Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Den som är gift är du, som sitter och ljuger. Det finns botar som tack för dricksen men i övrigt skriver man pratar själv. Jag tror dom bryr sig, och det är inte mestadels lågbegåvade som har pengar, även om du säkert är det. Annars hade du nog testat betala men det hade du inte ?
Jag skulle aldrig betala för att en trasig tjej.
Jag skulle aldrig betala för något jag har helt gratis med min partner.
Från chatgpt;
"
---
🤖 Hur vanligt är det att OnlyFans‑skapare använder chatbots?
Det har blivit alltfler vanligt att populära eller stressade OnlyFans-skapare använder AI-chatbots för att hantera konversationer med sina prenumeranter.
Enligt en Reuters‑undersökning från juli 2024 använder ungefär hälften av de cirka 70 skapare som hanteras av NEO Agency chatbots som FlirtFlow.
AI‑företag som ChatPersona, FlirtFlow, och Botly har snabbt vuxit och antalet agenturkunder har nått över 110 inom åtta månader efter lansering.
Botly påstår att deras system används till över 100 000 chats per månad, med AI-genererade svar som sedan skickas av en mänsklig användare.
---
🛠 Hur används dessa chatbots?
Chatbots skickar exempelvis automatiska välkomstmeddelanden, flörtiga konversationer och försäljningstexter för extra innehåll (PPV).
AI:n är tränad på tidigare konversationer med riktiga följare för att efterlikna skaparnas egen stil och öka inkomsterna.
Vanliga arbetsmetoder: AI genererar text, sedan granskar en människa den innan ett klick på "skicka". Endast FlirtFlow kan automatiskt skicka meddelanden utan mänsklig mellanhand, vilket strider mot OnlyFans användarvillkor.
---
🧠 Etiska och praktiska utmaningar
OnlyFans‑användarvillkor förbjuder uttryckligen AI‑chatbots som skriver direktmeddelanden. Trots det sker användning i stor skala.
Många prenumeranter tror att de chattar direkt med skaparen – utan att veta att det är en AI eller assistent. Transparens saknas oftast.
Det väcker frågor om autenticitet och potentiell emotionell manipulation när människor betalar för vad de tror är personlig kontakt.
---
📊 Summering
Aspekt Beskrivning
Förekomst Mycket vanligt bland större skapare – tiotals procent av populära konton.
Teknologier ChatPersona, FlirtFlow, Botly m.fl.
Praktik AI genererar svar – människa skickar. Endast FlirtFlow kan automatisera helt.
Regler Strider mot OnlyFans användarvillkor, men efterlevs inte strikt.
Etik / risk Bristande transparens, förlorad autenticitet, risk för bedrägeri.
---
🔍 Exempel och citat:
En Reddit-användare uttryckte frustration med att Flera skapare inte är riktiga – det är bots eller byråer:
> “They’re all bots/employees dude.”
En annan skrev:
> “I think the scariest thing is they can’t tell it’s AI… when people are subbing to these AI generated OF… they are not getting the authentic connection”
"
Detta är faktum. Jag har inte någon anledning till att sitta och ljuga om detta. Bara googla lite.