2025-07-10, 11:16
Medlem
Förståndshandikappade Åke Arne från mammas källare är igång igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om män som trycker ner kvinnor, behandlar dom illa.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Ändå väljer så många kvinnor dessa män före en genuint och snäll man.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!
Citera
2025-07-10, 11:16
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
100 %korrekt!
Tack 🤝
Citera
2025-07-10, 11:23
Medlem
Du fattar inte att kvinnor tänder på muskliga och aggressiva män, det är helt naturligt för en kvinna.
Om du var kvinna och bodde med din man i skogen, skulle du hällre va med en kort och klen man eller en stor och stark?

Män tänder på unga kvinnor som också är helt naturligt och mön får skit för det idag.

Ni måste förstå kvinnors hjärna för att inse varför dom väljer män som dom gör.
Jag hatar kvinnor generellt då jag tycker dom är väldigt lösa men samtidigt har jag inga problem att få en kvinna.
Citera
2025-07-10, 11:27
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwack
Ja men vi har nog ett problem i landet om man ska va helt krass. Många män blir utslagna från arbetsmarknad och relationer. Vid vilken annan tidsepok som helst hade dessa män tillsammans gått ihop och med våld genomfört en revolution. Nu är det en annan tid så männen sitter och är lite mer passiviserade av underhållning som porr, tech och spel. Hur som helst så är har vi ändå trots det sett konsekvenser som är närmast oöverblickbara där många män har blivit förbannade och vänt sig till brott och våldtäkter. Fängelserna är proppfulla och man tror att det begås tiotusentals våldtäkter varje år, förra året anmäldes 10 000 och då tror man att mörkertalet är någonstans i storleksordningen 10 gånger större. Jag har inte lösningen på alla dessa problem men jag tror genuint att samhället hade tjänat stort på att männen hade en starkare ställning i samhället. Det här kan omöjligt vara bra för kvinnorna. Afghaner är ju en grupp som har extremt låg ställning i samhället och man har ofta hört historier om hemska våldtäkter med dessa inblandade.
Ja man ser ju inte denna utvecklingen någon annanstans. Tror att det hade främjat om det var obligatoriskt för alla män att gå lumpen när dom fyllt 18. Då lär dom sig att klippa navelsträngen och bli en man på riktigt, ta ansvar och förstå vad det innebär att vara en man. Att livet ÄR tufft. Desto tidigare ju bättre. Nu ligger dom hemma med psykiska problem istället.

Män behöver känna sig behövda, det är en stor del av den manliga rollen. Ut kommer dom komma med självförtroende och tillit till sig själva och detta kommer attrahera kvinnor och plötsligt så är problemen lösta och samtidigt bygger vi ett bättre försvar i landet, två flugor i en smäll! 💥

Borde fan bli politiker.
Citera
2025-07-10, 11:32
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
100 %korrekt!

Hade/har du en dålig relation till din mor?
Vad söker du hos en kvinna?

Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Du fattar inte att kvinnor tänder på muskliga och aggressiva män, det är helt naturligt för en kvinna.
Om du var kvinna och bodde med din man i skogen, skulle du hällre va med en kort och klen man eller en stor och stark?

Män tänder på unga kvinnor som också är helt naturligt och mön får skit för det idag.

Ni måste förstå kvinnors hjärna för att inse varför dom väljer män som dom gör.
Jag hatar kvinnor generellt då jag tycker dom är väldigt lösa men samtidigt har jag inga problem att få en kvinna.
Är det sex en incel söker, men inte får? Eller är det ett förhållande, närhet och kärlek?

Vad är det för kvinnor du får, och vad får du dom till? Vet dom om att du hatar dom, och varför vill du ha dom trots att du känner sådan avsky?
Citera
2025-07-10, 11:40
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Hade/har du en dålig relation till din mor?
Vad söker du hos en kvinna?

Jag hade ingen dålig relation med min mamma men vet flera som haft det som stämmer in på det som hon skrev. Det är samma med människor som haft en frånvarande pappa, kvinnor söker det hos sina män som oftast inte alltid har goda "intentions" Eller män som saknat en tydlig mans förebild som söker detta hos kriminella eller liknande.

