Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-18, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Information kommer ju att offentliggöras din tokvänsterfoliehatt. Han har redan klargjort det.
Det Trump nu sent omsider instruerat Bondi att offentliggöra är så kallade grand jury-förhör, vilket inte är samma sak som klientlistor eller den transparens som efterfrågats i fallet som helhet. Jag begär dock inte att den extremt lågt bildade hillbillyhögern ska förstå detta.
Citera
2025-07-18, 14:33
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Fast det är inte så det fungerar, och det vet du. Men jag antar att du kör på upprepningsmetoden när det kommer till ditt professionella ljugande? Det finns olika sorters domstolar, och hans skuld i en brottsfråga måste konstateras av en brottsdomstol. Tills dess ska han anses vara oskyldig.

Men det här är inte vad du skulle bevisa, du upprepade att det fanns bevis för att Donald Trump har knullat barn, något som du i ditt ordbajsande helt har misslyckats att göra.

Faktiska bevis finns kanske inte, men tycker du inte det är jättekonstigt att han nästan gick till val på öppen transparens och att listan skulle släppas, och nu gör han uttalanden som "jag bryr mig inte om er i MAGA som tjatar om listan, jag behöver inte er" och blir irriterad varje gång någon nämner den? Och så säger han att han "inte vill tjata om gamla saker", men pratar fortfarande om hur valet år 2020 var riggat, och den där vidrige Hunter Bidens laptop.

Han är på väg utför ett stup här. Och nej! Jag är inte demokrat! Hela det landet är jättetokigt!
Citera
2025-07-18, 14:35
Medlem
Ah, där rök Trump/Epstein bakom betalvägg. Är narrativet satt redan? Och hur länge dröjer det innan Aftonbladets största "elaka" konkurrent också "råkar" följa efter? 😉

MUSTs trollkonton kan svara här
Citera
2025-07-18, 14:36
Medlem
Jag tror inte den där listan existerar.
Av vilken anledningen skulle Epstein behöva en ”klientlista”? Det faller på sin egen orimlighet.
Den är ett påhitt av konspirationsteoretiker.
Citera
2025-07-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Jaha, så ni har räknat ut att "demokraterna" som HATAR Trump har skyddat honom i alla år? Vad är det för fel på vänstern och med att förstå sin omvärld?
Frågan man måste ställa sig vad det är för fel på personer som skyddar en förbrytare och potentiell barnvåldtäktsman.
Citera
2025-07-18, 14:39
Kan det finnas några svenskar med på listan?
Citera
2025-07-18, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ingen projektion då jag är öppen med att jag verkligen skulle hoppa på tåget, vilket de allra flesta andra också skulle göra. Mycket enerverande att vita riddare slikt sig låtsas upprörda över detta. Du skulle säkerligen vara en av de första att levar ut dina sexuella perversiteter, dvs. att spänna på en transsexuell neger...

Epstein-listan är säkerligen smaskig läsning och videomaterialet som finns på något väl undangömt ställe, skulle vara ytterst intressant att beskåda. När får vi ta del av dessa - aldrig, tyvärr... Det är för mången mäktiga digniteter på denna lista för att den skall kunna släppas ocensurerad och oförvanskad.
Då är det en projektion då du vill normalisera ditt egna vedervärdiga beteende genom att projicera det på andra. Nej alla människor är inte pedofiler och våldtäktsmän. Det är bara en liten klick som har det intresset.
Citera
2025-07-18, 14:49
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Kan det finnas några svenskar med på listan?

Klart det kan.

Men däremot tror jag inte det finns en lista som förklarar särskilt mycket eller bringar ljus i det hela.
Skulle han haft en lista...punkt för punkt, person för person som detaljerat ålder, tidpunkt, plats på vad var och en av alla dessa högdjur skall ha kört in kuken i?

Det finns säkerligen känslig information här, och en hel del av de här högdjuren skulle säkerligen ligga jävligt risigt till. Men någon fullständig klarhet i vilka som deltagit tror jag inte finns. Epstein är dock såklart inte en man som man på något som helst vis vill bli förknippad med nu, så bara att finnas i en telefonlista är jobbigt. Kan säkerligen finnas någon Wallenbergare och politikersvin där från sverige.
Citera
2025-07-18, 14:57
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Allt är fakta, så vad är det jag ljuger om?

Jag vet inte om du ljuger eller ej, men jag är rätt säker på att du gör det. Anledningen till det är att jag frågat efter någon form av bevis för ditt påstående att det är vederlagt att Trump har knullat småbarn, för det sa du ju att det fanns. Sen att du börjar yla om allt mellan himmel och jord får mig bara att bli mer säker på att du far med osanning.

Stå för vad du sagt.
Citera
2025-07-18, 14:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Jag tror inte den där listan existerar.
Av vilken anledningen skulle Epstein behöva en ”klientlista”? Det faller på sin egen orimlighet.
Den är ett påhitt av konspirationsteoretiker.
Den är enkel att förstå och som en försäkring för Epstein.
Sen komiskt nog så många ggr när man tagit såna här, inte alltid minderåriga som nu då.
Så finns klientlister i deras verksamhet, så att det även finns här är rätt troligt.

Och sen sade ju bondi att listan låg på bordet och att man skulle bli förbluffad över dessa namn.
Och detta med att både donalds och bondi prtat om en just sån här lista och att den är full av namn, det berättar ju att existensen är möjlig.
Eller ljuger dom(donalds och hantlangarna då.) tror du?
Citera
2025-07-18, 14:58
Medlem
cerns avatar
mod kanske kan ändra rubrik på tråden?

Den kommer knappast att "nu släppas"
Citera
2025-07-18, 14:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Jag vet inte om du ljuger eller ej, men jag är rätt säker på att du gör det. Anledningen till det är att jag frågat efter någon form av bevis för ditt påstående att det är vederlagt att Trump har knullat småbarn, för det sa du ju att det fanns. Sen att du börjar yla om allt mellan himmel och jord får mig bara att bli mer säker på att du far med osanning.

Stå för vad du sagt.
Jag redan gett adekvat information om hur vi vet att de tre första är fakta.
Sen som jag sade vi har inte samma definitiva bevis för Epstein, men det är så många punkter som pekar på det stämmer att det är svårt att inte göra en slutsats.

Men kan du inte påvisa att jag ljuger, ja, då har jag ju rätt.
Men såklart dom tre, sexuella övergrepp, våldtäkt och otrohet är också bekräftade på olika sätt.(Samtliga i förhör tror jag tom det är.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in