2025-07-12, 22:05
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
Jisses, om det är någon som behöver söka hjälp så är det du. Tack för svaret i alla fall!
Nej, det är du som behöver söka hjälp. Tack för omtanken dock!
Citera
2025-07-12, 23:56
Medlem
kromosomxyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Nej, det är du som behöver söka hjälp. Tack för omtanken dock!
Jag tror att du är en trollare. Din bitterhet överstiger de flesta nivåer jag stött på. Du behöver terapi. Djup sådan. Inget kvacksalveri. Rejäl terapi. Om (!) du har ett jobb så är jag 100% säker att det antingen är i kommunal, regional eller statlig regi. Du skulle inte överleva en sekund i privat regi.

Sorry to say, men du kommer inte finna kärlek. Äkta kärlek. Någonsin. Din förlust, inte min.
Citera
2025-07-12, 23:58
Medlem
VetusSpirituss avatar
Ni som hatar kvinnor borde stänga ner internet och gå ut i den verkliga verkligheten. Ni fördummar er själva med hjälp av nätet.
Citera
2025-07-13, 00:01
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
Jag tror att du är en trollare. Din bitterhet överstiger de flesta nivåer jag stött på. Du behöver terapi. Djup sådan. Inget kvacksalveri. Rejäl terapi. Om (!) du har ett jobb så är jag 100% säker att det antingen är i kommunal, regional eller statlig regi. Du skulle inte överleva en sekund i privat regi.

Sorry to say, men du kommer inte finna kärlek. Äkta kärlek. Någonsin. Din förlust, inte min.

Det finns inget som heter kärlek om man inte som man är snygg & muskler.
Kanske var så en gång i tiden, och ni med flickvänner som inte lever upp till det jag skrev nyss lever i förnekelse. 7 av 10 kvinnor skulle dumpa om de fick chansen till sin dröm man sexuellt!

OCH NEJ:
Det är mindre män än kvinnor som skulle göra det i dagens samhälle.
OBS: nu talar jag om Sverige endast!
Citera
2025-07-13, 00:08
Medlem
kromosomxyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Det finns inget som heter kärlek om man inte som man är snygg & muskler.
Kanske var så en gång i tiden, och ni med flickvänner som inte lever upp till det jag skrev nyss lever i förnekelse. 7 av 10 kvinnor skulle dumpa om de fick chansen till sin dröm man sexuellt!

OCH NEJ:
Det är mindre män än kvinnor som skulle göra det i dagens samhälle.
OBS: nu talar jag om Sverige endast!

Lär dig skriva svenska först och främst. Det är galet många fel du gör på så få meningar.

Till ämnet: Intelligens och humor (de två egenskaperna sitter rejält ihop, rejält) vinner var dag på året över muskler och kroppslängd.
Citera
2025-07-13, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vi har idag ett samhälle där väldigt många inte tränas speciellt i verkligt socialt samspel, vilket leder till att många är väldigt inkompetenta på att ex, skapa attraktion hos en annan människa.
Detta i kombination av traditionella maskulina normer av att just pojkar ska undvika allt som är kodat som feminint...vilket lämnar många män i totalt handikapp i en värld där just det feminina prioriteras...

Samhället har aldrig varit så feminiserat som det är nu. Det inkluderar även männen. Att det finns fler incels nu än för ett par decennier sedan beror delvis på att dagens unga män inte är lika manliga, vilket kvinnor finner oattraktivt. Detta i kombination med att kvinnor tjänar bättre och inte längre är i behov av män för ekonomisk trygghet. En ond cirkel som du själv säkert också är fast i, eftersom du har tid att skriva så mycket som du gör här.
Citera
2025-07-13, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det kan vara en anledning till att män gillar kvinnor mindre:

Att kvinnor försöker slå ut de svenska männen och ersätta dem med invandrare.

Att bli utplånad leder nog inte till en sån trevlig känsla. Kan bli mentalt sjuk ,eller suicidal som Ebba Busch säger.

Vad som behövs:

1. Högre andel kvinnor som är villiga ha relationer med män.

2. Skapa fler kvinnor än män. Varför ha en massa Incels i Sverige.

3. Ha mycket sparsam invandring av män.

Om folket kunde enas om detta skulle vi vi få färre arga män. Mindre kriminella.

Hur ska vi "skapa" fler kvinnor än män? Förespråkar du abort av pojkar?

Att massinvandringen bör stoppas omedelbart är däremot en självklarhet. Därefter bör man inleda repatriering av ett par hundratusen män som inte har här att göra. Det vore en bra början.
Citera
2025-07-13, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Hur ska vi "skapa" fler kvinnor än män? Förespråkar du abort av pojkar?

Att massinvandringen bör stoppas omedelbart är däremot en självklarhet. Därefter bör man inleda repatriering av ett par hundratusen män som inte har här att göra. Det vore en bra början.

