2025-07-18, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tack Gary för alla stoiska ögonblick och en fint genomfört gaytrain https://imgbox.com/MfqeEAOn
Ja, jävlar!
"Gaby på Kistoffe och Kistoffe på Jerry."
Den nya "Råttan på repet" ramsan.
Eller "Bi-, Bi-, Beauty" som vår gamle Robinson-Pål skulle ha formulerat det. Kommer sekvensen att visas på Liljevalchs pre-modernistiska till hösten?
Citera
2025-07-18, 16:47
Medlem
Är Fanny lik en råtta?
Citera
2025-07-18, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Vem får ingen ros nästa vecka då?

Jag gissar på Malin.

Tror även nya tjejen Sandra kan bli utan.
Citera
2025-07-18, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Tror även nya tjejen Sandra kan bli utan.

Caroline AC la upp en story nyligen om att valet att bara ta emot rosor från Christoffer var ett förhastat beslut och att hon tänkte med hjärtat snarare än hjärnan. Att tänka med hjärtat är ju helt riktigt om man är där för kärleken och inte för att stanna så länge som möjligt, så jag får intrycket av hennes stories att det är även hon som lämnar nästa vecka.
Citera
2025-07-18, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Sedan nya Jossan som cosplayar Daphne från Scooby Doo för oss och ger nya dimensioner till handtrallan.
Vafan, det är ju inte nya Jossan som cosplayar Daphne utan nya Sandra!
Nya Sandra, nya Sandra, nya Sandra...
När i helvete skall jag lära mig det?
Är det ngt Freudianskt eller Jungianskt eller ngt från Hite-rapporten?
Det hela är ett mysterium. Litet spöklikt på något vis.
Förlåt mig Sandra Dee!
Citera
2025-07-18, 18:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Är Fanny lik en råtta?
Nej, en utterhane snarare https://www.parkenzoo.se/app/uploads/utter4-scaled.jpg
det är det vi går igång på! mer zofili åt folket eller vad det heter

Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Varför kallas hon Gary? Haha
Gäry? det är väl nån slags vidrig ortenslang för tjej, men det var inte det jag åsyftade tro det eller ej, Gary karaktären från en film som gjordes innan du var påtänkt eftersom hon är lik Gösta Ekman har jag tjatat lite om i tråden, hur man nu kan ha missat det

Citat:
Ursprungligen postat av honn
Fanny var inte liten och nätt, inte heller någon bimbo eller extremt flickaktig och petit som tatuerarlärlingen, de andra tjejerna är mer bimbos med ankläppar och hela kittet, trots att vissa av dem har fin högskoleutbildning och bra chefsjobb mm.
Just det, vilket bachelorna och användare som Jojo92'a inte kan hantera & förväxlar med osexighet, vilket är problematiskt, jag tycker inte Genitalia är liten och nätt eller bimbo men hon går under radarn för alla destruktiva män av nån anledning
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-18 kl. 18:41.
Citera
2025-07-18, 19:20
Medlem
Tycker hon liknar en bäver mer
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej, en utterhane snarare https://www.parkenzoo.se/app/uploads/utter4-scaled.jpg
det är det vi går igång på! mer zofili åt folket eller vad det heter

Gäry? det är väl nån slags vidrig ortenslang för tjej, men det var inte det jag åsyftade tro det eller ej, Gary karaktären från en film som gjordes innan du var påtänkt eftersom hon är lik Gösta Ekman har jag tjatat lite om i tråden, hur man nu kan ha missat det

Just det, vilket bachelorna och användare som Jojo92'a inte kan hantera & förväxlar med osexighet, vilket är problematiskt, jag tycker inte Genitalia är liten och nätt eller bimbo men hon går under radarn för alla destruktiva män av nån anledning
Citera
2025-07-18, 19:34
Medlem
spacesubs avatar
Gabriel är bara attraherad av utseende, känns konstigt då han själv är rätt ful.
Christoffer långt mer sympatisk och försöker se till personlighet.
Julia verkar väldigt genuin och naturlig. Hoppas på henne o C.
Citera
2025-07-19, 12:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spacesub
Gabriel är bara attraherad av utseende, känns konstigt då han själv är rätt ful.
Christoffer långt mer sympatisk och försöker se till personlighet.
Julia verkar väldigt genuin och naturlig. Hoppas på henne o C.

Fast Christopher är ju oförlåtligt tråkig.
Gabriel har väl i alla fall något som kan misstas för humor?
Citera
2025-07-19, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Det är ett svårt ord som blivit direkt översatt från eng. "compatible", vilket säkert är vanligt inom IT-industrin sedan kanske 30-40 år. En tatuerarlärling på 23 år har inte nödvändigtvis hört det, en event mgr på 33 år borde nog kunna uttala det, vilket hon gjorde. Det är den nivå som finns där.
Ett mycket gammalt ord. återfinns i riksdagstrycket från 1664 " Så vijda Eders Kongl. Maij:t kan finna dedh vara compatibelt medh rijketz säkerheet. RARP 9: 286 (1664)".
Citera
2025-07-19, 15:09
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Ett mycket gammalt ord. återfinns i riksdagstrycket från 1664 " Så vijda Eders Kongl. Maij:t kan finna dedh vara compatibelt medh rijketz säkerheet. RARP 9: 286 (1664)".
Tack, jag trodde att det var ett ganska nytt ord, utan att kolla fakta.

Enligt historiken verkar det ändå härstamma från engelska: belagt sedan 1664; av engelska compatible med samma betydelse; till franska compatir 'överens*stämma'; av senlat. compat´i 'känna med*känsla'
Senast redigerad av Grus-Kalle 2025-07-19 kl. 15:11.
Citera
2025-07-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Tack, jag trodde att det var ett ganska nytt ord, utan att kolla fakta.

Enligt historiken verkar det ändå härstamma från engelska: belagt sedan 1664; av engelska compatible med samma betydelse; till franska compatir 'överens*stämma'; av senlat. compat´i 'känna med*känsla'
Det är nog ursprungligen latin som blivit franska som blivit engelska. Men vad har detta med Bachelor att göra? Platt intet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in