Citat:
Ursprungligen postat av
Artsoppamedflask
Jag klagar inte, jag beskriver verkligheten i Sverige, jag tror absolut det kan vara konstruktivt att svenskar beskriver sina känslor och sin verklighet på flashback, att vi får svart på vitt att vi har gemensamma föreställningar och upplevelser av den katastrofala massinvandringen kan på sikt leda till en normalisering och eventuellt en mobilisering, vi behöver ju normalisera antagonistiska tankeströmningar mot den totalt misslyckade migrationspolitiken, det är bara då en vändning kan ske.
Tack, nu blev det lite mer nyanserat. Problemet är inte bidrags- och slippa-fängelse-på-hemmaplan-turisterna, vilka verkar dominera dem som kommit hit.
Problemet är att vi män lämnat walk over till feminism och känslostyrt beslutsfattande. Och så länge den situationen kvarstår kommer vi gång på gång konstatera, i efterhand, att vi varit naiva, att vi inte sett det komma osv På detta fundamentala område har inget skett. Vi har fattat korkade beslut på område efter område, såväl inrikespolitiskt, som inom geopolitiken. Skola, energi, kriminalitet, omsorg, infrastruktur, att pojkar missgynnas akademiskt, försvar, immigration, egen kultur och patriotism.
Att några surgubbar på flashback gnäller om bullriga invandrare på våra badplatser, och här håller jag med om att det kanske inte är min preferens med hög musik, såvida inte jag styr playlistan, gör varken till eller från, då roten inte angrips. Vi behöver rensa i våra egna sykofantiska led.