• 1
  • 2
2025-07-20, 09:14
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Wasaloppet är ju en klassiker på hemmafesterna förr i tiden. Tiden utan kaosblattar.
Vad bruka tjejerna köra o vad kalla dom det?

Till er töser som inte känner till wasaloppet
Citera
2025-07-20, 09:40
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Errrr dra inte in oss i det här.

Om man är tre pers som ska ha sex finns det roligare sätt att ha det på. Vi behöver inte låtsas att det är en festlek, vi har bara sex istället.

Wasaloppet är inte sex ffs det är en festlek 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️
Citera
2025-07-20, 09:51
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Wasaloppet är ju en klassiker på hemmafesterna förr i tiden. Tiden utan kaosblattar.

Vad du och dina kompisar har för namn på era lekar är noll av intresse

För detta har jag aldrig hört talas om
Citera
2025-07-20, 09:51
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Wasaloppet är inte sex ffs det är en festlek 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️

Kubb är annars en skoj sysselsättning.

Men on topic: jag tror detta, litet som runka bulle är nåt som oftast pratas om och inte görs. Och att nån vin och schlagerfest ska avslutas med att en tjej sitter mellan två kompisar med båda nävar i respektive fitta och vibrerar för kung och fosterland för att få nån att komma är, om möjligt, ovanligare.
Citera
2025-07-20, 10:13
Medlem
Citat:

Varför heter det Wasaloppet?
Citera
2025-07-20, 10:14
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buckla69

Antar att det är för att det ser ut som om du är på slutspurten i Vasaloppet med en stav i varje hand?
Citera
2025-07-20, 10:16
Medlem
Citat:
För att den i mitten stavar sig fram (liknande rörelse)

Det enda jag sett motsvarande för tjejer är att två tjejer suger på mittentjejens bröst, men då kommer inte mittentjejen åt att göra någonting.

För övrigt så är man superbög om man gör wasaloppet.
Citera
2025-07-20, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Antar att det är för att det ser ut som om du är på slutspurten i Vasaloppet med en stav i varje hand?
Då borde det kanske stå Vasaloppet och inte Wasaloppet?
Oavsett så lär det vara en böglek som tjejer har svårt att replikera
Citera
2025-07-20, 10:58
Medlem
Jag tycker du ska fråga tjejerna i din bekantskapskrets eftersom det bara du och dina "manliga" vänner som leker den här "leken".
Den existerar inte utanför dina killklubbs träffar i bastun.
Citera
2025-07-20, 10:59
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Då borde det kanske stå Vasaloppet och inte Wasaloppet?
Oavsett så lär det vara en böglek som tjejer har svårt att replikera
va? om man skriver vasaloppet så tänker man ju att man refererar till det faktiskta vasaloppet eller hur?? smh finns ju en anledning till att det heter Wasaloppet kunde du inte räknat ut det
och vem sa nåt om att replikera? Blir mörkrädd hur folk läser och tänker nuförtiden
Citera
2025-07-20, 11:00
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Jag tycker du ska fråga tjejerna i din bekantskapskrets eftersom det bara du och dina "manliga" vänner som leker den här "leken".
Den existerar inte utanför dina killklubbs träffar i bastun.
'
dåligt med läsförståelsen ser jag! detta va poppis som tonåringar för över 25 år sedan som jag skrev!! suck. Dagens ungdomar har så jävla dålig läsförståelse.
Citera
2025-07-20, 12:25
Medlem
kalkryggars avatar
Jag har aldrig hört talas om den leken. Inte vare sig vid namn eller beskrivning.

Jag tror inte tjejer har såna sexuella lekar med varandra på det sättet. Det enda jag vet är att vissa tjejer är lite nyfikna och kan kyssas.

Däremot så cirkulerade det ett klipp för massvis med år sen där de hade haft någon slags utmaning där den tjejen som förlorade uppenbarligen skulle dricka kiss från en av de andra tjejerna och hennes reaktion var att det inte var så farligt så hon gulpade glatt i sig resten.

Jag tror inte att killar har det heller och det är bara något du hittar på så som du beskriver det. Bögar tramsar inte runt med lekar, de bara runkar av varandra.

Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Fast ni är bögar. Sen kan ni förneka det bäst du vill om det får dig att känna dig som en bättre människa.
Dessutom är nog inte din lilla byhåla så stor så du behöver telefonkatalogen.
Räcker med att gå ner till korvmojen så ser du dem alla.

När han går ner till korvmojen så springer alla för de vet att han kommer ropa "nu är det dags för nästa lopp, samling i ..."

De har väl fortfarande trauman att bearbeta från när de var tonåringar och dyngraka och lurades av TS att köra hans påhittade lek.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in