Jag har en slags särbo relation (komplicerat)
Men den bygger på ömsesidig respekt, ge och ta precis som alla relationer ska vara!
Citera
2025-07-10, 11:44
Avslutad
Citat:
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Kan du inte bara köpa en massa katter och lådvin?

Det är inte andras problem att du inte har någon att ligga sked med.
Citera
2025-07-10, 11:50
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:

Riktigt patetiskt att påstå att de flesta män som har en kvinnlig partner är kriminella narcissister.
Att hata kvinnor p.g.a att du inte fått napp är också det patetiskt.

Att sitta på dejtingsidor och hoppas man hittar sin drömkärlek är också det patetiskt.
Det sitter 100% i ditt huvud, du är inte bekväm i ditt egna skinn och reflekterar det utåt.
Citera
2025-07-10, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ja man ser ju inte denna utvecklingen någon annanstans. Tror att det hade främjat om det var obligatoriskt för alla män att gå lumpen när dom fyllt 18. Då lär dom sig att klippa navelsträngen och bli en man på riktigt, ta ansvar och förstå vad det innebär att vara en man. Att livet ÄR tufft. Desto tidigare ju bättre. Nu ligger dom hemma med psykiska problem istället.

Män behöver känna sig behövda, det är en stor del av den manliga rollen. Ut kommer dom komma med självförtroende och tillit till sig själva och detta kommer attrahera kvinnor och plötsligt så är problemen lösta och samtidigt bygger vi ett bättre försvar i landet, två flugor i en smäll! 💥

Borde fan bli politiker.

Ja, det där är väldigt sant faktiskt. Den typen av män existerar ju knappt i generationerna där alla gjorde lumpen.

Och ja, de behöver känna sig behövda, synd att de inte alltid förstår att de är det, men kanske inte på det sätt de tror..
Citera
2025-07-10, 11:57
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Jag hade ingen dålig relation med min mamma men vet flera som haft det som stämmer in på det som hon skrev. Det är samma med människor som haft en frånvarande pappa, kvinnor söker det hos sina män som oftast inte alltid har goda "intentions" Eller män som saknat en tydlig mans förebild som söker detta hos kriminella eller liknande.

Jag har en slags särbo relation (komplicerat)
Men den bygger på ömsesidig respekt, ge och ta precis som alla relationer ska vara!
Vad bra.

Jag tror mycket av det här med "incels" är en mognadsfråga. Gillar inte begreppet överhuvudtaget, för övrigt. Varför sätta sig själv i ett fack där en bitterhetsklubb klappar varandra på ryggen och hyllar den som kan hata mest? Destruktivt så det förslår.

Det löser sig för de allra flesta med tiden.
Det alltid funnits en viss kvot av ungmöar och ungkarlar, vissa är det frivilligt, andra inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Kan du inte bara köpa en massa katter och lådvin?

Det är inte andras problem att du inte har någon att ligga sked med.
Citera
2025-07-10, 12:01
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Ja, det där är väldigt sant faktiskt. Den typen av män existerar ju knappt i generationerna där alla gjorde lumpen.

Och ja, de behöver känna sig behövda, synd att de inte alltid förstår att de är det, men kanske inte på det sätt de tror..
När lumpen var obligatorisk fanns inte internet, och man umgicks mer naturligt än nu. Det var betydligt lättare att träffa någon då.

Får en känsla av att både tjejer och killar idag är alldeles för fasta i mobiler och spel, det är bekvämt och en flykt från verkligheten. Man kanske saknar en partner, men det kräver ju också att man engagerar sig. Eller vill man bara ha någon som sitter bredvid och kollar vad man gör på nätet?
Citera
2025-07-10, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
När lumpen var obligatorisk fanns inte internet, och man umgicks mer naturligt än nu. Det var betydligt lättare att träffa någon då.

Får en känsla av att både tjejer och killar idag är alldeles för fasta i mobiler och spel, det är bekvämt och en flykt från verkligheten. Man kanske saknar en partner, men det kräver ju också att man engagerar sig. Eller vill man bara ha någon som sitter bredvid och kollar vad man gör på nätet?

Exakt det är till och med svårt för skitsnygga tjejer dessa dagar, då har det fan gått långt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in