Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-26, 21:19
Medlem
JustTrollings avatar
Aftonbladet har video på svartskallarna som slåss.

Blodigt slagsmål på Ryanair-flyg i Malmö

Två män ska ha slagits blodiga på ett Ryanair-flyg som landade på Malmö Airport under onsdagskvällen.
https://tv.aftonbladet.se/video/3877...-flyg-i-malmoe
Citera
2025-07-26, 21:30
Medlem
Doktordonkas avatar
Har släppts en liten filmsnutt från incidenten:

https://tv.aftonbladet.se/video/3877...-flyg-i-malmoe

Dock inte så lång film och det man ser är EN man som misshandlar en annan man som inte ser ut att slå tillbaka.
Citera
2025-07-26, 21:38
Medlem
Har vi några namn på dom nu? Bör väl häktats?
Citera
2025-07-26, 22:18
Medlem
Okej om man hade varit packad, och massor ångest dagen efter, men det här handlade om annat än ett fyllebråk eller om att stolsryggen inte var uppfälld. Jävlar vad han dunkar på.
Senast redigerad av Stiffinger 2025-07-26 kl. 22:20.
Citera
2025-07-26, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Du har helt rätt. Förstår inte att skribenter här i tråden,utgår ifrån att kämparna inte kan vara blonderade svenskar, åk till vilken semesterort som helst,så finns bevis på att svenskar skämmer ut sig,dricker,slåss,spyr o urinerar överallt. Man får skämmas, men ja vuxna svenskar i semesterorter är inte populära. Kanske skribenter som skriver här aldrig reser och därför bestämmer sig för att allt tokigt som sker är "utlänningarnas fel".
[/quote]

Du verkar vara den som inte är berest tbh.
Alt, så reser du kanske bara till destinationer som typ Sunny beach eller Ayanapa?

Människor oavsett nationalitet, som är på semester har en tendens att bete sig lite sämre än hemma, mycket tack vare för mycket alkohol i samband med hög värme.

Svenskar överlag däremot, sköter sig väldigt bra utomlands.

Har inte i något land (27st) eller världsdel hört något illa om vare sig Sverige eller Svenskar.

Jag kanske får göra ett besök i Iran, så jag blir varse!
Citera
2025-07-26, 22:24
Medlem
VetusSpirituss avatar
Pinsamma människor. Skall det vara så svårt att bete sig normalt på ett flygplan?
Citera
2025-07-26, 22:24
Medlem
Ratads avatar
Ryanair kanske får börja med klan- och livsstilsscreening av passagerarna? Det är ju inte direkt så att de har något PK-rykte att vara rädda om.

Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Jag älskar när testosteronstinna alfahannar bankar skiten ur varandra. Det är så homoerotiskt på något sätt, så otroligt vackert liksom.
Jag vill helst se en lösning på detta problem.

En slutgiltig såklart.
Citera
2025-07-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Okej om man hade varit packad, och massor ångest dagen efter, men det här handlade om annat än ett fyllebråk eller om att stolsryggen inte var uppfälld. Jävlar vad han dunkar på.
Jädrar vad du överdriver. Ett äkta slagsmål med endast knytnävarna med andra ord ett redigt bonnaslagsmål inga tillhygge eller sparkar.
Får för mig att dessa människor kommer betydligt längre söderut än Trellehula.
Citera
2025-07-26, 22:26
Citat:
Ursprungligen postat av Krokapten
Du har helt rätt. Förstår inte att skribenter här i tråden,utgår ifrån att kämparna inte kan vara blonderade svenskar, åk till vilken semesterort som helst,så finns bevis på att svenskar skämmer ut sig,dricker,slåss,spyr o urinerar överallt. Man får skämmas, men ja vuxna svenskar i semesterorter är inte populära. Kanske skribenter som skriver här aldrig reser och därför bestämmer sig för att allt tokigt som sker är "utlänningarnas fel".

Du verkar vara den som inte är berest tbh.
Alt, så reser du kanske bara till destinationer som typ Sunny beach eller Ayanapa?

Människor oavsett nationalitet, som är på semester har en tendens att bete sig lite sämre än hemma, mycket tack vare för mycket alkohol i samband med hög värme.

Svenskar överlag däremot, sköter sig väldigt bra utomlands.

Har inte i något land (27st) eller världsdel hört något illa om vare sig Sverige eller Svenskar.

Jag kanske får göra ett besök i Iran, så jag blir varse!
[/quote]
Svenskar slåss inte på ett flygplan framför kvinnor och barn.
Citera
2025-07-26, 22:47
Medlem
Flummigheters avatar
Såg ut som en krigsinvandrare mot en som försökte skyla sig.
Död åt alla 'slims.
Citera
2025-07-26, 22:53
Medlem
Jazkers avatar
Ser ut som en fet-jugge utan stake som blir manglad av en muselman.
Citera
2025-07-26, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Ser ut som en fet-jugge utan stake som blir manglad av en muselman.
Inte för att jag kan begripa hur du kan avgöra att en av dem är "fet-jugge" utifrån filmen men anyway, kan det vara någon tredje person som drar i den som blir slagen i filmen och att mannen försöker komma loss? Det hade kunnat förklara varför han inte gör någon ansats att skydda sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in