Citat:
Ursprungligen postat av
S.W.I.M
Jaså nu är det "incidier"? Moving the goalposts much?
Jag har kollat tillbaka i historiken, dina hänvisningar är i stil med "kolla i tråden". Jag har inte undvikt något jag har aktivt och upprepat bett om dessa källor.
Det är möjligt, kanske t.o.m. sannolikt, men inte vederlagt, och det är vad du påstod att det var.
Detta är inte hårklyverier när anklagelserna är så grova.
Men bra, då har vi klarlagt detta! Du har inga belägg för vad du sa.
Indicierna har byggt upp genom åren, och mer besvärliga allt eftersom tiden gått.
Och att vi fått mer, är ingen målstolpe som flyttats, mer än att det är mer som berättar mer.
Det finns trådar för dessa jag nämnt, ja, det är ju då inte denna tråden som våldtäkten, de sexuella övergreppen och otroheten handlar om.(Men det berättar att donalds är en notorisk sexförbrytare.)
Så varför tittar du inte i dessa tre trådar för?(För denna tråden berättar bara om dessa och andra trådar, så du måste faktiskt gå dit och titta i dessa för få en större saklighet, men förstår, du vill INTE.)
Och mycket av dessa är som man säger vederlagda.
Citat:
Ursprungligen postat av
HalHandyman
Ganska dålig försäkring då om han nu blev mördad som en del inbillar dig. Och lika dålig som försäkring om han kom fram till att han lika gärna kunde ta livet av sig.
Om Epstein tog livet av sig eller inte, är än i idag höjt i ett dunkel och pga ~1min saknas efter Adobe Premiers redigering.
Så varför saknas ~3min och vad hände där?
När vi får detta så kan vi avgöra bättre om Epstein tog livet av sig eller inte.
Och jag skulle inte vara det minsta förvånad om han tog livet av sig, och pga inga försäkringar han hade sedan innan betydde något längre och pga arresterad.