Citat:
Ursprungligen postat av
Rockan69
Hur och varför man handlar på ett specifikt sätt i svåra situationer beror på så många bakomliggande faktorer. Det är oerhört komplext men sällan ett mysterium i efterhand när alla pusselbitar lagts på bordet, som vid en RPU. Det finns personer som försöker rädda människor de just har försökt döda och människor som tappar all handlingskraft när de hittar döda närstående och exempelvis låter bli att göra något för att när paniken slår till stoppa den döda på en vagn och dumpa den.
Jag vet att allt är möjligt men jag utgår alltid från det jag uppfattar som mest logiskt annars kunde man ju hitta på alla möjliga random spekulationer bara för spekulerandets skull, inte sant?
Det måste bli logiskt utifrån de ynka fakta man har och få ihop det någorlunda vettigt.
Det du spekulerade om gick inte ihop alls för mig, därmed inte sagt att du har fel!!!
Men nu hoppas jag att du bollar vidare din ”i mina ögon” mycket märkliga resonemang, med någon som delar din uppfattning eller åtminstone tucker det är givande och intressant. Jag gör ju tyvärr inte det. Bara att gilla läget, släppa och gå vidare och det klarar vi givetvis galant!