2025-07-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Nu har jag kollat Ratsit och läs inte i min spoiler om ni inte vill veta hur det gick sen.

Nej, de kanske inte är skrivna på samma adress men det betyder inte att de har gått skilda vägar.
Citera
2025-07-22, 14:46
Medlem
TompaOs avatar
Thomas måste vara på spektrumet??
Citera
2025-07-22, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Thomas måste vara på spektrumet??

Ja, det verkar troligt. En riktig idiot.
Citera
2025-07-22, 18:01
Medlem
För er som undrar över Linn så är hon från ett välkänt tattarsläkte i sin hemort.

https://linncarlqvist.blogg.se/2012/...in-familj.html
Citera
2025-07-22, 20:12
Medlem
Thomas kommer vara singel resten av sitt liv. Han ville inte att Jessica skulle sätta en stämpel på honom, nä det löser han så bra själv! Stor eloge till Jessica som stod ut!!
Citera
2025-07-22, 20:19
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Nej, de kanske inte är skrivna på samma adress men det betyder inte att de har gått skilda vägar.
De blev väl gifta på ön och ingen av dem står som gift så därför tänker jag att om de varken är sambo eller gifta måste de ha tagit ut skilsmässa. Jag blir bara glad om jag har fel på den punkten. Men Albin har tex flyttat själv till en ny lägenhet för 3 veckor sen.
Jag vill verkligen att det ska hålla.
Har du läst den låsta artikeln på Expressen?
Citera
2025-07-22, 20:53
Medlem
Citat:
De blev väl gifta på ön och ingen av dem står som gift så därför tänker jag att om de varken är sambo eller gifta måste de ha tagit ut skilsmässa. Jag blir bara glad om jag har fel på den punkten. Men Albin har tex flyttat själv till en ny lägenhet för 3 veckor sen.
Jag vill verkligen att det ska hålla.
Har du läst den låsta artikeln på Expressen?

Jag har läst en artikel på Aftonbladet där det framkommer vilka som är tillsammans idag. Vet inte om jag får skriva något om det.
Citera
2025-07-22, 21:09
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Jag har läst en artikel på Aftonbladet där det framkommer vilka som är tillsammans idag. Vet inte om jag får skriva något om det.
Du får skriva om du lägger det i spoilertaggar! Annars får du gärna DMa mig 😊
Citera
2025-07-22, 21:18
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
På HBO MAX är 9 avsnitt släppta och dem har jag sett. Avsnitt 10 är beslutsavsnittet och det är det jag väntar på.
Nu fick alla sina mobiler i avsnitt 8 på kanal 5.
Citera
2025-07-22, 21:24
Medlem
Citat:
Du får skriva om du lägger det i spoilertaggar! Annars får du gärna DMa mig 😊
Skicka gärna till mig med 😅
Citera
2025-07-22, 22:44
Medlem
Sparv88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
För er som undrar över Linn så är hon från ett välkänt tattarsläkte i sin hemort.

https://linncarlqvist.blogg.se/2012/...in-familj.html

Ja det kunde man ju ge sig fan på. Det förklarar en del. Ränderna går aldrig ur.

Citat:
Men snälla - varför skulle du inte få det? Lägg ut uppgifterna så slipper fler personer lägga pengar på den äckliga kommunisttidningen.
Citera
2025-07-22, 23:01
Medlem
Citat:
Jag är ganska säker på att Anders och Esperanza fortfarande är tillsammans. I början tyckte jag han var väldigt märklig med sitt tjat om att Jenny var hans favorit. Det var antagligen för att skapa drama då det inte händer så mycket i övrigt.

Linn var mest sur och gnällig, det var en usel matchning. Maher är inte speciellt rolig han heller, det var så stelt att titta på.

Sofia verkar reta sig på Albin men jag tror i alla fall att det kommer funka mellan dem.

Thomas är dum i huvudet även om han var trevlig emellanåt. Jag tror tvärtom, att det var mycket värre än det som visades i tv. Thomas verkar ha stora problem med sig själv. Man behöver inte säga allt man tänker. Det var tydligt att han försökte knäcka Jessica. En riktig idiot som lär ha svårt att träffa någon efter att ha gjort bort sig i tv. Han skyller ifrån sig och menar att produktionen vinklade honom på ett negativt sätt.

Anders hade även Esperanza som favorit. Enligt honom var det väldigt hårt klippt och produktionen ville väl skapa drama.

Läst artikeln i Expressen om vad som hände sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in