2025-07-17, 19:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
En av bilderna som påstås visa Brigitte och hennes elev Macron, den har ursprungligen inte en ung Macron i bilden. Utan Macron's huvud har editerats in i bilden.
Vilken bild? Länk?
Citera
2025-07-17, 19:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Vet du någon annan person med liknande position i samhället där stora delar av dennes liv är terra incognita?
Prins Daniel ligger på ungefär samma hemlighetsnivå vad avser bilder från sin barndom.
Sen har vi t.ex Melania Trump - där finns en del bilder från hennes modellkarriär men den började först i sena to åren och barnbilder verkar väldigt svårt att hitta. Samma med Ivana Trump, visa gärna ett brett urval bilder från hennes barndomsår om du kan…

Edit: jag har för mig att du tidigare sympatiserat med Palestina så då kan du kanske visa barndomsbilder av Mahmoud Abbas??
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-07-17 kl. 20:00.
Citera
2025-07-17, 20:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
…Har det i så fall någon som helst betydelse för sanningshalten i det denne skriver, med hänvisade källor?

Med hänvisade källor? Då ber jag åter om källan för att Poussard skulle ha ett domstolsutslag som gav honom rätt att få ut skolfoton på Brigitte.
Citera
2025-07-17, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon
Det underliga är att om det mot all förmodan är sant i så fall inte handlar om nån jobbig "förvirrad snubbe i klänning och helskägg som tjatar om pronomen". Det handlar i så fall om en person som helt och fullt bytt kön och gör sitt bästa för att bli sedd som kvinna till 100%.

De enda som tycker detta skulle vara en "skandal" är exakt samma högertomtar som driver hela grejen. Människor som aldrig i livet skulle rösta på Macron ändå, skulle nu inte rösta på Macron p g a denna "skandal". Jaha.

Det finns inga politiska poäng att tjäna.

Ser du inget problem med att en president som 14-åring blivit groomad av en 25 år äldre man som klär ut sig kvinna? Vad tror du Emanuel bär på för trauman av det? Vad har Brigitte för inflytande över Macron idag? Ska en pedofil ha det inflytandet över en president? Vilka kan tänkas ha hållhakar på Macron genom det här?
Citera
2025-07-17, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
? Du får nog förtydliga vad du menar. Det är ju ändå ett diskussionsforum - inte en gissningslek..

Det är väl bra att ha en president som man har hållhakar på?
Citera
2025-07-17, 20:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Det är väl bra att ha en president som man har hållhakar på?

Igen: Du får nog förtydliga vad du menar. Det är ju ändå ett diskussionsforum - inte en gissningslek..
Vilka är ”eliten” som utsåg Macron, och hur gick det till? Inte gissa nu - förklara och källhänvisa.
Vilka är ”man” som du tror har hållhakar på Emmanuel?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-07-17 kl. 20:56.
Citera
2025-07-17, 20:58
Medlem
Citat:
Igen: Du får nog förtydliga vad du menar. Det är ju ändå ett diskussionsforum - inte en gissningslek..

Den som sitter på bevisen för om Brigitte är en man kommer ju kunna styra honom, eller hur? Precis som Epstein kunnat styra politiker som varit på Lolita Island och pippat med unga brudar eller rent av barn. Hållhaksbusiness är något som faktiskt existerar.
Citera
2025-07-17, 21:02
Medlem
Citat:
Vet du någon annan person med liknande position i samhället där stora delar av dennes liv är terra incognita?
Jag bryr mig inte om deras privatliv.

Kan du inte bättre?
Citat:
Nej, vi förstår inte det om det nu inte handlar om att dölja något med allmänintresse.

Förstår du?
Så, det vore ok, att sprida bilder där du är med, bara för att folk är intresserad av din lärare?
Ja?

Kan du inte bättre?
Citat:
Har det i så fall någon som helst betydelse för sanningshalten i det denne skriver, med hänvisade källor?

Bättre kan du.
Sanningshalten? Jo, faktiskt.

Kan du inte bättre?

Citat:
Vilken bild? Länk?
https://pinterest.com/pin/669488300854087399/
1. Det är en manlig lärare på bilden, inte Brigitte's dåvarande man.
2. Macron har bifogats bilden.
Citera
2025-07-17, 21:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Den som sitter på bevisen för om Brigitte är en man kommer ju kunna styra honom, eller hur? Precis som Epstein kunnat styra politiker som varit på Lolita Island och pippat med unga brudar eller rent av barn. Hållhaksbusiness är något som faktiskt existerar.

Igen då - vilka menade du är ”eliten” som utsåg Macron, och hur gick det till? Inte gissa nu - förklara och källhänvisa.

Du kan gärna lägga till eventuella bevis du sitter på för att Epstein styrde politiker eller att någon annan än han själv ”pippade unga brudar på Lolita Island”…
Citera
2025-07-17, 21:56
Medlem
Citat:
Igen då - vilka menade du är ”eliten” som utsåg Macron, och hur gick det till? Inte gissa nu - förklara och källhänvisa.

Du kan gärna lägga till eventuella bevis du sitter på för att Epstein styrde politiker eller att någon annan än han själv ”pippade unga brudar på Lolita Island”…

Inte vet jag vilka det är, Rothschilds kanske. Man behöver inte veta vilka bankrånarna är bakom sina masker för att konstatera att ett bankrån begåtts.

Vadå, tror du Epstein hade råd med en Ö, mansions, privatjet mm på en lärarlön? Det är klart att det var Mossad som låg bakom. Läs på!
Citera
2025-07-17, 22:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Inte vet jag vilka det är, Rothschilds kanske. Man behöver inte veta vilka bankrånarna är bakom sina masker för att konstatera att ett bankrån begåtts.
Om någon påstår att ”en elit har utsett macron till president” så tycker jag nog man kan förvänta sig en förklaring på vad som avses…

Citat:
Vadå, tror du Epstein hade råd med en Ö, mansions, privatjet mm på en lärarlön?
Nej det tror jag inte - däremot kan han eventuellt ha haft råd med det tack vare sitt arbete som ekonomisk rådgivare exklusivt åt miljardärer. Vi vet ju t.ex att han i alla fall hade Leslie Wexner som klient - och det verkar ju även som om Epstein lurade av honom en hel del pengar (och även fick sin N.Y-lögenhet av honom)…

Citat:
Det är klart att det var Mossad som låg bakom. Läs på!
Jasså - är det ”klart”? 😂
Citera
2025-07-17, 22:58
Medlem
Citat:

Nej det tror jag inte - däremot kan han eventuellt ha haft råd med det tack vare sitt arbete som ekonomisk rådgivare exklusivt åt miljardärer. Vi vet ju t.ex att han i alla fall hade Leslie Wexner som klient - och det verkar ju även som om Epstein lurade av honom en hel del pengar (och även fick sin N.Y-lögenhet av honom)…

Wexner är toksionist och har kontakter med Israel och Mossad. Gislaine är dotter till Mossadspionen Maxwell. Ehud Barak brukade besöka Epstein i hans enorma lägenhet på Manhattan. Det är ju ganska uppenbart vad Epsrein höll på med och jobbade för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in