2025-07-10, 21:59
Medlem
Du kan väl börja med att berätta vad du kan erbjuda en kvinna!? Har du bra ekonomi? Tränar och håller kroppen i bra form? Intressant personlighet, eller någon coolt intresse. Och nu menar jag inte typ tv-spel eller dataspel utan typ bergsklättring eller åker på vinresor till Italien exempelvis.
Citera
2025-07-10, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
"Många av oss vill se dessa kvinnor lida!" - du är uppenbarligen också störd och riktigt elak och inte ens hjälper dig.

Det är ju skillnad på lida och lida. Om en chef väljer en normal blyg kille framför en snygg manipulativ tjej som kom lättklädd till jobbintervjun, och såg ner på den blyge killen, så kanske det kan vara bra att vilja se lidandet hos den tjejen en stund.

Om man vill se en kvinna torteras, så är det nog såsom du nämnde, d.v.s. stört och elakt.
Citera
2025-07-10, 22:22
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du ska inte hata kvinnor, då bryr du dig fortfarande för mycket. Du ska vara likgiltig. Problemet med kvinnor är att de vill ha oförtjänt makt utan ansvarstagande. De kvinnor som är onormala syns och hörs mer än andra, det ska man också ha klart för sig.
Precis så. Man kan inte se dem som sin jämnlike. Antingen som något annat eller under en. Som ett barn eller en hund. Något man kan älska men som inte är värd att ta på orden eller 100% seriöst.

https://youtu.be/Hs0Qut6FjU8?si=jE5MKy0SQuGlKQby

Den videon säger det mesta man behöver veta. Sen måste man såklart fördjupa sig i detaljerna och applicera dem i vardagliga situationer.
Senast redigerad av ricardo22 2025-07-10 kl. 22:26.
Citera
2025-07-10, 22:36
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Precis så. Man kan inte se dem som sin jämnlike. Antingen som något annat eller under en. Som ett barn eller en hund. Något man kan älska men som inte är värd att ta på orden eller 100% seriöst.

Den videon säger det mesta man behöver veta. Sen måste man såklart fördjupa sig i detaljerna och applicera dem i vardagliga situationer.

Du borde seriöst posta denna i alla INCEL trådar!
Det där var nog en av de bästa förklarande videon jag sett inom ämnet.
Tack!
Citera
2025-07-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Du är uppenbarligen inte snäll, ödmjuk och godhjärtad som har en sådan sadistisk sida.

Att du blir bortvald från dejtingsajter tyder på två saker; du ser inte nog bra ut, och visar ingen intressant personlighet i din text. Enkelt.
Citera
2025-07-10, 22:42
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Du borde seriöst posta denna i alla INCEL trådar!
Det där var nog en av de bästa förklarande videon jag sett inom ämnet.
Tack!
Det är också principer som verkligen fungerar i detalj och när man prövar dem själva. Det som sägs i den videon är vad Pick up coacherna lär ut och har lärt ut i 20 års tid fast då med hur man klarar shit test , svarar på Tinder meddelanden och annat. Dvs i varje situation som kan och kommer uppstå. Samtidigt som man måste bli ett med de här ideerna så att så mycket som möjligt sitter i ryggmärgen.

Ibland är det nästan läskigt hur att ta ett steg tillbaka och inte behandla henne som en logisk jämlik man kan få otroliga resultat.

Och det sjukaste av allt är så klart att varje film, varje serie, varje styrd media lär män motsatsen 365 dagar om året , hela deras liv.
Senast redigerad av ricardo22 2025-07-10 kl. 22:53.
Citera
2025-07-10, 23:07
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Det är också principer som verkligen fungerar i detalj och när man prövar dem själva. Det som sägs i den videon är vad Pick up coacherna lär ut och har lärt ut i 20 års tid fast då med hur man klarar shit test , svarar på Tinder meddelanden och annat. Dvs i varje situation som kan och kommer uppstå. Samtidigt som man måste bli ett med de här ideerna så att så mycket som möjligt sitter i ryggmärgen.

Ibland är det nästan läskigt hur att ta ett steg tillbaka och inte behandla henne som en logisk jämlik man kan få otroliga resultat.

Och det sjukaste av allt är så klart att varje film, varje serie, varje styrd media lär män motsatsen 365 dagar om året , hela deras liv.

