2025-07-25, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Va gör han idag och var befinner han sig?????

Särskild adress till vad som ser ut att vara PostNords terminal i Luleå. Såg nåt inlägg att han sökte lägenhet där. Konstig prick Daniel han bara åker land och rike runt och gör sig ovälkommen överallt.
Citera
2025-07-25, 18:04
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Särskild adress till vad som ser ut att vara PostNords terminal i Luleå. Såg nåt inlägg att han sökte lägenhet där. Konstig prick Daniel han bara åker land och rike runt och gör sig ovälkommen överallt.

Hur vet du att han gör sig ovälkommen överallt du verkar veta otroligt mycket som du ej kan bekräfta riktigt senaste info jag fick eftersom att jag har han på snapchat så bodde han i Stockholm och de va så sent som för 1 vecka sen han la upp iallafall o då befann han sig med Bengts Tivoli iallafall och särskild post adress kan ju vem som helst skaffa sig för skoj skull
Citera
2025-07-25, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodergren29
Hur vet du att han gör sig ovälkommen överallt du verkar veta otroligt mycket som du ej kan bekräfta riktigt senaste info jag fick eftersom att jag har han på snapchat så bodde han i Stockholm och de va så sent som för 1 vecka sen han la upp iallafall o då befann han sig med Bengts Tivoli iallafall och särskild post adress kan ju vem som helst skaffa sig för skoj skull

Okej och varför skulle han vilja ha ha sin post dit ”för skojs skull” då? Är det för att slippa alla kravbrev? Hur mycket ligger hans skuldsaldo hos fogden på nu?
Citera
2025-07-25, 23:19
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Okej och varför skulle han vilja ha ha sin post dit ”för skojs skull” då? Är det för att slippa alla kravbrev? Hur mycket ligger hans skuldsaldo hos fogden på nu?

Helt ärligt så är jag inte så intresserad av vad han gör eller bor eller vad han har I skuld hos kronofogden jag har slutat bry mig så mycket om han då denna tråd egentligen gått över till helt annat än va den handlade om från Början och det finns så mycket andra man kan lägga ner tid på än han just
Citera
2025-07-26, 13:09
Medlem
Citat:
Helt ärligt så är jag inte så intresserad av vad han gör eller bor eller vad han har I skuld hos kronofogden jag har slutat bry mig så mycket om han då denna tråd egentligen gått över till helt annat än va den handlade om från Början och det finns så mycket andra man kan lägga ner tid på än han just

Sluta skriv då. Har han åtalats för några nya bedrägerier? Eller han kanske har blivit skötsam och fått jobb? Du kanske rent av har sett honom tillsammans med någon brud i någon Stockholmsförort i närtid?
Citera
2025-07-26, 13:37
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello911
Såg idag att han söker lägenhet i Sundsvall på såna där lägenhets grupper.

Undra hur han vågar vara här uppe då folk söker efter han .

Citat:
Jaså vem Söker mig däruppe

😂🤗

Några nya domar?
Citera
2025-07-27, 00:44
Medlem
Den här tråden har evigt liv
Citera
2025-09-22, 12:59
Medlem
Livremmens avatar
Daniel Lundberg, du blåste folk på biljetter nyligen igen.
Bor du kvar i lägenhetsrummet vid Heron? Eller drar du iväg till Norrland igen?
Citera
2025-09-22, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livremmen
Daniel Lundberg, du blåste folk på biljetter nyligen igen.
Bor du kvar i lägenhetsrummet vid Heron? Eller drar du iväg till Norrland igen?

Han försökte blåsa folk i våras med på biljetter till hockeyVm och till diverse konserter.
Citera
2025-10-31, 13:37
Medlem
Nån som har nyaste domarna?
Citera
2025-11-06, 20:24
Medlem
Han bor just nu på hemlösenheten på Södermalm.
Citera
2025-11-08, 02:27
Citat:
Ursprungligen postat av Natsocen88
Han bor just nu på hemlösenheten på Södermalm.

Stämmer inte han bor i Södertälje nu på hemlig adress han har fått fastskrivning pga vissa omständigheter som folk ej går ut med o jag förstår oxå varför då de är ganska så många i de där ärendet som faktiskt är oskyldig som snart ska upp i rätten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in