2025-07-16, 23:28
Medlem
Sen när är ”kompatibel” ett svårt ord? Det var svårt att både läsa och uttala enligt flera av tjejerna.
Citera
2025-07-16, 23:59
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum
Sen när är ”kompatibel” ett svårt ord? Det var svårt att både läsa och uttala enligt flera av tjejerna.
Det är ett svårt ord som blivit direkt översatt från eng. "compatible", vilket säkert är vanligt inom IT-industrin sedan kanske 30-40 år. En tatuerarlärling på 23 år har inte nödvändigtvis hört det, en event mgr på 33 år borde nog kunna uttala det, vilket hon gjorde. Det är den nivå som finns där.
Citera
2025-07-17, 00:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Det är ett svårt ord som blivit direkt översatt från eng. "compatible", vilket säkert är vanligt inom IT-industrin sedan kanske 30-40 år. En tatuerarlärling på 23 år har inte nödvändigtvis hört det, en event mgr på 33 år borde nog kunna uttala det, vilket hon gjorde. Det är den nivå som finns där.
Vem är eventmanager och 33?

Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Filippa är en så gullig tjej.
Är det din förebild att vara så?
Andra tjejer i tråden har berömt Malin för samma sak, vad har ni fått er kollektiva värdeprogrammering ifrån?

Ock snubbarna i programmet är lika drönarlika vi väljer lilleputt-Julia som redan gjort sin joni-massage dejt och nyligen suttit bakpå utan att åka båge, klart att hon och Camilla ska ha alla dejter! och den som det taktlösa tv teamet intervjuar som skulle antas vara nedstämd över att inte få tillräckligt med dejter är Camilla återigen som redan har fått för många dejter för resten av programserien, men mycket ska ha mer tydligen.
Man såg att Malin, Gary och Louise var dom som var berättigat besvikna

Riktigt pinsamt att höra sen Genitalia sitta och bluffa inför dom andra tjejerna om hur psykoempatisk hon är inför att Julia på hennes bekostnad får vara kvar i känslan från förra dejten när hon får en ny direkt, varför känner ni tjejer så sjuka självdestruktiva saker?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-17 kl. 00:33.
Citera
2025-07-17, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum
Nu var det ju ändå ordet "kompatibilitet" (det massiva substantivet i bestämd form och inte adjektivet) som de hade problem med och det är faktiskt litet svårt att såväl läsa, uttala som att förstå om ens IQ matchar ens bh-storlek. Det är ju inte direkt "Mensa Avslöjar Allt" som vi tittar på.

(Och jag kan faktiskt erkänna att jag själv säger "kompa-bilitet" och trodde av någon anledning att det hette så tills jag googlade skiten. Men jag har ju å andra sidan inte ens någon bh-storlek och jag vill inte vara med i Mensa eftersom det är ömsesidigt)
Senast redigerad av GregersWerle 2025-07-17 kl. 00:19.
Citera
2025-07-17, 00:24
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem är eventmanager och 33?

Louise, tror jag, kan ha missat yrkesbeteckningen något ur minnet

Är det din förebild att vara så?
Andra tjejer i tråden har berömt Malin för samma sak, vad har ni fått er kollektiva värdeprogrammering ifrån?

Ock snubbarna i programmet är lika enfaldiga lilleputt-Julia som redan gjort sin joni-massage dejt och nyligen suttit bakpå utan att åka båge, klart att hon och Camilla ska ha alla dejter!
Se ovan.
Citera
2025-07-17, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Ja, eller jag tänker typ att han rullade henne eller gick ned på henne?
"Rullade henne"?
Tja, det kan han ju visst ha gjort men jag undrar om det ändå inte skall vara ett "p" istället för ett "r" i dina tankar? Är det du eller din autocorrect som är litet pryd?
Citera
2025-07-17, 00:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Jag är så gammaldags att jag tycker det hedrade Diba att hon tackade nej till att vara med i en trekant.
Mycket torr brud (Jag medger dock att Diba var snyggast när hon var genomvåt) varför vill hon inte vara öppen för 1 kille och 2 tjejer precis som Carro och Filippa hade i åtanke när dom tänkte på trekant? det var ju förövrigt en hopplös 80-tals realityfilm
"En kille och två tjejer (1983) med Magnus & Brasse och Pia Grön (Greenpeace) emellan sig https://www.imdb.com/title/tt0086488/

Kan du inte vara lite besviken på Christoffer också när han väljer att hålla upp Pia Grön skylt på trekantsfrågan, det är ju manligt att kunna säga nej till kvinnan!

Förövrigt så var det inte kallt vatten tjejerna fick över sig när dom svarade fel, om det inte var överblivet champagnebubbel (jag ger alkoholist-moralisterna i tråden vatten på sin kvarn) så var det importerat & upphettat Imsdal mineralvatten från hälsobrunnen vid foten av Rondane i Norge, fint ska det vara för läckergommarna

Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Jag håller med dig om det varit så. Men detta avsnitt var släppt för alla när jag skrev min kommentar.
Spelar ingen roll, du skapar dina egna regler, skriv ner ett utkast också publicerar du det 1 dag senare bara
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-17 kl. 01:17.
Citera
2025-07-17, 01:26
Medlem
Fan, det är något särskilt med brudar som heter Josefin!
Först min tvillingsjäl Jozzan, som ju tyvärr blev skickad tilbaks till Gambia innan någon han säga "haft fyrkant med negrer" under "Jag har aldrig"-leken!
Sedan nya Jossan som cosplayar Daphne från Scooby Doo för oss och ger nya dimensioner till handtrallan.
Och så nu Filippas lillasyster!
Jag blev så kåt så jag grät...
Undrar om Albin Lee Meldau kollar på "Bachellor"?
Citera
2025-07-17, 01:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Filippa är ju bedårande. Förstår inte hur Christopher ska kunna motstå henne..
Hallå där!, spåkärringen sa faktiskt att Christos tjej skulle vara en naturlig blondin
Citera
2025-07-17, 01:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Fan, det är något särskilt med brudar som heter Josefin!
Först min tvillingsjäl Jozzan, som ju tyvärr blev skickad tilbaks till Gambia innan någon han säga "haft fyrkant med negrer" under "Jag har aldrig"-leken!
Sedan nya Jossan som cosplayar Daphne från Scooby Doo för oss och ger nya dimensioner till handtrallan.
Och så nu Filippas lillasyster!
Jag blev så kåt så jag grät...
Undrar om Albin Lee Meldau kollar på "Bachellor"?
Vem är Filippas lillasyster? det är väl inte så att du återberättar avsnitt före mig?
Citera
2025-07-17, 01:44
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
"Rullade henne"?
Tja, det kan han ju visst ha gjort men jag undrar om det ändå inte skall vara ett "p" istället för ett "r" i dina tankar? Är det du eller din autocorrect som är litet pryd?
Pullade* henne, ja . Nej det är min telefon som är pryd haha.
Citera
2025-07-17, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem är Filippas lillasyster? det är väl inte så att du återberättar avsnitt före mig?
Nej, för fan, Crap! Hon var med i gårdagens avsnitt (nr 23). De pratade ju med henne via en i-pad som Filippas belöning för att hon vann tävlingen "Jag hänger upp hinkar i taket".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in