2025-06-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du har inte belägg för dina bestämda svar.

Rent generellt finns det ofta en man som slutligen ser kvinnan som en lukrativ inkomstkälla, men du kanske har rätt när det gäller er svenska kvinnor, då de större inkomsterna lyser med sin frånvaro.

Vad beträffar L2011 så är han allt annat än kvinnomisshandlare. Det är tyvärr du själv som bär på ett självförakt och har vanföreställningar. Du uppvisar tecken på emotionell störning, och inte bara det, även tecken på självskadebeteende.

Jag förstår att den nya lagstiftningen på många sätt upplevs besvärlig. I synnerhet för er horor som har detta som är huvudsakliga inkomstkälla.

Vad du behöver göra är att se dig själv i spegeln, och fråga dig själv: Vill jag verkligen fortsätta att föra in olika föremål i mina kroppsöppningar mot betalning?

Den andra frågan du bör ställa dig själv är: Hur länge kan jag i egenskap av hora ha detta som mina enda inkomstkälla?

För rent krasst så står ni horor utanför samhället, och inkluderas inte det skyddsnät som hårt arbetande skattebetalare gör.

Nu försöker du verka snäll samtidigt som du försöker säga att jag inte är värd något som CAM hora. Ja i och med nya lagen att psykisk misshandel blir olagligt är det också ett brott att säga saker som är kränkande.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-06-30 kl. 18:54.
Citera
2025-06-30, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaus1
varför snackar alla om svenska bankkort? Ingen har väl sagt att det blir olagligt att köpa porr (förinspelat material)?

Och varför skulle några tjejer sluta? det de gör är ju lagligt. finns en hel värld med sämre kvinnosyn som de kan locka in.

Men hur gör alla här inne med sina OF konton nu då (påstå inte att ni inte har ett), deletar ni dem ikväll för att vara på den säkra sidan?

Har kvar allt, händer inget, vissa sidor stänger chatt i väntan på mer info hur lagen tillämpas. Men har bara förinspelat på min of
Citera
2025-06-30, 19:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddy282
Men om det inte är så?

Om vi tittar lite närmare på vissa kända svenska OF-profiler så har de ofta män eller pojkvänner, jag behöver inte nämna några exempel.

Du verkar tro att det enbart är "driftiga" kvinnliga "entreprenörer" som agerar ensamma, så är inte fallet. Det finns rätt ofta män i bakgrunden som "hjälper till" och tar del av inkomsterna.

Sexköparna göder en osund kultur där kvinnor och kvinnokroppar ses som vilken handelsvara som helst, därför är den nya lagen som förbjuder sexköp på distans viktig.
Citera
2025-06-30, 19:06
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Jag kommer inte byta yrke, varför ska jag så länge jag är höginkomsttagare.

Jag kan också sitta och skriva eller sitta i telefon och tjäna massa pengar oavsett. Tills marknaden anpassar sig.

Du kan säga att människor utnyttjas i våra verksamheter. Men alla människor utnyttjas, och vi utnyttjar framförallt fattiga länder hela tiden. Nej deras jobb är betydelsefullt men deras arbetsvillkor kan förbättras.

Varför tror du att en sån stor grupp globalt lokalt kvinnor jobbar med detta på flera sidor sitter det 10 000 tals människor sitter och jobbar just nu.

10 000 tusan tala människor spelar in porr film säljer trosor mm.

Vi kanske inte får annat jobb och då är juäää ju detta toppen. Som sagt flera gånger kommer vi bara att hålla oss till lagen och cama utan önskemål, eller ta en betald chatt eller tel före där vi pratar fetischer. Så du behöver inte tro att våran marknad försvinner

Jag tror att vi ser olika på vad definitionen av höginkomsttagare innebär.

Du hävdar bestämt att du inte tänker inte byta yrke, trots att en ny lagstiftning kommer innebära begränsningar i ditt val av yrke. Det är tecken på ett form av missbruk, du är helt enkelt beroende av att utföra sexuella handlingar som kan förlikas med gravt självskadebeteende.

Jag hoppas verkligen inte att du har barn i hemmet. I synnerhet när du är öppen för att främja kriminella handlingar. Du vet även själv att du inte kommer att kunna motstå 200-300kr, där män instruerat vad du ska spela in, eller vad du ska utföra för bisarra handlingar live under en så kallad cam show.

Vad beträffar sälja trosor, så är det ett gammalt påfund från herrar som skratta gott när andra mindre begåvade herrar köpte trosorna via tidningsannonser. Män bar trosorna under arbetstid och sålde sedan svettiga trosor med en släng av rost i egenskap av använda

Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Misstänker att Revolut kommer att inkluderas i det också. Vet inte hur det blir med PayPal eller Paysafecard.

Jag ska personligen maila dessa aktörer, och påminna dem om att svensk lagstiftning gäller.

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hoppas att också de blockerar svenska sexköpare från att "handla" online 😁

Redan nu kan vi se att den nya lagen mot sexköp på distans har effekt eftersom svenska bankkort är redan blockerade.

Ni som hela tiden har hävdat att den nya lagen är meningslös hade alltså fel som vanligt ☺️

Den nya lagen har utan tvekan skakat om både torskar och horor. Oavsett är båda sidor tragiska individer.
Citera
2025-06-30, 19:11
Medlem
Citat:
så är inte fallet.

Men tänk om så är fallet?
Citera
2025-06-30, 19:13
Medlem
Citat:
Jag tror att vi ser olika på vad definitionen av höginkomsttagare innebär.

