2025-07-18, 20:28
Medlem
Gentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jair.Bolsonaro
Snarare du som är ett TDS-offer och desperat ljuger om att Pedo-Trump inte är med i filerna. Pedo-Trump och Epstein var bästa vänner i många år. Helt osannolikt att Pedo-Trump inte skulle vara med.

Ärlig fråga, blir det inte jobbigt att stånga huvudet i väggen som en idiot varenda dag?

Lite tokigt att diskutera för något du antar, men helt saknar evidens för. Tycka vad du vill om Trump men nivån du håller är alldeles för låg.
Citera
2025-07-18, 20:31
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Lustigt ändå hur Trump själv nu begärt släpp av alla dokument från Grand jury åtalet.
Låter inte som någon som har något att dölja.
När kommer de?

Eller ska han backa om dem också!?
Citera
2025-07-18, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
På vilket sätt har jag gjort bort mig? Börjar likna hetsjakten på bland annat Trump - helt utan reell bevisning, men guilt by association. Bra där!
Ärligt talat, du säger att du är den första som skulle hoppa på tåget i en fråga som har med Epstein och hans perversiteter att göra och blir förvånad att detta framställer fig som en pedofil och våldtäktsman? Sista idioten är uppenbarligen inte född.
Citera
2025-07-18, 20:33
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Lustigt ändå hur Trump själv nu begärt släpp av alla dokument från Grand jury åtalet.
Låter inte som någon som har något att dölja.
Något som bara en domare kan göra, och som i alla fall kommer vara hårt refuserade för att skydda offer och vittnen. Så fullständigt tandlöst och kommer med största sannolikhet inte hända. Men fin distraktion…
Citera
2025-07-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Jaja. Det är skit samma att han inte fanns i filerna, för han fanns ändå i dem. Tack för din synpunkt. Zzzz…
Han finns de facto med i de dokument som offentliggjordes vid rättegången mot Maxwell. Att han inte skulle dyka upp fler gånger i andra icke offentliggjorda dokument ser jag som ytterst otroligt. Att han dessutom inte skulle vara direkt inblandad, med tanke på hans nära relation med Epstein och hans senaste bisarra uppträdande, där han sparkar tidigare åklagare i fallet och där en lista som fanns i februari helt plötsligt inte finns nu är helt otänkbart.
Citera
2025-07-18, 20:37
Medlem
Vilka mördade Epstein, de som blev utpressade av honom, eller hans uppdragsgivare (J) det är frågan, om han är död hursomhelst
Citera
2025-07-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jair.Bolsonaro
Snarare du som är ett TDS-offer och desperat ljuger om att Pedo-Trump inte är med i filerna. Pedo-Trump och Epstein var bästa vänner i många år. Helt osannolikt att Pedo-Trump inte skulle vara med.

Ärlig fråga, blir det inte jobbigt att stånga huvudet i väggen som en idiot varenda dag?
Typisk Dunning-Kruger att inte begripa när det är läge att sluta stånga väggen. Lämna tillbakakakorna åt småbarnen, det klär dig inte att lajva diskussion när du inte ens skruvat av stödhjulen än.
Citera
2025-07-18, 20:40
Medlem
Jair.Bolsonaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Lite tokigt att diskutera för något du antar, men helt saknar evidens för. Tycka vad du vill om Trump men nivån du håller är alldeles för låg.

Epsteinfilerna består av 300 GB med miljontals dokument med innehåll som sträcker sig över 15 år. Förutom offer och förövare finns 1000-tals, mer troligt 10000-tals individer med i filerna. Misstänkta gärningsmän, föräldrar, anställda, städare, hantverkare, trädgårdsmästare osv. Ge mig en trovärdig anledning till varför Epsteins bäste vän inte skulle vara med i utredningen.
Citera
2025-07-18, 20:41
Medlem
Lao Tzus avatar
Enligt Grok besökte Bill Clinton ön 12 ggr utan hustrun. Vet man om han var ovanligt förtjust i stränderna eller om han hade andra skäl?
Citera
2025-07-18, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Det är vad du tror men i själva fallet så är det för att jag har en hjärna och kan tänka själv. Det är du som visar på sektliknande beteende när du inte kan föra en normal diskussion.

Klart Trump ska straffas om han gjort något fel men varför skulle jag köpa det här rakt av efter alla lögner vi redan sett?

Roligt att den här kritiken du förespråkar endast verkar gälla för meningsmotståndare men när någon på ens egna sida i politiken ställs inför svar för något så blundar man/ni/du för det?
Saken är den med de som befinner sig i en sekt eller personkult är att just de är övertygade om att ha sett ljuset och den enda sanningen. Ditt beteende fallet mycket väl in i detta mönster. Som mer politiskt objektiv person utanför sekten så kunde jag inte bry mig ett skit om vilken sida av politiken förövarna står, om det så är Clinton, Biden eller Trump själv. Pedofiler och våldtäktsmän ska buras in oavsett.
Citera
2025-07-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Han finns de facto med i de dokument som offentliggjordes vid rättegången mot Maxwell. Att han inte skulle dyka upp fler gånger i andra icke offentliggjorda dokument ser jag som ytterst otroligt. Att han dessutom inte skulle vara direkt inblandad, med tanke på hans nära relation med Epstein och hans senaste bisarra uppträdande, där han sparkar tidigare åklagare i fallet och där en lista som fanns i februari helt plötsligt inte finns nu är helt otänkbart.
Vad stod det om honom i dokumenten? Det räcker inte med att en rik känner en annan rik, dessa umgås alltid i samma kretsar. Du ser dock inte att Trump hade klippkort på Lolita Express, inte heller hittar du tavlor på Trump i blå klänning men låt inte såna petitesser störa dina hallucinationer.

Tips: du behöver inte svara, jag är inte intresserad av ditt förprogrammerade svammel.
Citera
2025-07-18, 20:46
Medlem
Jair.Bolsonaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Typisk Dunning-Kruger att inte begripa när det är läge att sluta stånga väggen. Lämna tillbakakakorna åt småbarnen, det klär dig inte att lajva diskussion när du inte ens skruvat av stödhjulen än.

Du upplever att du "vann" nu. Diskutera sakfrågan istället för att framställa dig som en idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in