Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Men din vänstersopa - nu får du faan i mig slänga fram bevisning på ALLT du påstår och skriver i detta inlägg! Gör du inte det så är du för all framtid att anses som en lallande och ljugande idiot! Seså, fram med bevisningen nu - på ALLT du påstår...
Det finns tråd om när donalds berättade hur gärna hen gjorde sexuella övergrepp.
Våldtäkten är redan i en dom och där ärekränkningen/förtalet var det man fokuserade på.
Otroheten har flera vittnat om, som tex Stormy.
Så vad ljugs det om där?
Och donalds vågade ju inte släppa listan visade det sig, men såklart vi vetat om hens pedofili och sex med minderåriga i över ett decennium.
Så den är väl den enda som det inte finns klara bevis, de andra tre finns det ingen tvivel om ens pga allt är konfirmerat på olika sätt, och var av dessa har en egen tråd.
Och jag går inte på det du försöker med, för jag vet redan att du är fullt medveten om alla dessa fyra sakerna, men försöker låtsas om annat.
Och vad detta har med vänster och höger och göra är en gåta, förutom pedofilen donalds är extrem höger då, annars är politic irrelevant för denna fråga.
Men det är lugnt, förstår du vill göra det personligt och pga du redan vet att detta är korrekta uppgifter.
Citat:
Ursprungligen postat av
S.W.I.M
Det var inte en brottsmålsdomstol, det är mycket osannolikt att det skulle hålla bortom rimligt tvivel - men det vet du förstås redan. Fortfarande inga källor, för de finns inte. Annars hade du inte börjat dra upp allt annat skit som du just gjorde.
Du är en shill, och du är här för propagandasyften.
Våldtäkten blev konstaterad, dock var inte det målet av rättegången, utan ärekränkningen/förtalet var.
Och sen har vi en lång svans av våldtäkts anklagelser bakom donalds också, och som hen fick betala för de skulle sluta prata om detta.
Såklart alla sexualla brott donalds gör är relevant även med Epstein.
Då dessa brott berättar vem donalds är, och att tack vare alla dessa sexbrott, så ser man mönstret som berättar att med detta 20åriga umgänge och samröre med Epstein har inte varit oskyldigt alls.
Och det märkte vi en gång till nu när hen inte vågade ge listan.
Som jag insåg samma sekund donalds sade att hen så gärna skulle lämna ut den.
Det var där och då jag insåg att de kommer inte.
Jag är här för jag tycker sexuella förbrytare är vedervärdiga, men tydligen har du inget emot sexuella förbrytelser alls.
Sånt är intressant att iakttaga, och försöka låtsas bort fakta fungerar inte här.