100% sant!!!
TS och övriga incels måste lära er att kvinnor inte blir kär i en förstående efterhängsen man som lyder minsta vink. Jag minns när jag läste the game för typ 15-20 år sedan som handlade om att "negga" kvinnor - Det funkar!

Sedan skaffa lite självförtroende, om ni fokuserar på er själva och är mer egoistiska så kommer kvinnorna se det och då blir in intressanta.

Den videon han länkande är helt spot on!
Citera
2025-07-10, 23:36
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Men varför skall ni tvinga kvinnorna vilka de skall vara med va?

Det är som med vilket företag som helst. Konkurrens. Vem vill ha de sämsta telefonerna om man har råd med de bästa?
Den psykologiskt intressanta diskussionen ligger ju i varför "de bästa" = de mer maskulina, dominanta männen - varför är inte mannen som är nära sina känslor "de bästa"? Det som väl blir frustrerade för många som TS glömmer nämna är att kvinnor, precis som du själv indirekt erkänner, väljer de tuffare grabbarna men sedan bli förvånande när det blir dåligt behandlade/misshandlade och sedan gör protestauktioner om att "alla män är svin". Dilemmat ligger väl i att det som kvinnorna gillar på kort sikt (attraktion) inte fungerar på lång sikt, så "de bästa" kan återigen vara ett sken som bedrar.

Om kvinnorna nu är så duktiga på att välja "de bästa" stabila partners, hur förklarar du då att ingen vill etablera familj längre?

Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Så där resonerar inte någon som är snäll, godhjärtad eller ödmjuk.
Ja du Fia ditt inlägg var tyvärr bland det sämre jag läst på Flashback på länge. HELA poängen är ju att TS inte föddes till en kvinnohatare utan blev det. TS är en produkt av sin omständighet. "You either die a hero or live long enough to see yourself become the villain" gäller även med människor som inte får kärlek: de börjar oftast som snälla men konverteras till det motsatta. Samma sak som jag skrev till Mosamig om kvinnor som blir manshatare p.g.a. sina dåliga erfarenheter så sker detsamma med män. Eller tycker du det är konstigt att någon som blir behandlad som radioaktivt avfall i 10 år i längden slutar vara snäll mot den grupp som behandlar honom som radioaktivt avfall?
Citera
2025-07-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag minns när jag läste the game för typ 15-20 år sedan som handlade om att "negga" kvinnor - Det funkar!
Känns det inte fel att spela ett spel istället för att vara dig själv? Även om det funkar alltså. Det kanske var kul som tonåring när man var ute varje dag i veckan och taggade tjejer. Men som vuxen man?

Citat:
Sedan skaffa lite självförtroende, om ni fokuserar på er själva och är mer egoistiska så kommer kvinnorna se det och då blir in intressanta.

Att försöka vara intressant för kvinnor tycker jag är ganska patetiskt. Du kommer säkert bli arg på detta inlägg och komma med något nedlåtande, men jag tycker att man ska vara sig själv hela tiden. Om man har uppenbara problem och störningar så kanske man kan jobba på det, men att spela ett spel, använda "negs", " Leka svår" Och allt vad det heter är så tramsigt så det finns inte. Hellre en importfru isåfall
Citera
2025-07-10, 23:40
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:

Hur hittade du en video med så få visningar? Har du gjort den själv?

F.ö. kan det vara ett tips att ta bort share ID (si) d.v.s. allt efter frågetecknet när du postar YouTube-länkar ifall du vill förbli anonym, annars associeras delningslänken med dig. Bara att tips ur integritetssynpukt!
Citera
2025-07-10, 23:42
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nastrixer
Du kan väl börja med att berätta vad du kan erbjuda en kvinna!? Har du bra ekonomi? Tränar och håller kroppen i bra form? Intressant personlighet, eller någon coolt intresse. Och nu menar jag inte typ tv-spel eller dataspel utan typ bergsklättring eller åker på vinresor till Italien exempelvis.

Ja det är nog så man får tänka. I Solsidan erkänner ju Fredrik själv att enda anledningen till att han fick Mikaela var p.g.a. hans ekonomi. Tänker även på t.ex. Mike Flanagan som fick Kate Siegel eftersom han ger henne massa roller och låter henne leka skådespelare. Finns många exempel.
Citera
2025-07-10, 23:50
Medlem
Kragoms avatar
"Kvinnan är till för att göra mannen sämre" - Den grekiske filosofen Platon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in