Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2025-07-17, 20:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Keyyo var i publiken syns med ca 20 minuter kvar i några sekunder!
I vit tröja! Hon hoppar till musiken och hennes mega meloner guppar härligt!!
Hittar det inte, 20 minuter kvar på 60 minuter, hamnade vid 40 och tjej skrålade en trist låt,
Keyoo är innan möhippan eller?
Citera
2025-07-17, 21:23
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Speciellt Fritzells hembyggdsgubbe var pinsam när han svamlade och tvingade dig i publiken att göra djurläten, det vart knappast bättre då populisten ville berätta om könsbyte fast det var könsrollsbyte där männen släpper sig och kvinnor pratar länge i telefon, helt nya spaningar eller hur? nästan ståuppklass.

Jag tror kanske inte att 70 % av tittarna fattade punchline med "fy helvete vad där lukta skit" från Goja.
De tänker nog att detta ska dra folk till deras shower, blir nog tvärtom.
Citera
2025-07-17, 21:38
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Speciellt Fritzells hembyggdsgubbe var pinsam när han svamlade och tvingade dig i publiken att göra djurläten, det vart knappast bättre då populisten ville berätta om könsbyte fast det var könsrollsbyte där männen släpper sig och kvinnor pratar länge i telefon, helt nya spaningar eller hur? nästan ståuppklass.

Jag tror kanske inte att 70 % av tittarna fattade punchline med "fy helvete vad där lukta skit" från Goja.

Hembyggdsgubben är betydligt bättre i Stinsen Brinner när han sjunger sitt Skillingtryck och gör reklam för deras vinylskiva: Min mor är död, min far är död, men min bror är dock i livet än. Där de sjunger fruktansvärt gamla skillingtryck hela tiden.

Goja var lite bättre men historien blev lite väl utdragen. Fast grejen med "Fy helvete vad där lukta skit" är ju att det inte ska vara roligt men Goja själv tycker det är svinroligt. Jag vet inte om många uppfattar det så idag. Gubbar som drog dessa typer av historier har ju lite gått ur tiden.
Citera
2025-07-17, 21:44
Medlem
Citat:
Hittar det inte, 20 minuter kvar på 60 minuter, hamnade vid 40 och tjej skrålade en trist låt,
Jsg tror det kan ha varit Johnossi på scenen , men minnet sviktar lite!
Nån som kan hjälpa oss?
Citera
2025-07-18, 02:10
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Jsg tror det kan ha varit Johnossi på scenen , men minnet sviktar lite!
Nån som kan hjälpa oss?
Jag kan hjälpa till! Keyyo syns i rutan med sina guppande meloner vid 35,58, drygt 10 sekunder. Det är under Greczulas framträdande när han sjunger Björn Skifs-låten Michelangelo:

https://www.svtplay.se/video/8myWrP5/allsang-pa-skansen/johnossi-ison-och-fille-meira-omar-m-fl?video=visa&position=2141
Citera
2025-07-18, 10:35
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Nån som vet varför Jan Rippe och Per Fritzel höll varandra i handen? i polisscetchen

Gammal sketch från typ 1989. Halva grejen med sketchen är att Rippe kommer in i bild och håller Per i handen samtidigt som han drar en rolig historia. Finns på youtube. Även som bloopers.
Sök på "En himla många program - bloopers"
Citera
2025-07-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Jag kan hjälpa till! Keyyo syns i rutan med sina guppande meloner vid 35,58, drygt 10 sekunder. Det är under Greczulas framträdande när han sjunger Björn Skifs-låten Michelangelo:

https://www.svtplay.se/video/8myWrP5/allsang-pa-skansen/johnossi-ison-och-fille-meira-omar-m-fl?video=visa&position=2141
Tack!
Citera
2025-07-19, 18:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut

Tack, lite besviken dock att det inte innefattade urringning
Citera
2025-07-19, 19:18
Medlem
Citat:
Tack, lite besviken dock att det inte innefattade urringning

Falsk marknadsföring då det inte guppar något överhuvudtaget. Och varför står ryskan och håller om vad som ser ut som ett kriminellt blattesvin?
Citera
2025-07-19, 23:32
Medlem
SodaFointains avatar
Vart är de bra artisterns?
Citera
2025-07-20, 02:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Falsk marknadsföring då det inte guppar något överhuvudtaget. Och varför står ryskan och håller om vad som ser ut som ett kriminellt blattesvin?
Är det inte Joar Benjelour kanske?
Citera
2025-07-20, 19:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Du vet väl att svt styr kändisarnas bekantskapskrets, så förmodligen var hon ihoptussad med en 'komplett främling'
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in