Citat:
Ursprungligen postat av
Faderlig
Jag visar bara vad det står i materialet. Om du läst drar jag inte säkra slutsatser om det på det svartvita sätt du beskriver. Jag säger inte att det är omöjligt för SE att var ute vid 21. Det är som vanligt ord du själv lägger i min mun.
Jag visar bara på vad för materialuppgifter vi har att dra slutsatser ifrån.
Med tanke på inlägget resulterade i hela fyra separata inlägg och en stor mängd personliga påhopp så var det tydligen information du inte uppskattade att få. Mycket märkligt.
Det enda jag skrev att jag finner det mer logiskt att Engström ser LOP innan 23:21 som GM..
Då har du skrivit en massa märklig text om att i materialet så motrstider det att Engström var vid Grand kl 21
Men inte på något ställe har du skrivit något som motstridiga detta !!
Tvärtom hittar jag en vakt som nämner att han släpper in Engström 21 och berusad
Men eg så ska vi lämna väktarna åtsidan här för dom blir hörda 3 mån efter och att dom ska minnas korrekt är otroligt svårt ...
Så därför är all din text en total smörja och visade inget som motstred att Engström kan se LOP vid Grand 21
Det är så svårt att skriva med dig och självklart så skulle jag önska att du inte hade Autism så vi inte hela tiden hamnar i detta svart/vita diskussionen varje gång