2025-07-26, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Till exempel:
Därför att hon är gift vilket var omöjligt för transpersoner i Frankrike år 2007.
Därför att hon har fött tre barn vilket än idag är omöjligt för transpersoner i Frankrike - och alla andra länder.
Därför att bildbevisen talar emot det - exempelvis bilden där hon som nybliven moder håller sin förstfödda.
Därför att ingenting talar för det - det finns inga som helst dokument, bilder, vittnesmål eller annat som visar att hon någonsin varit man.
Vi får se var domstolen kommer fram till.
Citera
2025-07-26, 15:03
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Utväg?
Det hela är väldigt väldigt enkelt.

Jag tror att Brigitte är en man. Om Brigitte visar upp ett oberoende DNA-prov som visar att hon är kvinna så har jag fel.
Det är ju det jag menar. Om rätten inte tycker DNA är nödvändigt så kommer ni fortsätta trakassera Brigitte.
Citera
2025-07-26, 15:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vi får se var domstolen kommer fram till.

Varför tror du domstolen kommer rota i Brigittes DNA?
Citera
2025-07-26, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det är ju det jag menar. Om rätten inte tycker DNA är nödvändigt så kommer ni fortsätta trakassera Brigitte.
Om Brigitte inte visar upp ett DNA-prov kommer jag givetvis fortsätta att tro att hon är en man, det har du helt rätt i.
Citera
2025-07-26, 15:05
Bannlyst
Citat:
Varför tror du domstolen kommer rota i Brigittes DNA?
Om dom inte gör det så kommer jag fortsätta tro att hon är en man.
Citera
2025-07-26, 15:13
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Om Brigitte inte visar upp ett DNA-prov kommer jag givetvis fortsätta att tro att hon är en man, det har du helt rätt i.
Du är en liten obetydlig människa så det är ingen som bryr sig om vad du tycker.

Det viktiga är att CO blir utblottad.
Citera
2025-07-26, 15:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om dom inte gör det så kommer jag fortsätta tro att hon är en man.

Det var inte det jag frågade - jag frågade ”Varför tror du domstolen kommer rota i Brigittes DNA?”
Citera
2025-07-26, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Du är en liten obetydlig människa så det är ingen som bryr sig om vad du tycker.

Det viktiga är att CO blir utblottad.
Jag är ganska övertygad om att ingen bryr sig särskilt mycket om vad jag tycker, det har du helt rätt i.
Citera
2025-07-26, 15:18
Bannlyst
Citat:
Det var inte det jag frågade - jag frågade ”Varför tror du domstolen kommer rota i Brigittes DNA?”
Inte vet jag.
Men om dom inte gör det så kommer jag naturligtvis fortsätta tro att hon är en man.
Citera
2025-07-26, 17:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Ja du har många argument där….
Kanske har du rätt.
Att Xavier Poussard et.al har rätt, ja.

Citat:
Men faktum är väl att det knappast hade varit möjligt för E Macron att göra en politisk karriär om man hade varit öppna med sanningen:
en fransk katolsk president och utsedd till prinsregent av det katolska Andorra, som är gift med en transexuell person, en vuxen man som tidigare praktiserat hebefili med ung pojke.
Exakt.

Paret fråntog det franska folket dess konstitutionella demokratiska rätt att avgöra om det du nämner hade haft betydelse för deras val av ny statschef och nationell ledare.

Brott mot demokratin.

Citat:
Kanske var den politiska karriären livsviktig och därför måste sanningen döljas, det hade aldrig gått annars.
Jag är övertygad om att paret och dess medlöpare rationaliserar det hela med LGBTQ-aktivism, vilket i sig är ett lovvärt motiv. Men det motivet ger dem fortfarande inte rätten att göra våld på det franska folkets rätt att själva avgöra vem de vill se som ny representativ president.

En rätt som paret Macron förgrep och förgriper sig på.

Och då har vi inte gått in på huruvida 'Brigitte' förgrep sig sexuellt på sagda president när denne var ett barn, endast 14 eller 15 år gammal.

Vilket ju dessutom (på mycket goda grunder) är straffbart med mångåriga fängelsestraff.
Senast redigerad av onopono 2025-07-26 kl. 17:39.
Citera
2025-07-26, 17:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Med såna nötter som finns på internet och lite här o där, så förstår jag barnen.
Det gör inte jag. Deras respektive identitet är redan känd.

Varför inte lojalt hjälpa sin stackars mamma och bevisa att alla "nötter som finns på internet och lite här o där" har fel?
Citera
2025-07-26, 17:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Har du nånsin tänkt på att du blivit helt lurad av Candace Owens?
Nej. Däremot så har jag noga övervägt om de franska journalister och 'privatspanare' som har gjort de efterforskningar som Candace rapporterar är sanningsenliga.

Och nej, här har jag fortfarande lyckats hitta något att ifrågasätta.

Det har Du?

Citat:
Kanske till och med köpt medlemskap
Knappast. Som sagt, jag var ytterst skeptisk till henne innan jag av en ren tillfällighet snubblade in i ett av hennes första program om fallet.

Döm om min förvåning.

Citat:
och boken?
Om det är Xavier Poussards bok du menar så väntar jag som sagt på att den ska släppas som e-bok. Att jag fram till dess får nöja mig med en maskinöversatt pirat-pdf som jag hittade på nätet, som sagt.

Och?
Senast redigerad av onopono 2025-07-26 kl. 17:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in