2025-07-22, 23:29
Medlem
Sparv88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande

Läst artikeln i Expressen om vad som hände sen.
Kan du lägga upp innehållet från plus-artikeln här är du snäll?
Citera
2025-07-22, 23:30
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparv88
Kan du lägga upp innehållet från plus-artikeln här är du snäll?

+1 på den, vi vill veta! 😁
Citera
2025-07-23, 00:50
Medlem
Spider-Girls avatar
Sofia har ju iaf precis flyttat ihop med en Wilhelm, så nu behöver vi bara få veta vad som händer med Anders och Esperanza!
Citera
2025-07-23, 01:10
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stardust83
Thomas kommer vara singel resten av sitt liv. Han ville inte att Jessica skulle sätta en stämpel på honom, nä det löser han så bra själv! Stor eloge till Jessica som stod ut!!

Alla har inte lika lätt med det sociala, har svårt att tro att han menar något illa med kommentarerna han gjort, är bara mänskligt att bli irriterad på varandra, speciellt när dom är med varandra konstant en viss tid , måste ha varit sjukligt långtråkigt på stränderna och inte ha något att göra. Sen får vi inte glömma att dom har kameror uppkörda i ansiktet större delen av dagarna,

Sen Jessicas röst är väldigt gäll och får intrycket att hon surrar ordentligt.

Tänk själv att sitta på en strand 24/7 med en okänd person utan någon form av sysselsättning alls, och med kameror i ansiktet.

Svårt att tro att det blir en säsong två, men om det skulle bli så kommer jag icke följa den, riktigt långtråkig dokusåpa där absolut ingenting händer, fick plåga mig igenom dom senaste avsnitten.
Citera
2025-07-23, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparv88
Ja det kunde man ju ge sig fan på. Det förklarar en del. Ränderna går aldrig ur.

Men snälla - varför skulle du inte få det? Lägg ut uppgifterna så slipper fler personer lägga pengar på den äckliga kommunisttidningen.

Därför att det är noga att man inte avslöjar något i förväg. Eller vad trodde du?
Citera
2025-07-23, 04:31
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Är det vårt att kolla på sista avsnittet? Har knappt pallat se ett enda helt.. får ångest av passiva boredomen jag känner när dom äter ris för 50ende gången.
Citera
2025-07-23, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Sofia har ju iaf precis flyttat ihop med en Wilhelm, så nu behöver vi bara få veta vad som händer med Anders och Esperanza!

Esperanza ska flytta in till Anders.
Citera
2025-07-23, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Alla har inte lika lätt med det sociala, har svårt att tro att han menar något illa med kommentarerna han gjort, är bara mänskligt att bli irriterad på varandra, speciellt när dom är med varandra konstant en viss tid , måste ha varit sjukligt långtråkigt på stränderna och inte ha något att göra. Sen får vi inte glömma att dom har kameror uppkörda i ansiktet större delen av dagarna,

Sen Jessicas röst är väldigt gäll och får intrycket att hon surrar ordentligt.

Tänk själv att sitta på en strand 24/7 med en okänd person utan någon form av sysselsättning alls, och med kameror i ansiktet.

Svårt att tro att det blir en säsong två, men om det skulle bli så kommer jag icke följa den, riktigt långtråkig dokusåpa där absolut ingenting händer, fick plåga mig igenom dom senaste avsnitten.

Det går inte att försvara Thomas beteende hur jobbigt det än måste ha varit. Om.han inte menar något illa, varför säger han då en massa elaka saker? Det var bra att de andra deltagarna sa åt honom. Det är många som tjatar om Jessica men det är inget som hon kan ändra på. Det verkar sjukt tråkigt att bara hänga på en öde ö utan att ha något att göra.
Citera
2025-07-23, 09:54
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det går inte att försvara Thomas beteende hur jobbigt det än måste ha varit. Om.han inte menar något illa, varför säger han då en massa elaka saker? Det var bra att de andra deltagarna sa åt honom. Det är många som tjatar om Jessica men det är inget som hon kan ändra på. Det verkar sjukt tråkigt att bara hänga på en öde ö utan att ha något att göra.

Ärligt talat har det med hennes röst förstorats upp så mycket bara för att Thomas ska få en legitim anledning att vara elak! Jag har hört värre röster, hon har en glad och positiv röst.
Håller med dig om att det inte går att försvara Thomas vidriga beteende.
Citera
2025-07-23, 12:40
Medlem
Citat:
Jättetråkigt med Sofia och Albin, de var ju genuint förälskade!

Jag är SÅ glad över att Jenny gav Oskar en chans, han förtjänade verkligen det! Han är typen som aldrig kommer svika henne.

Anders och Esperanza, så fint! Beviset på att känslor faktiskt kan växa fram även om det ofta anses omöjligt. Säkert kan ett förhållande bli starkare av det!

Tack för svaret

Jag håller med, är glad för Jenny och Oskars skull. De passar ihop och känns båda som snälla och trevliga personer.

Undrar vad som hände mellan Sofia och Albin men hon verkade reta sig mycket på honom på slutet.

Tydligen var Esperanza en av Anders favoriter men det vinklades till något annat för att skapa drama. I början trodde jag inte på dem men det kändes mer självklart ju längre tid gick.
Citera
2025-07-23, 12:43
Medlem
Citat:
Ärligt talat har det med hennes röst förstorats upp så mycket bara för att Thomas ska få en legitim anledning att vara elak! Jag har hört värre röster, hon har en glad och positiv röst.
Håller med dig om att det inte går att försvara Thomas vidriga beteende.

Jag har inget mer att säga om Thomas. Han klarar inte av att diskutera på ett normalt sätt. Istället börjar han tjafsa. Jessica känns som en väldigt glad och social person som bryr sig om andra. Fint att se gemenskapen mellan deltagarna.
Citera
2025-07-23, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blattro
Nej, verkligen elak. Han måste vara autistisk eller ha någon form av empatistörning helt klart. Klarade verkligen inte av att bli ifrågasatt alls för sitt sviniga beteende och elaka kommentarer.

Jag gick in på flashback för att se just detta, om andra också känner att Thomas är empatistörd. Totalt självupptagen, noll självkritik, och försvarar sitt hemska beteende. Det han ägnar sig åt är psykisk misshandel. Ursäkterna är inte genuina alls, utan inövade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in