2025-07-14, 12:23
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Jag har varit ombord sedan precis när BTC började ta fart tackar som frågar. Finns nog ingen som prickar toppar och bottnar som jag någonstans i världen.
Ok, mr Trump
Citera
2025-07-14, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
När Samir Badran och dylika rymdforskare sitter och köper bitcoins via mobilen och lägger upp på Instagram, ja då vet man att toppen är nära för den här gången..

Definitivt oroväckande.

Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Ok, mr Trump

Superseriöst.

Men 1M innan 2029 bedömer jag som fullt rimligt givet fundamenta såsom brist på BTC, inflation, oroligt världsläge, etc.
Citera
2025-07-14, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Köpte Bitcoin på 123.000.

Ska jag sälja?

Varför köpte du 123k om du blir nervös redan nu?
Citera
2025-07-14, 12:59
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Bygg en short nu gubbar snart bär det av neråt.
Du tänker att efter en massiv konsolideringsperiod på 7 (!) månader, så är det läge att shorta efter bara 12% uppgång?

Citat:
Men 1M innan 2029 bedömer jag som fullt rimligt givet fundamenta såsom brist på BTC, inflation, oroligt världsläge, etc.
$1M 2030 har jag som sagt sen 16k. First they laught at me, och sedan typ ett halvår tillbaka så är i princip alla stora namn, Saylor, Winkelwoss, Arthur Hayes, Chamath Palihapitiya, ARK Invest med många fler inne på samma spår.
Även folk på detta forum nu

Det är liksom inte en kontroversiell åsikt att tro att Bitcoin kan nå $1M längre. Bra så. Alla ska med!
Senast redigerad av Leaston 2025-07-14 kl. 13:05.
Citera
2025-07-14, 13:08
Medlem
Citat:
Du tänker att efter en massiv konsolideringsperiod på 7 (!) månader, så är det läge att shorta efter bara 12% uppgång?

Perfekt tillfälle nu.
Citera
2025-07-14, 13:10
Medlem
Citat:
När Samir Badran och dylika rymdforskare sitter och köper bitcoins via mobilen och lägger upp på Instagram, ja då vet man att toppen är nära för den här gången..
Killen tipsar om att köpa exponering mot BTC på Avanza. Hans demonstrationsvideo resulterar i en courtageavgift på 22,82%

Kids dont do this at home.
Citera
2025-07-14, 13:10
Avslutad
Citat:
$1M 2030 har jag som sagt sen 16k. First they laught at me, och sedan typ ett halvår tillbaka så är i princip alla stora namn, Saylor, Winkelwoss, Arthur Hayes, Chamath Palihapitiya, ARK Invest med många fler inne på samma spår.
Även folk på detta forum nu

Det är liksom inte en kontroversiell åsikt att tro att Bitcoin kan nå $1M längre. Bra så. Alla ska med!

Finns flera i tråden som trott detsamma i många år, jag säger nu att det kommer att ske tidigare.
Citera
2025-07-14, 13:15
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Jag har varit ombord sedan precis när BTC började ta fart tackar som frågar. Finns nog ingen som prickar toppar och bottnar som jag någonstans i världen.

Nej du är helt klart bäst!

Citat:
Tror inte vi når mycket högre än runt 85K innan Bitcoin tar sommarlov. Väntar till slutet på första veckan i maj sedan säljer jag rubbet (utöver alts) innan jag tar semester. Hoppas på en bättre höst.

Apropå guld 1.0 så kommer jag endast att köpa detta i korrigering.
Citera
2025-07-14, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Nej du är helt klart bäst!

Hahaha, låter dig provoceras av uppenbart ironiskt skriven postning, letar upp citat långt bak och ignorerar allt annat jag skrivit efter det.

Sålde slutligen på 105K.

Tradade techaktier under sommaren som jag tjänade mer på än på stiltje i BTC

Gick all in i Strategy precis innan uppgång.

Helt ok agerat.

Mästerligt? Nej, men alltid retar det någon att påstå att man är mästerlig.
Citera
2025-07-14, 13:29
Medlem
Väldigt mycket skryt här i tråden. Ingen bryr sig om nån är "master trader" som prickar rätt 100%, svårt att även tro på det när allt bara är snack utan några som helst bevis. Vem som helst kan påstå sig vara mästare i efterhand.

Låt oss hålla bättre ton här.

Citat:

Helt klart ett oroväckande tecken. Men google trends är bättre att gå efter än enstaka fall.
Citera
2025-07-14, 14:48
Medlem
Citat:

Han är duktig och har prickat många aktietoppar med sina IG-inlägg.
BTC är överköpt nu, oavsett hur vi går.
Glöm inte dollarrisken allihopa.
De som köpte i december gick utöver BTCs nedgång, -16% till pga att kronan stärktes.
Citera
2025-07-14, 15:15
Medlem
SvenskHODLers avatar
Fortfarande hodlat hårt fram till nu men börjat sälja av lite nu eftersom vi närmar oss slutfasen denna bullmarknaden.

Efter gårdagens breakout så känns det som vi absolut ska högre än $150K+ innan slutet på året.

Får vi räntesänkningar från FED också så tror jag $400K är rimligt innan denna bullmarknad är slut. Och de flesta kommer ha sålt ur sig innan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in