Jo att få män att återvända vore bra och man borde betala mer återvändande-bidrag till män eftersom vi fått alldeles för mycket män i förhållande till kvinnor. Jan. 2026 ska det börja och jag hoppas de förstår allvaret med för mycket män i Sverige. Läste Expressen och där står att det blivit så mycket kriminella att de inte kan rekrytera personal.

https://www.expressen.se/debatt/debatt-strommer-forstar-inte-krisens-allvar/

Sen har vi alla kvinnor som inseminerar ,grejen med dem är att de gillar inte pojkar och män ,föredrar att vara fria från manligt. Inseminerings-vården skulle lätt kunna ge dem flickor eller öka sannolikheten till över 80% att de föder flickor. Att de föder pojkar ger upphov till skador på både pojkarna och mödrarna , beviset på det är att kvinnor blir 70% mer deprimerade av att föda pojkar än flickor. Vi plågar alltså dessa kvinnor in i depression. Massor av mentala sjukdomar uppstår som skulle kunna undvikas. Vi måste hjälpa dessa kvinnor så de kan leva ett normalt liv utan någon manlig inblandning.
Citera
2025-07-13, 08:45
Medlem
Citat:
Sen har vi alla kvinnor som inseminerar ,grejen med dem är att de gillar inte pojkar och män ,föredrar att vara fria från manligt. Inseminerings-vården skulle lätt kunna ge dem flickor eller öka sannolikheten till över 80% att de föder flickor. Att de föder pojkar ger upphov till skador på både pojkarna och mödrarna , beviset på det är att kvinnor blir 70% mer deprimerade av att föda pojkar än flickor. Vi plågar alltså dessa kvinnor in i depression. Massor av mentala sjukdomar uppstår som skulle kunna undvikas. Vi måste hjälpa dessa kvinnor så de kan leva ett normalt liv utan någon manlig inblandning.

Det är ändå en väldigt liten minoritet av alla kvinnor som låter sig insemineras. För att det ens ska vara ett relevant argument måste antalet öka drastiskt. Med det sagt är det knappast normalt att leva ett liv utan manlig inblandning och manshatande kvinnor borde inte skaffa barn öht.
Citera
2025-07-13, 09:35
Medlem
Citat:
Det är ändå en väldigt liten minoritet av alla kvinnor som låter sig insemineras. För att det ens ska vara ett relevant argument måste antalet öka drastiskt. Med det sagt är det knappast normalt att leva ett liv utan manlig inblandning och manshatande kvinnor borde inte skaffa barn öht.

10% av alla barn tillkommer genom inseminering enligt SVD ,några är par som inseminerar .fast de allra flesta är samkönade eller ensamstående kvinnor. Det är också en ökande trend.

Detta ger att det blir allt färre män som blir fäder. Jag skulle gärna se att det fanns åtminstone några män som uttryckte någon åsikt om att fler män ska kunna bli fäder. Vad jag tror är de helt tystade av media och överenskommelser inom eliten att bara kvinnors intressen är viktiga vad gäller ha barn. Om det bara är 30% av männen som får barn är det inga problem ,eftersom ingen sätter upp det som problem. Skulle däremot en handikappad kvinna utan armar inte få ha barn som ensamstående blir det ett stort problem. Media skapar vad som är problem och inte.
Citera
2025-07-13, 09:43
Medlem
Citat:
Samhället har aldrig varit så feminiserat som det är nu. Det inkluderar även männen. Att det finns fler incels nu än för ett par decennier sedan beror delvis på att dagens unga män inte är lika manliga, vilket kvinnor finner oattraktivt. Detta i kombination med att kvinnor tjänar bättre och inte längre är i behov av män för ekonomisk trygghet. En ond cirkel som du själv säkert också är fast i, eftersom du har tid att skriva så mycket som du gör här.

Jag tror inte alls på att där skulle finnas fler som lever i ofrivilligt celibat idag än ex på 80 talet. Skillnaden mellan då och nu är helt enkelt social media, där folk kan hitta varandra och organiseras anonymt.

Och ja, att kvinnor idag har större och bättre ekonomiska och sexuella möjligheter att ex leva som singlar, eller "ungkarlsliv" som det hette förr, eller leva med en annan kvinna, eller inte gifta sig överhuvudtaget utan byta partners när det inte funkar längre...spelar självklart roll i att vi har många som benämns som "singlar" och kvinnor som helt enkelt skiter i att leta efter män att gifta sig med.
Vi har helt enkelt fler par-relationer idag än förr, men de leder mer sällan till äktenskap, och äktenskapen
håller inte.
Tycker inte detta är nått "ond cirkel" alls.
Citera
2025-07-13, 10:27
Medlem
Citat:
10% av alla barn tillkommer genom inseminering enligt SVD ,några är par som inseminerar .fast de allra flesta är samkönade eller ensamstående kvinnor. Det är också en ökande trend.

Detta ger att det blir allt färre män som blir fäder. Jag skulle gärna se att det fanns åtminstone några män som uttryckte någon åsikt om att fler män ska kunna bli fäder. Vad jag tror är de helt tystade av media och överenskommelser inom eliten att bara kvinnors intressen är viktiga vad gäller ha barn. Om det bara är 30% av männen som får barn är det inga problem ,eftersom ingen sätter upp det som problem. Skulle däremot en handikappad kvinna utan armar inte få ha barn som ensamstående blir det ett stort problem. Media skapar vad som är problem och inte.

Samkönade och ensamstående borde inte ha barn alls, oavsett kön. Finns inga studier som tyder på att barn som växer upp utan en mor eller far har det bättre på något vis och ett förbud bör vara självklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in