Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Jag kommer inte byta yrke, varför ska jag så länge jag är höginkomsttagare.
Jag kan också sitta och skriva eller sitta i telefon och tjäna massa pengar oavsett. Tills marknaden anpassar sig.
Du kan säga att människor utnyttjas i våra verksamheter. Men alla människor utnyttjas, och vi utnyttjar framförallt fattiga länder hela tiden. Nej deras jobb är betydelsefullt men deras arbetsvillkor kan förbättras.
Varför tror du att en sån stor grupp globalt lokalt kvinnor jobbar med detta på flera sidor sitter det 10 000 tals människor sitter och jobbar just nu.
10 000 tusan tala människor spelar in porr film säljer trosor mm.
Vi kanske inte får annat jobb och då är juäää ju detta toppen. Som sagt flera gånger kommer vi bara att hålla oss till lagen och cama utan önskemål, eller ta en betald chatt eller tel före där vi pratar fetischer. Så du behöver inte tro att våran marknad försvinner
Jag tror att vi ser olika på vad definitionen av höginkomsttagare innebär.
Du hävdar bestämt att du inte tänker inte byta yrke, trots att en ny lagstiftning kommer innebära begränsningar i ditt val av yrke. Det är tecken på ett form av missbruk, du är helt enkelt beroende av att utföra sexuella handlingar som kan förlikas med gravt självskadebeteende.
Jag hoppas verkligen inte att du har barn i hemmet. I synnerhet när du är öppen för att främja kriminella handlingar. Du vet även själv att du inte kommer att kunna motstå 200-300kr, där män instruerat vad du ska spela in, eller vad du ska utföra för bisarra handlingar live under en så kallad cam show.
Vad beträffar sälja trosor, så är det ett gammalt påfund från herrar som skratta gott när andra mindre begåvade herrar köpte trosorna via tidningsannonser. Män bar trosorna under arbetstid och sålde sedan svettiga trosor med en släng av rost i egenskap av använda
Citat:
Ursprungligen postat av
BeHPNemesis12345.
Misstänker att Revolut kommer att inkluderas i det också. Vet inte hur det blir med PayPal eller Paysafecard.
Jag ska personligen maila dessa aktörer, och påminna dem om att svensk lagstiftning gäller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Hoppas att också de blockerar svenska sexköpare från att "handla" online 😁
Redan nu kan vi se att den nya lagen mot sexköp på distans har effekt eftersom svenska bankkort är redan blockerade.
Ni som hela tiden har hävdat att den nya lagen är meningslös hade alltså fel som vanligt ☺️
Den nya lagen har utan tvekan skakat om både torskar och horor. Oavsett är båda sidor tragiska individer.