Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
När jag var ung (född första delen av 70-talet) så lekte inte män med varandras kukar om man nu inte var bög. Kuken var ens egen.
Vad TS har haft för sig på sina fester låter som en typiska böglekar och inget vi normala människor sysslade med.
ställ dig in i kören för du låter exakt som en jävla härmapa eller en fågel.
ni är ju så jävla trångsynta och likasinnade allihop. helt sjukt är det ju =)
detta var inget sexuellt, det är nr 1. det var en lek! som runka bulle fast annorlunda.
JAG hade inte såna fester, så ditt påstående om "vad ts hade för SINA fester" är fel. detta var fester många olika personer hade, o typ alla körde wasaloppet på dessa. Detta var för ungefär 30-25 år sedan.
Nej, vi var inte BISEXUELLA. vi var straight. det var därför det blev en LEK, o inte nåt sexuellt. det var liksom inte lätt att vinna loppet- då det var noll tändning eller så. sprutet kom ofta sent ELLER UTEBLEV HELT!
vi var återigen inte bögar eller bisexuella, vi hade tjejer o senare fruar osv. Ni kan tro HUR MKT NI VILL - VAD NI VILL - detta förändrar tyvärr ingenting.
Jag är bara ledsen att ni tvingas leva livet med så svart o vitt syn på allting. Det är det tragiska.