Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Sen gissar jag fritt nu
Jag gissar att du anser till 99% att Engström inte är skyldig
Men den 1% som du känner en tveksamhet till är du nyfiken på
En annan sak är att många av er i tråden faktiskt är rätt kunniga ang Engström, ibland faktiskt otroligt kunniga så om det skulle visa sig att Engström är GM så har ni rätt bra koll på hur det isåfall gått till....Alltså även om det skulle förvåna dig att han är GM så hade du troligen ändå inte blivit helt tagen på sängen !
Jag hade blivit tagen på sängen.
Jag är nyfiken på den procenten av den anledningen att han är utpekad som den slutgiltiga lösningen av svenska staten, helt utan bevis och utan att ens en halvseriös utredning har gjorts.
Jag vill visa på att det är en rättskandal och att det kan tyda på en större problematik inom något eller flera av de statliga instanserna.
Då vill man hitta det där som gör det definitivt och tydligt till 100% att det inte var han(om jag istället råkade finna bevis på att han var gm skulle jag erkänna det direkt. Rättskandalen är bara ett sekundärt intresse. Att lösa gåtan är det primära)
Men det är tyvärr väldigt svårt att motbevisa spekulationer till 100%. Jag kan inte motbevisa något av spåren på det sättet och med den säkerheten. Men SE-spåret är där man är absolut närmast.