Citat:
Ursprungligen postat av
UHUstic
P.S. Vi som är på PC och får mycket felmeddelandet när vi försöker nå Catharsis trots att andra lyckas komma in efter den planerade, temporära nedstängningen, har du några tips för att öka chansen att komma fram förutom att refresha någon gång i timmen tills man får napp?
Detta är bisarrt från min synpunkt.
Jag får inga felmeddelanden, varken via mobilen eller via dator. Använder nästan exklusivt bara datorn, och har endast testat via mobilen för att skriva guider, eller för att se om jag upplever liknande problem som andra har skrivit att de upplever via mobil, men det är inga problem via mobilen heller.
Utöver igår och i förrgår då Catharsis låg nere ett tag så har jag inte haft några som helst felmeddelanden eller problem att logga in.
Jag har dessutom 2FA på mitt konto på Catharsis, och har inga problem med avkryptering eller några andra problem.
Det är förmodligen frustrerande att höra detta.
Du är ju dessutom inte enda idag som berättat att de har dessa problem, vilket gör det hela extra skumt.
Har du möjlighet att lägga upp bilder, eller skriva ut felmeddelandet som dyker upp?
Citat:
Ursprungligen postat av
UHUstic
Uppskattar verkligen att en FB-användare som varit aktivt i DNM-diskussioner sedan slutet av 2024 under Arch's absoluta storhetstid erbjuder info och support här och framförallt (vad jag förstått) gärna pushar för en Arch- och Flugsvampsmigration med köpare till marknader så som Catharsis som jag själv kan gröna efter några ordrar från gamla Arch- och FS-säljare som börjat sälja och promota Catharsis som alternativ till huvudsakligen Arch efter dess downfall (R.I.P. Big Boss).
Jag har, tyvärr, lite för mycket fritid. I alla fall just nu när jag har semester. Start nästa vecka lär jag dock inte svara lika ofta då semestern tar slut.
Det har varit flera användare i den här tråden som sprider rena lögner (tidigare främst om Archetyp och dess admin - tips, se sida 817 för att se en av de som spridit mest lögner i tråden), dessutom är det många som faller offer för phishing. Jag HATAR tjuvar, så jag har kört ganska hård "gatekeeping" på den här tråden.
Dessutom försöker jag också skydda användare från att göra fel, som att exempelvis skicka sina cryptos direkt från sidor som Safello eller BTCX och sedan bli avstängda.
Jag är inte perfekt. Jag är inte heller särskilt smart. Jag har lite IT-bakgrund och jag är villig att dela med mig av det jag kan. När det kommer till andra aspekter utöver den tekniska biten (se bara några sidor tillbaka där jag mest troligt trodde helt fel om hur postgången fungerar - har inte blivit motbevisad men jag hade förmodligen fel) så kan jag bara spekulera, men om folk behöver hjälp med små saker som att lära sig hur man krypterar eller använder RÄTT länkar till olika marknader så ställer jag gärna upp. Jag HATAR phisers (tjuvar) så ju fler jag kan skydda, desto bättre.
Jag har dock deltagit i den här tråden sen de första sidorna.
Detta är inte mitt första, och inte mitt sista konto på flashback.
Jag tänker inte låta lögnare och tjuvar vilseleda folk i den här tråden eller låta dom stjäla från andra.
Jag blir bara mer motiverad ju mer folk sprider lögner eller falska länkar.
Fan vad jag pratar om mig själv. Får avsluta där.