2025-07-19, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det har jag svårt att tro
Haha ja du kommer att få ett tufft uppvaknande, vet du hur det ser ut i Frankrike, England, Tyskland, Spanien? Ja även Sverige men de fyra andra exemplen..

Det gör du troligen inte, pga att MSM inte skriver om vad som händer där.
Citera
2025-07-19, 23:17
Medlem
Citat:
Jag är kvinna

Givetvis är kvinnor 16 - 20 intressanta att titta på det är väl mer tveksamt om de är intressanta att umgås med som att bjuda ut någonstans. Kvinnor som är kanske 28 - 35 har mycket mer intressanta saker att säga, de kan potentiellt vara attraherade av en och det är inte pinsamt att gå runt med dom på stan.
Citera
2025-07-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.S.I.
Ja. String är opassande offentligt.
Pallar inte när folk har det på badstränder, campingar, pooler osv.

Ha det privat i din egen trädgård så länge jag slipper se. Tack.
String är bara trevligt.
Det förhöjer upplevelsen när folk har det på badstränder, campingar och pooler.

Ha det så ofta som möjligt så att jag får se. Tack.
Citera
2025-07-19, 23:22
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!
Käft och visa mer hud för moder Svea och Sveriges framtid
Citera
2025-07-19, 23:23
Tycker det är fult och ser konstigt ut. Kan förstå om man vill ha det när man solar hemma i sin egen trädgård, men på stranden blir det bara konstigt.
Citera
2025-07-19, 23:25
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!
Sjukt det blivit ett mode, minns man såg det på början av 00talet på någon enstaka och man tyckte det var helt sjukt
Citera
2025-07-19, 23:27
Citat:
Ursprungligen postat av CoolTjej84
Tycker det är fult och ser konstigt ut. Kan förstå om man vill ha det när man solar hemma i sin egen trädgård, men på stranden blir det bara konstigt.
Exakt, och tänk på hur många snuskgubbar som filmar dig också....
Citera
2025-07-19, 23:29
Medlem
Det är väl bara att tacka och ta emot ögongodiset som erbjuds! Men lite märkligt är det ju såklart
Citera
2025-07-19, 23:47
Medlem
Det kan aldrig bli för mycket röva, hoppa på att det blir string på framsidan också en dag!
Såg 3 snygga tjejer på stranden idag med sådana stringbikinins. Blev en skön stund efter jag kommit hem....
Citera
2025-07-19, 23:53
Medlem
Dille24s avatar
Jag vill se stjärtar och avskyr när min fru har en vit rumpa. Mer skinka åt folket!
Citera
2025-07-19, 23:59
Medlem
Icke att förglömma det glada frigjorda 70-talet när damerna slängde bh:n. De solade tuttarna överallt?

Nåväl. Ang stringrumpor var min åsikt som snuskis att mycket trevligt att se på. Men ack så fel! Ack så fel..var på en strand igår och satt i en solstol. Snart kommer en brud, antagligen invandrare i 20-årsåldrrn med sin mamma. Dem sliter av sig sina utanpå kläder. Mamman har ett arsle utav guds nåde och så hänger det ut ett tampongsnöre. Höll på att spy. Nu det värsta. Dem har lagt sig precis bara någon halvmeter ifrån mig, vem gör så? Space? Tjejen tar av sig sina jeansshorts och dem allra smalaste bikinistringtrosor jag skådat visar sig. Vad gör hon? Hon ställer sig för att fixa med en handduk på marken och visar upp hela röven framför mig och ett stort äckligt svart stjärtskåra med hår skriker mot mig. Jag fick omedelbara kväljningar och fick gå iväg och köpa en glass. Väl tillbaka har hon badat..nu ligger hon på rygg och särar benen rakt mot mig. Den lilla bikinin döljde inte mycket där dem stora läpparna fladdrade runt stringen. För min del aldrig mer en strand. Det är slut. För att inte tala om dem svenska feta WT-kvinnorna som kommer i grupp med rödhåriga skrikande barn. Kvinnorna 150+ kg kommer i grupp om ett par stycken med rosa Foppa tofflor, svarta trekvarts tighta byxor och någon urtvättad linnetröja som går ner en bit och med var sin fet påse..ur påsen väller chips- och ostbågspåsar i maximize och Coca cola. Snart sliter dem av sig och fettet väller ut över kroppen och döljer underkläderna. Jag mår inte bra..upplevelsen har förstört min sommar..
Citera
2025-07-19, 23:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Ju mer stjärt, desto bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in