Citat:
MZ är en vuxen människa som har rätt att göra egna val precis som alla andra medborgare.
Så är det nog. Ja det där med OT är en djungel är jag villig att erkänna. Jag fattar att man ska hålla sig till saken men det upplever jag att andra också frångår väldigt mycket. Men tyvärr tycker jag det är godtyckligt hur olika skribenter blir straffade för detta.
Jag önskar verkligen Måns all lycka och välgång på alla sätt. Sen är det väl bra om han rättar till det som HAN själv tycker är ett problem. Oavsett vad alla runt omkring tycker. Självklart är det väl önskvärt att alla människor är på ett bra sätt emot sin familj och närstående.
Jag önskar verkligen Måns all lycka och välgång på alla sätt. Sen är det väl bra om han rättar till det som HAN själv tycker är ett problem. Oavsett vad alla runt omkring tycker. Självklart är det väl önskvärt att alla människor är på ett bra sätt emot sin familj och närstående.
Det verkar ha gått många förbi här. Som lägger sig i vad han jobbar med, var han bor osv.
Tom vilken rehab han ska gå på. Vem 17 har med det att göra? Låt MZ sköta sitt. Som alla andra.
Så länge han inte gör något kriminellt. Då har myndigheter med det att göra.
Jag tror att det löser sig med barnen till slut. Tror att båda föräldrarna vill sina barn väl. Det verkar som den äldsta sonen har ett starkt band till sin pappa. Kanske det slutar lyckligt att den lille bor hos mamman och den store hos pappan. Och att de träffas regelbundet hela familjen.
Och så klart att MZ lyckas lägga kokainet bakom sig för gott.
Sångaren Robin Gibb(Bee Gees) förlorade båda sina barn i en bitter skilsmässa pga amfetaminmissbruk. 2,3 år senare fick han tillbaka dem efter att blivit drogfri. Han slutade även med alkohol och tobak. Och blev vegeterian. Fast besluten om att få sina barn tillbaka. Så det kan Måns också. Han verkar väldigt envis och viljestark när han vill något. Så det kommer nog att ordna sig över tid.
Djungel. Japp. Jag lär mig aldrig.