2025-07-14, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nu har jag inte lyssnat på några sommarpratare, jag gillar inte massa ego-pladder. Har dock sett att Eva Röse fått dåliga recensioner av bland annat DN för sitt sommarprat. Det är verkligen hur kul som helst.

Denna vidriga människa har bara levt på sitt utseende, att hon ser bra ut, för det gör hon. Men hennes skådespelarinsatser - nääää! Men tiden börjar komma i kapp tror jag. Hon är fast i 2016 års åsikter och det funkar inte idag för den stora massan.

Håller helt med om hon har fastnat i godhetssignaleringen från 2016.

Hela hennes sommarprat dröp av jag är ett offer och jag står på de svagas sida mot "Tengel människorna".

Mådde illa av hennes påmålade präktighet.
Citera
2025-07-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrZF
Håller totalt med.

Kan faktiskt inte ens minnas en en film eller serie där hon är bra.

Dök inte hon upp i dessa nya Göta Kanal-filmerna som en typ ny Kim Anderzon?

..Vet att det åtminstone kom en ny "Göta Kanal II" - Såg den för 15+ års en men sen..nää.

2006 – Göta kanal 2 – k(anal)kampen
2009 – Göta kanal 3 – K(anal)kungens hemlighet
Citera
2025-07-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Torsten och Mikael kan aldrig ha fel. Jag skulle också vilja ha sex med henne. Vacker är hon.
Ni som inte har kollat in Jonas Indes hockey-gänget bör göra det. Han tycker inte om Eva R...

Har TK och MP varit där och rotat?
Citera
2025-07-14, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Croneman tar heder och ära av Röse i DN idag

https://www.dn.se/kultur/johan-croneman-eva-rose-ger-tompratet-ett-nytt-ansikte/

” Skådespelaren Eva Röse sommarpratar och har alltid bara velat gott. Samtidigt, enligt egen utsago, har hon varit något av en uppkäftig rebell hela livet, som när hon till exempel som mycket ung drog ur högtalarsladden på ett nassemöte i Visby på Gotland.
Man måste göra något.
Sedan dess har hon hela livet gjort motstånd. Som kändisambassadör för Unicef reser hon jorden runt och gråter över världens barn (hennes gråtande är också ett tema i programmet). Väl hemma lämnar hon rapporter från sina omskakande resor bland världens eländiga. Hon pustar ut i lilla villan i Saltsjöbaden.”

Hennes självbild osar av narcissist.

Inte en skymt av självinsikt.

Enligt hennes sommarprat ligger Moder Theresa i lä rejält.
Citera
2025-07-17, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
För att jag känner flera personer som upplevt det personligen

Har de träffat henne i jobbet?
Citera
2025-08-01, 11:10
Medlem
Nu är det snart dags för hennes tal på Storsjöyran i Östersund. Kommer hon att protestera mot Putin denna gång? Kommer hon begära att Hamas lägger ner vapnen och friger gisslan för att få slut på kriget? Eller kommer hon att hylla människor som halshugger spädbarn och komma ut på scenen i en palestinasjal? Tyvärr tror jag på det senare.

/ Eva är inte min president
Citera
2025-08-01, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kellysheroes
Nu är det snart dags för hennes tal på Storsjöyran i Östersund. Kommer hon att protestera mot Putin denna gång? Kommer hon begära att Hamas lägger ner vapnen och friger gisslan för att få slut på kriget? Eller kommer hon att hylla människor som halshugger spädbarn och komma ut på scenen i en palestinasjal? Tyvärr tror jag på det senare.

/ Eva är inte min president

Otroligt hur man inte kan ha två tankar i huvudet samtidigt, bara för att man är emot folkmord och krigsbrott betyder det inte att man stöttar Hamas, det är så sanslöst urvattnat upprepande att mena på att bara för att man står upp för vad som händer i Gaza så tycker man att Hamas är bra, det absolut pinsammaste och tommaste argumentet som de flesta borde förstå inte håller längre.
Citera
2025-08-01, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan199
Otroligt hur man inte kan ha två tankar i huvudet samtidigt, bara för att man är emot folkmord och krigsbrott betyder det inte att man stöttar Hamas, det är så sanslöst urvattnat upprepande att mena på att bara för att man står upp för vad som händer i Gaza så tycker man att Hamas är bra, det absolut pinsammaste och tommaste argumentet som de flesta borde förstå inte håller längre.

Det som pågår i det så kallade "Palestina" är inget folkmord. Om man inte stöttar Hamas varför säger då inte den lilla högljudda minoritet som utgör palestinarörelsen att Hamas ska lägga ner vapnen och frige gisslan?
Citera
2025-08-01, 16:00
Avstängd
Hon är så vacker.
Eftersom jag är äldre än vad hon är. Har jag lärt känna många kvinnor som henne genom åren.
Av någon lustig anledning kommer jag alltid att tänka på Rolling Stones mästerverk--She so cool--.

Varsågod Eva...
Citera
2025-09-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Håller helt med om hon har fastnat i godhetssignaleringen från 2016.

Hela hennes sommarprat dröp av jag är ett offer och jag står på de svagas sida mot "Tengel människorna".

Mådde illa av hennes påmålade präktighet.
Jag har inte hört hennes sommarprat. Däremot har jag hört att Thorsten Flinck sagt att hon är ” en ulv i fårakläder ”. Inga stora ord om henne m a o.
Haha. Nä , någon större skådespelare är hon verkligen inte. Blev inte hon ett känt ansikte genom disneyklubben från början? Hehe. Det är väl där hon
stannat kvar+ väldiga mängder botox och fillers
Är hon ihop med Linus Wahlgen? Någon som vet?
Senast redigerad av Summershadow 2025-09-08 kl. 23:59.
Citera
2025-09-09, 00:51
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summershadow
Jag har inte hört hennes sommarprat. Däremot har jag hört att Thorsten Flinck sagt att hon är ” en ulv i fårakläder ”. Inga stora ord om henne m a o.
Haha. Nä , någon större skådespelare är hon verkligen inte. Blev inte hon ett känt ansikte genom disneyklubben från början? Hehe. Det är väl där hon
stannat kvar+ väldiga mängder botox och fillers
Är hon ihop med Linus Wahlgen? Någon som vet?

Varför tror du hon är ihop med Linus?
Citera
2025-09-09, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Varför tror du hon är ihop med Linus?

Undrar också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto