2025-07-26, 17:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Det gör inte jag. Deras respektive identitet är redan känd.

Varför inte lojalt hjälpa sin stackars mamma och bevisa att alla "nötter som finns på internet och lite här o där" har fel?

Därför att nötterna på internet inte skulle låta sig övertygas.

Foton fungerar ju inte,
dokumentation från tidningar fungerar ju inte,
uttalanden från Emmanuel om att påståendet att hon är född som man är fabricerat och falskt fungerar ju inte,
att stämma de som spridit ryktet fungerar ju inte

Så varför låtsas du ens som att ett uttalande från barnen skulle göra någon skillnad?
Citera
2025-07-26, 17:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Därför att nötterna på internet inte skulle låta sig övertygas.

Foton fungerar ju inte,
uttalanden från Emmanuel om att påståendet att hon är född som man är fabricerat och falskt fungerar ju inte,

Så varför låtsas du ens som att ett uttalande från barnen skulle göra någon skillnad?
En intervju där 'Brigitte' tillsammans med sina barn där de lugnt, spontant och trevligt delar med sig lite av sina minnen tillsammans, gärna med lite familjefoton från nyfödda och framåt tillsammans med sina föräldrar, hade givetvis gjort susen.

Men nu behövs ju inte det givet att paret Macron har stämt Candace Owens för förtal (defamation with malice) när hon i sin pod-serie har försökt att leda i bevis att 'Brigitte' är född biologisk man.

För att vinna i domstolen krävs följande:
1. Bevis för att 'Brigitte' föddes biologisk kvinna.

2. Bevis för att Candace från start har vetat att så är fallet, men trots det insisterat på att 'hon' är en 'han' = malice.
Och här menar jag att paret Macron kommer att stupa redan vid punkt "1.".

Case closed.
Citera
2025-07-26, 17:57
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Inte vet jag.
Men om dom inte gör det så kommer jag naturligtvis fortsätta tro att hon är en man.
Det finns ju nu även något som heter integritet. Vad tycker du t ex att tRump egentligen ska göra mot South Parks skapare som framställer tRump som en man med mikropenis i säng med Djävulen? Posta foton på sin enorma flasbackkuk? Att Melania ska vittna om hans dase? (Iofs har ju redan porrstjärnan Stormy Daniels berättat om hans "mushroom".)
Senast redigerad av nerdnerd 2025-07-26 kl. 18:02.
Citera
2025-07-26, 17:58
Bannlyst
Citat:
Foton fungerar ju inte,
Foton HADE nog fungerat om dom hade presenterat några på Brigitte och barnen men även det tåget har nog gått nu.

Nu är det bara ett DNA-test som funkar.
Citera
2025-07-26, 18:01
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
En intervju där 'Brigitte' tillsammans med sina barn där de lugnt, spontant och trevligt delar med sig lite av sina minnen tillsammans, gärna med lite familjefoton från nyfödda och framåt tillsammans med sina föräldrar, hade givetvis gjort susen.

Men nu behövs ju inte det givet att paret Macron har stämt Candace Owens för förtal (defamation with malice) när hon i sin pod-serie har försökt att leda i bevis att 'Brigitte' är född biologisk man.

För att vinna i domstolen krävs följande:
1. Bevis för att 'Brigitte' föddes biologisk kvinna.

2. Bevis för att Candace från start har vetat att så är fallet, men trots det insisterat på att 'hon' är en 'han' = malice.
Och här menar jag att paret Macron kommer att stupa redan vid punkt "1.".

Case closed.
Dom skulle inte ens göra den här stämningen om de inte kan bevivisa hon är kvinna.
Citera
2025-07-26, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Det finns ju nu även något som heter integritet. Vad tycker du t ex att tRump egentligen ska göra mot South Parks skapare som framställer tRump som en man med mikropenis i säng med Djävulen? Posta foton på sin enorma flasbackkuk? Att Melania ska vittna om hans dase? (Iofs har ju redan porrstjärnan Stormy Daniels berättat om hans "mushroom".)
Han borde bara skratta åt det.
Citera
2025-07-26, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Dom skulle inte ens göra den här stämningen om de inte kan bevivisa hon är kvinna.
Vi väntar med spänning på DNA-testet som kommer räta ut frågetecknen.
Citera
2025-07-26, 18:10
Avstängd
Citat:
Så länge det finns transfobiska personer som Candace så känns det nog otryggt för många transpersoner att berätta öppet om sin situation.
Självklart är det så. Men här handlar det om att dölja det för de franska väljarna vilka därmed har berövats rätten att själva avgöra i vilken mån det påverkar deras val av ny fransk president.

Brott mot den franska konstitutionella demokratin.

Citat:
Brigitte är dock förstås inte trans.
Den sammanvägda bevisningen säger motsatsen. Att det inte finns någon annan rimlig förklaring.

Som sagt, när frågan nu äntligen ska prövas rättsligt och där svaranden (Candace Owens) har rätt till "discovery" så ser åtminstone inte jag mer än två möjliga utgångar:
1. Paret Macron tvingas erkänna att 'Brigitte' är trans (mycket osannolikt).

2. Paret Macron förhalar så länge som är möjligt för att skapa illusionen av att de 'måste ha rätt, givet att de annars aldrig hade stämt CO'.
Och när de möjliga förhalningsmanövrarna är uttömda så kommer de att dra tillbaka stämningen, med argument som att de 'inte orkar längre', alternativt att 'den amerikanska domstolen är korrupt' (vilket ju ofta är sant), etc....

Ungefär så.
Citera
2025-07-26, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Inte vet jag.
Men om dom inte gör det så kommer jag naturligtvis fortsätta tro att hon är en man.
Så, Brigitte Macron är den åtalade, enligt dig.
Citera
2025-07-26, 18:23
Medlem
Citat:
Det gör inte jag. Deras respektive identitet är redan känd.

Varför inte lojalt hjälpa sin stackars mamma och bevisa att alla "nötter som finns på internet och lite här o där" har fel?
För att dessa nötter ändock inte skulle tro på barnen.
Har du svårt att förstå detta?
Citera
2025-07-26, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Så, Brigitte Macron är den åtalade, enligt dig.
Enligt mig är Brigitte en man.
Vill hon bevisa motsatsen så är hon välkommen.
Citera
2025-07-26, 18:25
Medlem
Citat:
Nej. Däremot så har jag noga övervägt om de franska journalister och 'privatspanare' som har gjort de efterforskningar som Candace rapporterar är sanningsenliga.

Och nej, här har jag fortfarande lyckats hitta något att ifrågasätta.

Det har Du?

Knappast. Som sagt, jag var ytterst skeptisk till henne innan jag av en ren tillfällighet snubblade in i ett av hennes första program om fallet.

Döm om min förvåning.

Om det är Xavier Poussards bok du menar så väntar jag som sagt på att den ska släppas som e-bok. Att jag fram till dess får nöja mig med en maskinöversatt pirat-pdf som jag hittade på nätet, som sagt.

Och?
Japp, du är grundlurad av Candace Owens.

Har du läst igenom åtalet? Eller vad det var nu för pdf.
Den är guld värd.
Case No. N25C-07-194 CLS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in