Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-16, 15:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Med tanke ke på hur fullständigt respektlöst han tagit sig an true crime hoppas jag han ska börja göra content av större tragedier. Han klär av sig själv fullständigt då.

Lite som att min "favorit" baron är när det ska vloggas och han riktigt visar hur hsn inte reder ut det mest grundläggande av saker. Flyttstäda söka lägenheter. Etc.

Hans blocket annons var jävlar i mig content.
Var det i den han började prata om att han var youtuber, hur många subs han hade och vad han helst gjorde på fritiden?

Vad jag minns var det oerhört oproffsigt, det var mer en kontaktannons än en bilannons.

Jag tycker om att rannsaka mig själv

Carl-Fredrik Alexander Rask 2025
Citera
2025-07-16, 15:21
Medlem
GreenBatterys avatar
När STB har semester (?) och lolcow.se är nere behöver man piggas upp av lite härlig Baron af Ollon-komedi:

”Pattknullaren” har SOC-anmält mig:
https://youtu.be/nmeFFGHoXpk

Nej! Det var inte ”Pattknullaren”, det var ”Luden Rumpa”:
https://youtu.be/B0j0sWOEv4Q
Citera
2025-07-16, 15:34
Medlem
Miys avatar
Uppfriskande med lite variation i content man vet att skithögen har fullständig panik när ämnena börjar spreta åt alla håll.
Men Air India? Högst tveksamt om hans tantföljare bryr sig. Men baronen vet ju bäst, hoppas att han drar hela grejen på engelska. Det vore rent guld.

Nä Carl-Fredrik ta på dig ett par normala kläder, kamma ner egot och vlogga när du lufsar till Arbetsförmedlingen istället. Då kanske du får en tumme upp från mig. Kanske till och med en delning jag har trots allt större reach på nätet än du haft på sista tiden, och jag anstränger mig inte ens.

Idiot.
Citera
2025-07-16, 17:03
Medlem
vichy6s avatar
Konversationen hos fam. Rask

Rask: - Du fattar!

Therese: - Lite så.

Jag ser framemot hans nördande om Air India. Kommer han gå in på de tekniska detaljerna tro?
Citera
2025-07-16, 17:07
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Var det i den han började prata om att han var youtuber, hur många subs han hade och vad han helst gjorde på fritiden?

Vad jag minns var det oerhört oproffsigt, det var mer en kontaktannons än en bilannons.

Jag tycker om att rannsaka mig själv

Carl-Fredrik Alexander Rask 2025

Inte riktigt han skrev typ barnens namn deras åldrar, att frugan har skulder som de betalar av osv. Helt orimligt.
Citera
2025-07-16, 17:14
Medlem
vichy6s avatar
Jag tror!!!

Att Rask känner sig dåligt stimulerad i sitt förhållande. Därför leker han intellektuell med sina följare.

Tyvärr stannade det inte där, han blev kåt på följare.

Räckte inte med frugan som knappt kan yttra en mening och pussar marsvin.
Citera
2025-07-16, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han blev ju ägd av en hatare som lurade Baron af Ollon att han var någon gammal avdankad trummis från ett av hans gamla favoritband. Baronen försökte äga det genom att förklara att han kollat upp killen men sedan dess har det varit knäpptyst.
Givetvis blev han (än en gång) ägd för att han är så jävla puckad!

Hahah just det, ett youtube konto med 1 premunerant, ingen bild eller någonting som helt lurade Rask, och Rask försökte övertyga både sig själv och sina följare att det visst var han, Rask skrev också en kommentar

Citat:
It honestly means the world to me that you took the time to comment, man. You were the soundtrack to the wildest nights of my youth, and you still stand out the baddest drummer I’ve ever seen live. No one plays like you, no one looks like you, and no one owns the kit like you do. Just pure badass energy. Thanks for being part of something that left such a deep mark on a whole generation of us misfits!

Hur blåst får man bli
Citera
2025-07-16, 17:17
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6

Räckte inte med frugan som knappt kan yttra en mening och pussar marsvin.

Amen, lite så!
Citera
2025-07-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Konversationen hos fam. Rask

Rask: - Du fattar!

Therese: - Lite så.

Jag ser framemot hans nördande om Air India. Kommer han gå in på de tekniska detaljerna tro?
Therese? Det är Drottning Silvia han kallar sin ai-bot. Snackar antagligen mer med henne än sina barn.
Citera
2025-07-16, 17:20
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Therese? Det är Drottning Silvia han kallar sin ai-bot. Snackar antagligen mer med henne än sina barn.

Jättekonstigt.

Therese är hans fru. Vore megakonstigt om han döpte AI-kärringen efter sin fru.

Han verkar iaf understimulerad i sitt hem.
Citera
2025-07-16, 17:22
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Hahah just det, ett youtube konto med 1 premunerant, ingen bild eller någonting som helt lurade Rask, och Rask försökte övertyga både sig själv och sina följare att det visst var han, Rask skrev också en kommentar

Citat:
It honestly means the world to me that you took the time to comment, man. You were the soundtrack to the wildest nights of my youth, and you still stand out the baddest drummer I’ve ever seen live. No one plays like you, no one looks like you, and no one owns the kit like you do. Just pure badass energy. Thanks for being part of something that left such a deep mark on a whole generation of us misfits!

Hur blåst får man bli

Just hans utsvävningar på engelska oavsett om det är i skrift eller tal är alltid top notch hånskrattfest Slår aldrig fel.
Citera
2025-07-16, 17:24
Medlem
vichy6s avatar
Det här att han tycker att medviktarna ska bjuda på tisha….

Han fattar inte.

Han har målats in i ett hörn där han måste vara moraliskt korrekt. Medviktarna och Skilleras gjorde det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in