2025-07-20, 12:36
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Wasaloppet är ju en klassiker på hemmafesterna

Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Vad du och dina kompisar har för namn på era lekar är noll av intresse

För detta har jag aldrig hört talas om

Då kan jag meddela att jag hört talas om en sådan här ”festlek” redan på 80-talet. Jag har ju ett yrkesliv i skolans värld bakom mig och genom åren kunde man råka få höra ett och annat som inte var menat att höras av de vuxna i skolan. Men den lek jag råkade överhöra ett samtal om, den var hetero; alltså en tjej och två killar.
Citera
2025-07-20, 15:28
Medlem
Ganonitos avatar
Aldrig hört talas om detta, men så är jag iofs inte bög heller.
Citera
2025-07-20, 18:55
Medlem
Det var de sämsta jag har hört på. mycke länge Existerar nog bara ts. sjuka hjärna.
Citera
2025-07-20, 19:16
Medlem
Alltså detta borde vara totalt värdelöst och fullkomligt förödande för självkänslan
Citera
2025-07-20, 20:55
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Wasaloppet är ju en klassiker på hemmafesterna förr i tiden. Tiden utan kaosblattar.
Vad bruka tjejerna köra o vad kalla dom det?

Till er töser som inte känner till wasaloppet

Vad tusan är ni för kompisgäng?
Citera
2025-07-20, 22:06
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jo. Det var och är ni. Bara bögar runkar av andra män. Spelar ingen roll hur många fruar/flickvänner ni hade som disguise.
Aha disguise. För vem då??
Ni är för roliga. Ser världen helt svart på vitt som äkta psykopater 😋

Ni känner kanske inte till fenomenet "experimentera i tonåren", att tjejer blir lebb på gymnasiet men är straight sen hela livet? Aja, en dag växer även ni upp.
O detta var inte ens sexuellt experimenterande lool det var fest lekar 🥳
Citera
2025-07-20, 22:08
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Härliga släktträffar dom har isåfall

Det var. Återigen. FEST LEKAR FÖR 25 ÅR SEDAN NI ÄR FÖR FAN FULLSTÄNDIGT HJÄRNDÖDA 😅
Citera
2025-07-21, 00:53
Avstängd
Citat:
Det var. Återigen. FEST LEKAR FÖR 25 ÅR SEDAN NI ÄR FÖR FAN FULLSTÄNDIGT HJÄRNDÖDA 😅
Mrn vafan ska kvinnor åka skidor för
Till vilken nytta
Bättre att ägna er åt mer lättklädda sportet
Citera
2025-07-21, 06:09
Medlem
Onan-erarens avatar
Haha jag trodde att Vasaloppet gick ut på att försöka knulla I 9 timmar, Vasaloppet är 9 mil långt så en timme milen. Jag har tydligen missuppfattat detta, å nog för att jag älskar att knulla men 9 timmar blir för mycket även för mig.
Citera
2025-07-21, 08:29
Medlem
Citat:

Aldrig hört talas om det där "fenomenet" och instämmer att det är sjukt bögigt. Har extremt svårt att tänka mig att varenda person på en fest skulle gå med på en sådan aktivitet, även om du verkar tycka det är roligt

Låter mer som dina fantasier än något som hänt på riktigt
Citera
2025-07-21, 08:34
Medlem
Vit-Brandbils avatar
När jag var ung (född första delen av 70-talet) så lekte inte män med varandras kukar om man nu inte var bög. Kuken var ens egen.
Vad TS har haft för sig på sina fester låter som en typiska böglekar och inget vi normala människor sysslade med.
Citera
2025-07-21, 13:05
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
När jag var ung (född första delen av 70-talet) så lekte inte män med varandras kukar om man nu inte var bög. Kuken var ens egen.
Vad TS har haft för sig på sina fester låter som en typiska böglekar och inget vi normala människor sysslade med.

ställ dig in i kören för du låter exakt som en jävla härmapa eller en fågel.
ni är ju så jävla trångsynta och likasinnade allihop. helt sjukt är det ju =)

detta var inget sexuellt, det är nr 1. det var en lek! som runka bulle fast annorlunda.
JAG hade inte såna fester, så ditt påstående om "vad ts hade för SINA fester" är fel. detta var fester många olika personer hade, o typ alla körde wasaloppet på dessa. Detta var för ungefär 30-25 år sedan.

Nej, vi var inte BISEXUELLA. vi var straight. det var därför det blev en LEK, o inte nåt sexuellt. det var liksom inte lätt att vinna loppet- då det var noll tändning eller så. sprutet kom ofta sent ELLER UTEBLEV HELT!

vi var återigen inte bögar eller bisexuella, vi hade tjejer o senare fruar osv. Ni kan tro HUR MKT NI VILL - VAD NI VILL - detta förändrar tyvärr ingenting.
Jag är bara ledsen att ni tvingas leva livet med så svart o vitt syn på allting. Det är det tragiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in