Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-01, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Hörde att han bor i hus i Limhamn i Malmö numera och är framgångsrik krögare och driver restaurang där tillsammans med sin fru 😁

Ha!!!!! Hans fantasi är det ingen fel på i alla fall
Citera
2024-06-02, 12:57
Medlem
Hoppas Södergren kan svara på varför köttbullen söker jobb och lägenhet i diverse wt-förorter i Stockholm när han har hus och resturang i Malmö? Gick det inget bra att vara wagnersoldat i Göteborg? 😁
Citera
2024-06-02, 21:10
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonssonsvall
Hoppas Södergren kan svara på varför köttbullen söker jobb och lägenhet i diverse wt-förorter i Stockholm när han har hus och resturang i Malmö? Gick det inget bra att vara wagnersoldat i Göteborg? 😁
Wagnersoldater brukar inte vara feta. Danne har en ny profilbild och är fulare än någonsin. Fylle plufsig.

Hans text på facebook är ju skrattretande också
Jag är 38år bor i Stockholm snäll och lojal mot dom som förtjänar det

https://www.facebook.com/profile.php?id=61551869790713
Citera
2024-06-04, 01:07
Citat:
Ursprungligen postat av Jonssonsvall

Är du stalker ????
Citera
2024-06-04, 01:11
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Wagnersoldater brukar inte vara feta. Danne har en ny profilbild och är fulare än någonsin. Fylle plufsig.

Hans text på facebook är ju skrattretande också
Jag är 38år bor i Stockholm snäll och lojal mot dom som förtjänar det

https://www.facebook.com/profile.php?id=61551869790713

Hhahhahaha är du avundsjuk gubben varför ej säga de face to face istället till han fegis….Pussy ni är bra kaxiga bakom skärmarna men ej face to face att ni ens orkar fortsätta finns ingen ny dom mot någon brud så låt grabben va för fan nu e ni åt helvetet för mycket på riktigt …plus han lider mer än va ni kommer göra förlorat sin Mor/Styvfar som va hans närmaste visa lite mer respekt mot han plus han har suttit av alla sina straff så lägg ner nu okej fan ni stalkar ju värre än han äckliga as jag står bakom han till 100% han ångrar mkt av sina misstag de är starkt av han o göra och mänskligt så va fan håller ni på med ///cwengberg svall
Citera
2024-06-04, 19:21
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodergren29
Hhahhahaha är du avundsjuk gubben varför ej säga de face to face istället till han fegis….Pussy ni är bra kaxiga bakom skärmarna men ej face to face att ni ens orkar fortsätta finns ingen ny dom mot någon brud så låt grabben va för fan nu e ni åt helvetet för mycket på riktigt …plus han lider mer än va ni kommer göra förlorat sin Mor/Styvfar som va hans närmaste visa lite mer respekt mot han plus han har suttit av alla sina straff så lägg ner nu okej fan ni stalkar ju värre än han äckliga as jag står bakom han till 100% han ångrar mkt av sina misstag de är starkt av han o göra och mänskligt så va fan håller ni på med ///cwengberg svall

😂😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Vad ska man säga!!

🤷🏻‍♂️

Det här har spårat ur helt. Daniel är enligt alla sina domar till trots en hyvens och rekorderlig medborgare som trots allt är omtyckt av det kvinnliga könet.

När jag såg honom sist så plockade han en halvrökt cigg från marken. Säger en del om hans ekonomiska status.
Citera
2024-06-04, 23:51
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
😂😂😂

🤷🏻‍♂️

Det här har spårat ur helt. Daniel är enligt alla sina domar till trots en hyvens och rekorderlig medborgare som trots allt är omtyckt av det kvinnliga könet.

När jag såg honom sist så plockade han en halvrökt cigg från marken. Säger en del om hans ekonomiska status.

Och vart såg du han ? Han va tillsammans med en brud i Bredäng så sent som förra sommaren o så sent som torsdags förra veckan så va han då med Axels tivoli i Helsingborg och jobbade där o de va då ingen som gnällde på han tvärtom
Citera
2024-06-04, 23:52
Medlem
Citat:

Glöm inte hans älskade kusin Emilia också Men ärligt, var det inte jävligt lågt att låtsats vara kusin med en först försvunnen och sedan mördad person bara för att få uppmärksamhet?

Sen som sagt av erfarenhet man vet ju när det skrivs såhär att då brukar det vara något. Jag tror det är nån ny tjej som han håller på att terrorisera just nu.

Sen Wengberg… Har du glömt att ”du” bytt efternamn eller?
Citera
2024-06-04, 23:54
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
😂😂😂

🤷🏻‍♂️

Det är ju klart att det spårar ur när folk beter sig som ni gör mot han jag vet att han och Petra har pratat ut och hon har erkänt att hon inte varit så snäll mot han heller men hon har förlåtit han så lägg ner era falska påståenden om han låt den här tråden dö ut nu
Citera
2024-06-04, 23:59
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Glöm inte hans älskade kusin Emilia också Men ärligt, var det inte jävligt lågt att låtsats vara kusin med en först försvunnen och sedan mördad person bara för att få uppmärksamhet?

Sen som sagt av erfarenhet man vet ju när det skrivs såhär att då brukar det vara något. Jag tror det är nån ny tjej som han håller på att terrorisera just nu.

Sen Wengberg… Har du glömt att ”du” bytt efternamn eller?

Återigen bara tomma spekulationer fram med bevisen då om du kan bevisa det då men fram tills dess ska du inte säga så mycket
Citera
2024-06-05, 00:21
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Och vart såg du han ? Han va tillsammans med en brud i Bredäng så sent som förra sommaren o så sent som torsdags förra veckan så va han då med Axels tivoli i Helsingborg och jobbade där o de va då ingen som gnällde på han tvärtom
Har han inte haft en brud sedan förra sommaren... Ingen som vill ha honom längre eller?

Det var som fan Distansarbetar han? Har Axels två tivolin? Enligt deras Instagram var dom i Tönsberg förra veckan.
Upplysningsvis så ligger Tönsberg i Norge.

Från 24 maj till 2 juni 2024 kommer de att finnas på mässområdet i Tønsberg.
https://messafestivalen.no/tivoli
Citera
2024-06-05, 00:27
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:

Axels tivoli? 🤣

Säg att du är trash utan att säga att du är trash! Det här var fanimig det roligaste jag hört någonsin😂😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in