2025-07-26, 11:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Det kan man tycka, men det torde i så fall vara ytterst svårt att leda i bevis.

Chain of custody, osv...

Inte vad som är känt, nej.

Se ovan.

Samma här. Till det krävs bevis för att DNA't i fråga verkligen tillhör prins Harry.

Det är därför som paret Macrons stämning av Candace Owens är så viktig. Att det först nu blir möjligt att säkerställa DNA (och annan bevisning) under formellt ordnade och transparenta former....om nu paret Macron inte hinner förhala och dra ut på tiden tillräckligt länge för att lägga ner stämningsansökan lagom i tid för deras avträde som president-par, om ca 2 år.

Mission accomplished.

Vet inte hur mycket du har läst/lyssnat in dig på fallet, men nej, det är inte en falsk konspiration[-steori], nej.

Jag är numera 99.99% säker på att 'Brigitte' föddes som Jean-Michel Trodeux, som biologisk man, för att som ung byta kön/genus och ta över sin döda lillasysters identitet och namn, Brigitte.

Det finns ingen annan rimlig förklaring till alla turer och data i fallet.

Och igen, jag har ingenting emot att att folk byter kön/genus. Tvärtom så beundrar jag deras mod.

Det jag vänder mig emot är:
1. att i demokratiska val föra väljarna bakom ljuset i frågor som har signifikant betydelse för hur sagda väljarna kommer att rösta = brott mot demokratin.

2. den korruption på högsta nivå som krävs för att iscensätta en operation av det här slaget samt hålla den 'hemlig' under så lång tid = brott mot demokratin och rättssamhället.

3. det faktum att paret först ljög om att Emmanuel var 17 år när de inledde sin kärleksrelation, för att därpå 'erkänna' att han endast var 15 år, vilket i så fall var statutory rape om relationen inkluderade sex (lärare-elev, auktoritetsperson) = brott mot demokratin, den rådande moralen och eventuellt mot lagen (om sex).

4. det faktum att Emmanuel inte ens var 15 år, utan endast 14 år när de inledde sin relation, något de fortfarande ljuger om och att Emmanuels föräldrar satte honom i en nya skola i Paris när de fick reda på relationen = brott mot demokratin, den rådande moralen och eventuellt mot lagen (om sex).
Räcker det?

För mig räcker det. Jag tror INTE att Brigitte är född kvinna. I dagens upplysta samhälle borde dessa transsexuella inte behöva ljuga om det.

Det är hemskt att bli förd bakom ljuset, folk känner sig ju lurade.
Citera
2025-07-26, 12:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
För mig räcker det. Jag tror INTE att Brigitte är född kvinna. I dagens upplysta samhälle borde dessa transsexuella inte behöva ljuga om det.

Det är hemskt att bli förd bakom ljuset, folk känner sig ju lurade.

Så länge det finns transfobiska personer som Candace så känns det nog otryggt för många transpersoner att berätta öppet om sin situation.
Brigitte är dock förstås inte trans.
Citera
2025-07-26, 12:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så länge det finns transfobiska personer som Candace så känns det nog otryggt för många transpersoner att berätta öppet om sin situation.

Men HUR kan du vara så säker?
Citera
2025-07-26, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför skulle hon INTE vara det?
Citera
2025-07-26, 13:17
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Varför skulle hon INTE vara det?
Den här konspirationsteorin är en av de svagaste, nästan i klass med "jet fuel hoax".

Man behövde bara skrapa lite på ytan så föll den ihop som ett korthus.
Citera
2025-07-26, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Den här konspirationsteorin är en av de svagaste, nästan i klass med "jet fuel hoax".

Man behövde bara skrapa lite på ytan så föll den ihop som ett korthus.
Dina kommentarer är guld!

Så varför skulle hon INTE vara trans? Allt tyder ju på att hon är det.
Citera
2025-07-26, 13:37
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Dina kommentarer är guld!

Så varför skulle hon INTE vara trans? Allt tyder ju på att hon är det.
Nej. CO kommer åka dit stenhårt på det där.

Frågan är vilken tuva ni ska hoppa till när domen kommer?
Citera
2025-07-26, 13:47
Bannlyst
Citat:
Nej. CO kommer åka dit stenhårt på det där.

Frågan är vilken tuva ni ska hoppa till när domen kommer?
Om dom bevisar att hon är en kvinna mha DNA så är det bara att acceptera. Det är ingen big deal för mig.
Citera
2025-07-26, 14:11
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Om dom bevisar att hon är en kvinna mha DNA så är det bara att acceptera. Det är ingen big deal för mig.
Nej, det kommer du inte att göra. Du och alla andra foliehattar är inte mottagliga för sånt. Ni kommer hävda att det är nåt fel på provet eller att läkarna och de som analyserar provet är köpta av etablissemanget eller nåt sånt.

Och varför skriver du att det inte är nån big deal för dig när du lägger ner så mycket tid på det här och till och med kallar Brigitte för "han"?
Citera
2025-07-26, 14:15
Bannlyst
Citat:
Nej, det kommer du inte att göra. Du och alla andra foliehattar är inte mottagliga för sånt. Ni kommer hävda att det är nåt fel på provet eller att läkarna och de som analyserar provet är köpta av etablissemanget eller nåt sånt.

Och varför skriver du att det inte är nån big deal för dig när du lägger ner så mycket tid på det här och till och med kallar Brigitte för "han"?
Det är en big deal för mig att media är så korrumperat.
Jag skiter blankt i om Brigitte är man eller kvinna.

Och detta är ingenting du nånsin kommer begripa.
Citera
2025-07-26, 14:20
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Det är en big deal för mig att media är så korrumperat.
Jag skiter blankt i om Brigitte är man eller kvinna.

Och detta är ingenting du nånsin kommer begripa.
Citera
2025-07-26, 14:21
Bannlyst
Citat:
Som sagt, du är inte kapabel att ta in detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in