2025-07-22, 23:29
Medlem
Sparv88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande

Lst artikeln i Expressen om vad som hnde sen.
Kan du lgga upp innehllet frn plus-artikeln hr r du snll?
Citera
2025-07-22, 23:30
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparv88
Kan du lgga upp innehllet frn plus-artikeln hr r du snll?

+1 p den, vi vill veta! 😁
Citera
2025-07-23, 00:50
Medlem
Spider-Girls avatar
Sofia har ju iaf precis flyttat ihop med en Wilhelm, s nu behver vi bara f veta vad som hnder med Anders och Esperanza!
Citera
2025-07-23, 01:10
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stardust83
Thomas kommer vara singel resten av sitt liv. Han ville inte att Jessica skulle stta en stmpel p honom, n det lser han s bra sjlv! Stor eloge till Jessica som stod ut!!

Alla har inte lika ltt med det sociala, har svrt att tro att han menar ngot illa med kommentarerna han gjort, r bara mnskligt att bli irriterad p varandra, speciellt nr dom r med varandra konstant en viss tid , mste ha varit sjukligt lngtrkigt p strnderna och inte ha ngot att gra. Sen fr vi inte glmma att dom har kameror uppkrda i ansiktet strre delen av dagarna,

Sen Jessicas rst r vldigt gll och fr intrycket att hon surrar ordentligt.

Tnk sjlv att sitta p en strand 24/7 med en oknd person utan ngon form av sysselsttning alls, och med kameror i ansiktet.

Svrt att tro att det blir en ssong tv, men om det skulle bli s kommer jag icke flja den, riktigt lngtrkig dokuspa dr absolut ingenting hnder, fick plga mig igenom dom senaste avsnitten.
Citera
2025-07-23, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparv88
Ja det kunde man ju ge sig fan p. Det frklarar en del. Rnderna gr aldrig ur.

Men snlla - varfr skulle du inte f det? Lgg ut uppgifterna s slipper fler personer lgga pengar p den ckliga kommunisttidningen.

Drfr att det r noga att man inte avsljar ngot i frvg. Eller vad trodde du?
Citera
2025-07-23, 04:31
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
r det vrt att kolla p sista avsnittet? Har knappt pallat se ett enda helt.. fr ngest av passiva boredomen jag knner nr dom ter ris fr 50ende gngen.
Citera
2025-07-23, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Sofia har ju iaf precis flyttat ihop med en Wilhelm, s nu behver vi bara f veta vad som hnder med Anders och Esperanza!

Esperanza ska flytta in till Anders.
Citera
2025-07-23, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Alla har inte lika ltt med det sociala, har svrt att tro att han menar ngot illa med kommentarerna han gjort, r bara mnskligt att bli irriterad p varandra, speciellt nr dom r med varandra konstant en viss tid , mste ha varit sjukligt lngtrkigt p strnderna och inte ha ngot att gra. Sen fr vi inte glmma att dom har kameror uppkrda i ansiktet strre delen av dagarna,

Sen Jessicas rst r vldigt gll och fr intrycket att hon surrar ordentligt.

Tnk sjlv att sitta p en strand 24/7 med en oknd person utan ngon form av sysselsttning alls, och med kameror i ansiktet.

Svrt att tro att det blir en ssong tv, men om det skulle bli s kommer jag icke flja den, riktigt lngtrkig dokuspa dr absolut ingenting hnder, fick plga mig igenom dom senaste avsnitten.

Det gr inte att frsvara Thomas beteende hur jobbigt det n mste ha varit. Om.han inte menar ngot illa, varfr sger han d en massa elaka saker? Det var bra att de andra deltagarna sa t honom. Det r mnga som tjatar om Jessica men det r inget som hon kan ndra p. Det verkar sjukt trkigt att bara hnga p en de utan att ha ngot att gra.
Citera
2025-07-23, 09:54
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det gr inte att frsvara Thomas beteende hur jobbigt det n mste ha varit. Om.han inte menar ngot illa, varfr sger han d en massa elaka saker? Det var bra att de andra deltagarna sa t honom. Det r mnga som tjatar om Jessica men det r inget som hon kan ndra p. Det verkar sjukt trkigt att bara hnga p en de utan att ha ngot att gra.

rligt talat har det med hennes rst frstorats upp s mycket bara fr att Thomas ska f en legitim anledning att vara elak! Jag har hrt vrre rster, hon har en glad och positiv rst.
Hller med dig om att det inte gr att frsvara Thomas vidriga beteende.
Citera
2025-07-23, 12:40
Medlem
Citat:
Jttetrkigt med Sofia och Albin, de var ju genuint frlskade!

Jag r S glad ver att Jenny gav Oskar en chans, han frtjnade verkligen det! Han r typen som aldrig kommer svika henne.

Anders och Esperanza, s fint! Beviset p att knslor faktiskt kan vxa fram ven om det ofta anses omjligt. Skert kan ett frhllande bli starkare av det!

Tack fr svaret

Jag hller med, r glad fr Jenny och Oskars skull. De passar ihop och knns bda som snlla och trevliga personer.

Undrar vad som hnde mellan Sofia och Albin men hon verkade reta sig mycket p honom p slutet.

Tydligen var Esperanza en av Anders favoriter men det vinklades till ngot annat fr att skapa drama. I brjan trodde jag inte p dem men det kndes mer sjlvklart ju lngre tid gick.
Citera
2025-07-23, 12:43
Medlem
Citat:
rligt talat har det med hennes rst frstorats upp s mycket bara fr att Thomas ska f en legitim anledning att vara elak! Jag har hrt vrre rster, hon har en glad och positiv rst.
Hller med dig om att det inte gr att frsvara Thomas vidriga beteende.

Jag har inget mer att sga om Thomas. Han klarar inte av att diskutera p ett normalt stt. Istllet brjar han tjafsa. Jessica knns som en vldigt glad och social person som bryr sig om andra. Fint att se gemenskapen mellan deltagarna.
Citera
2025-07-23, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blattro
Nej, verkligen elak. Han mste vara autistisk eller ha ngon form av empatistrning helt klart. Klarade verkligen inte av att bli ifrgasatt alls fr sitt sviniga beteende och elaka kommentarer.

Jag gick in p flashback fr att se just detta, om andra ocks knner att Thomas r empatistrd. Totalt sjlvupptagen, noll sjlvkritik, och frsvarar sitt hemska beteende. Det han gnar sig t r psykisk misshandel. Urskterna r inte genuina alls, utan invade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in