Du hävdar bestämt att du inte tänker inte byta yrke, trots att en ny lagstiftning kommer innebära begränsningar i ditt val av yrke. Det är tecken på ett form av missbruk, du är helt enkelt beroende av att utföra sexuella handlingar som kan förlikas med gravt självskadebeteende.

Jag hoppas verkligen inte att du har barn i hemmet. I synnerhet när du är öppen för att främja kriminella handlingar. Du vet även själv att du inte kommer att kunna motstå 200-300kr, där män instruerat vad du ska spela in, eller vad du ska utföra för bisarra handlingar live under en så kallad cam show.

Vad beträffar sälja trosor, så är det ett gammalt påfund från herrar som skratta gott när andra mindre begåvade herrar köpte trosorna via tidningsannonser. Män bar trosorna under arbetstid och sålde sedan svettiga trosor med en släng av rost i egenskap av använda

Jag ska personligen maila dessa aktörer, och påminna dem om att svensk lagstiftning gäller.

Den nya lagen har utan tvekan skakat om både torskar och horor. Oavsett är båda sidor tragiska individer.

Jag har inget missbruk , jag har ett jobb. Och om du vill skratta åt män som sniffar trosor eller bär trosor får du göra det. Mitt jobb är lagligt. I Sverige kommer snart fler män bära trosor , och utan att känna dig kan jag tänka mig att du skulle passa bra i ett par riktigt tighta string, skulle passa bitter gubben. Det är dit våran kultur bär med hjälp av dig, där män inte får vara män.
Citera
2025-06-30, 19:22
Medlem
Citat:
Om vi tittar lite närmare på vissa kända svenska OF-profiler så har de ofta män eller pojkvänner, jag behöver inte nämna några exempel.

Du verkar tro att det enbart är "driftiga" kvinnliga "entreprenörer" som agerar ensamma, så är inte fallet. Det finns rätt ofta män i bakgrunden som "hjälper till" och tar del av inkomsterna.

Sexköparna göder en osund kultur där kvinnor och kvinnokroppar ses som vilken handelsvara som helst, därför är den nya lagen som förbjuder sexköp på distans viktig.

Alltså om båda är med i en video skall ju båda få inkomst , ser inget fel med det, man delar ju på kakan.
Citera
2025-06-30, 19:25
Medlem
Nu slog det igenom iaf. OF har blockat alla svenskar från att skriva DM's på sajten.
Citera
2025-06-30, 19:26
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Nu försöker du verka snäll samtidigt som du försöker säga att jag inte är värd något som CAM hora. Ja i och med nya lagen att psykisk misshandel blir olagligt är det också ett brott att säga saker som är kränkande.

Jag har inget emot dig personligen, och du är säkerligen är väldigt fin person med ett gott hjärta. Men jag tycket uppriktigt sagt synd om dig, för du är värd något bättre än låta dig utnyttjas av destruktiva män.

Jag önskar att jag fick tappa upp ett varmt bad åt dig, fyllt med mjuka bubblor som doftar gott. Låta dig sjunka ner och bara slappna av. När du är klar, skulle jag varsamt torka din kropp med en mjuk exklusiv handduk, dra en skön badrock över dina axlar och leda dig till mitt knä. Där skulle jag hålla om dig, smeka dina kinder, möta din blick och viska: Allt kommer att ordna sig.

Läs mitt tidigare inlägg, och försök förstå poängen i det jag försöker förmedla. Är det hållbart att ställa sig utanför samhället i längden?

Du behöver tänka 10-20 år framåt i tiden, och inte bara här och nu. De män som vurmar för din rätt som prostituerad, är ett gäng tragiska män, genetiskt defekta både här och där, som sällan eller i princip aldrig får uppleva samkväm med en kvinna.
Citera
2025-06-30, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaus1
Nu slog det igenom iaf. OF har blockat alla svenskar från att skriva DM's på sajten.

Jag kan forfarande skicka, vad menar du ?
Citera
2025-06-30, 19:29
Medlem
Citat:
Jag kan forfarande skicka, vad menar du ?

Är du reggad i sverige?
Citera
2025-06-30, 19:33
Medlem
Citat:
Jag har inget emot dig personligen, och du är säkerligen är väldigt fin person med ett gott hjärta. Men jag tycket uppriktigt sagt synd om dig, för du är värd något bättre än låta dig utnyttjas av destruktiva män.

Jag önskar att jag fick tappa upp ett varmt bad åt dig, fyllt med mjuka bubblor som doftar gott. Låta dig sjunka ner och bara slappna av. När du är klar, skulle jag varsamt torka din kropp med en mjuk exklusiv handduk, dra en skön badrock över dina axlar och leda dig till mitt knä. Där skulle jag hålla om dig, smeka dina kinder, möta din blick och viska: Allt kommer att ordna sig.

Läs mitt tidigare inlägg, och försök förstå poängen i det jag försöker förmedla. Är det hållbart att ställa sig utanför samhället i längden?

Du behöver tänka 10-20 år framåt i tiden, och inte bara här och nu. De män som vurmar för din rätt som prostituerad, är ett gäng tragiska män, genetiskt defekta både här och där, som sällan eller i princip aldrig får uppleva samkväm med en kvinna.

Att inte våga gå emot normen, det är farligt. Jag kommer hålla mig inom lagen, jag tycker om poliser och Sverige. Men den här lagen visar att det finns ett förakt mot kvinnor och du visade det så bra nyss här.

Det utfrysande som prostituerade och only fans tjejer fått och kommer få gå igenom på grund av den här lagen är inte okej.

Ja, ditt sätt och den där andra killen med Roberto på, det är faktiskt en typ av psykisk misshandel. Och imorgon är det ett brott🚩

Och ditt sätt att skriva är väldigt creepy.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-06-30 kl. 19:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in