Citat:
Ursprungligen postat av
Bajsaetaren
Vilken jävla flex. Jag blir ärligt talat väldigt avundsjuk. Men samtidigt glad att veta att sådana smultronställen fortfarande existerar någonstans i vårt plågade land!
Själv cyklade jag ner till ribban för att se hur det ligger till nuförtiden.
Jodå vi fortsätter vår vandring ner mot bottnen.
Det nya nu är tydligen massa afrikaner och pakistanier/indier från det absoluta bottenskiktet.
Malmö stad gjorde ett budget underskott förra året på 104 miljarder och jag är föga förvånad.
Hade det funnits någon rättvisa i detta jävla land, så hade de låtit folk själva välja om de vill lägga sina skattepengar på massinvandringen och om man tror på detta eller inte, precis som man kan välja bort ifall man vill betala för svenska kyrkan eller inte.
Sedan därifrån så kan de förhålla sig till hur många invandrare det liksom finns budget till att ta in och ge soc. pengar åt eller om hur få dem i arbete för att de ska bli självgenererande för att inte behöva skicka hem dem.
Detta system att slösa bort arbetandes folk skattepengar är djupt orättvist, speciellt för alla oss som verkligen inte tror på skiten.
För att citera vad en känd malmö politiker och finansminister, tillika en av föregångarna bakom välfärdssystemet en gång sade:
"Varje förslösad skattekrona är en stöld av folket"