2025-07-26, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avakadavra123
Någon har laddat upp mycket av materialet från OF finns här: https://coomer.su/onlyfans/user/bunnyxpontus

Vill skala av mig hornhinnorna
Citera
2025-07-26, 18:33
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Skrattade otroligt mycket åt liknelsen 🤣
Herregud vilken märklig människa. Vart har socialtjänsten tagit vägen när de behövdes i hans fall för många år sen?!

Det är såna här saker som gör att man tvivlar på mänskligheten och var är jäntans föräldrar?
(Inte daddy P då alltså)

Ps. Är han inte rädd för andra människor? Utanför sin trygga bubbla alltså? Vi vet ju att pöbeln kan komma efter dylika personer.

Kallar han sig själv för daddy? 🤣 Borde det inte vara mer School Boy P då han inte direkt har något pappa attribut alls. 🤣 Denna tråden borde nu mer flyttas till humor.
Citera
2025-07-26, 18:52
Citat:
Ursprungligen postat av theateistgod
Mina ögon blöder. Vad är det för diagnos på den här damen?

Vad är det för diagnos på Pontus???

Är hans mamma så sjuk i huvudet så hon behöver bli inlåst för vård???
Citera
2025-07-26, 20:43
Medlem
Telepatisks avatar
Om något så verkar ju hon vara den störda av dom två.. Pontus är nog bara nöjd över att han äntligen fick ligga
Citera
2025-07-26, 22:04
Medlem
Contragulationss avatar
Det här kommer inte sluta bra, är min spontana känsla.
Citera
2025-07-26, 22:08
Medlem
Hur tacklar hans morsa detta?. Har inte hon blivit stor på youtube pga att barn hittat dit?.. skandal efter skandal..
Citera
2025-07-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskgiffel
Lite utav bilderna som läckt ut på Twitter. Eller ja ”X” för er som vill kalla det de.

https://x.com/hankvonstode/status/19...ltd0MamKZguMGg

Hahhaha hur kan han ha kropp som en lönnfet 60-åring men myrhuvud som en 12-åring 😂😂😂
Citera
2025-07-26, 22:26
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hahhaha hur kan han ha kropp som en lönnfet 60-åring men myrhuvud som en 12-åring 😂😂😂

Herrn har inte lyft en vikt eller gjort något fysiskt ansträngande under hela sin livstid. Man ser ut sådär då, trots att han är i sina fysiska prime years. Otroligt tragiskt.

Fan jag hade velat se en träningsdokumenterad resa istället för den här autistiska onlyfans skiten de dragit igång. Med tennisrack i fittan inför andra hotellgästers fönster och skit. Kan någon trycka hans stjärt full med anabola steroider istället och piska honom till att lyfta lite vikter och äta kyckling så har han min prenumeration.

Har ni några andra förslag? Vad hade fått er att prenumerera?
Citera
2025-07-27, 00:43
Medlem
Waldorfnisses avatar
Helt otroligt. Har följt det här creepet i många år nu men detta var fan oväntat. Hela viben är så jävla äcklig. Vems idé var detta egentligen?? Hon ser ju inte ut att hata det heller direkt.
Citera
2025-07-27, 00:53
Citat:
Ursprungligen postat av Waldorfnisse
Helt otroligt. Har följt det här creepet i många år nu men detta var fan oväntat. Hela viben är så jävla äcklig. Vems idé var detta egentligen?? Hon ser ju inte ut att hata det heller direkt.
Vill veta om det är han som vill bli kallad Daddy. hahaha.
Citera
2025-07-27, 00:55
Medlem
Waldorfnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
Vill veta om det är han som vill bli kallad Daddy. hahaha.
Han har väl alltid drömt om att vara en fadersfigur till massa småbarn så vem vet
Citera
2025-07-27, 00:55
Medlem
tansos avatar
Vem skickar alla bilder/ videos till hans morsa på instagram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in