Citat:
Ursprungligen postat av
no-more-scam
Lögnare, eller tokig idiot.
Jag vet vad jag ser precis hela tiden.
Men det resonemanget bygger ju på att du tolkar det du ser korrekt och att alla andra, inkl meteorologer, tolkar molnbildningen felaktigt.
Det har aldrig slagit dig att du kan ha fel? Speciellt med tanke på att du tolkar det mesta fel här i världen? Jag menar om man har fått för sig att jorden är platt så är det inte speciellt långsökt att du även tolkar naturlig molnbildning felaktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
no-more-scam
Dom "sövniga" (fåren) som bara tittar upp tillfälligt tänker inte över att det varit en strimma nogån halv/heltimme innan.
Som sagt, där det finns contrails finns det nästan alltid även naturlig molnbildning i form av cirrus och cirrostratus. Och att contrails och naturliga cirrusmoln växer ihop är mer regel än undantag.
Och det där snacket om "sovande" och "vakna" är så töntigt så att man spyr. Det handlar snarast om att ni "vakna" lever i en alternativ verklighet och där okunskap, missuppfattningar och vaneföreställningar är utmärkande egenskaper. En okunnig och paranoid idiot är inte "vaken", han är bara en förvirrad själ som tror på en jävla massa dumheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
no-more-scam
... När dom är blivit jättestora är dom tunnare/svagare och bara en trenad hjärna.förstår, för att man måste fölga med för att veta att det är samma strimma/strimmor ...
Ledsen om jag gör dig besviken men du är knappast mer tränad att studera moln än vad t.ex meteorologer eller jag är.
Det handlar bara om där meteorologer ser naturlig molnbildning i kombination med contrails så ser du någon läskig konspiration, vit sörja och chemtrails.