2025-07-09, 23:50
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Som du förstår så är det väldigt svårt för en utomstående att svara på frågan om han är fri från ett missbruk han inte säger att han haft.
Var exakt går gränsen mellan bruk och missbruk?

Ett missbruk är när det får negativa konsekvenser för den som använder droger och i synnerhet när det får icke önskvärda konsekvenser för familj och anhöriga. När den som missbrukar fortsätter använda droger trots alla negativa konsekvenser är det ett missbruk som endast missbrukaren har ett stort ansvar att bryta.
Citera
2025-07-10, 00:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Om det var ett val hon var tvungen att göra så hade väl en "normal mamma" aldrig ens försökt välja bort sin son (ens på prov) från första stund?

I vilken värld ger man upp en 20 år lång och framgångsrik karriär för att skaffa ett "vanligt" jobb i ett främmande land? Speciellt om man tror att man - i princip - är ensam försörjare?
Är han för fin för att ta ett vanligt jobb? Så I England klarar inte folk att försörja sig om dom har ett normalt arbete? Eller är dom rockidoler allihop?
Vad jobbar MånsPetter med nu ?

Kaffevagnen är väl bara i bruk under sommaren och dessutom dricker han upp vinet själv. 4 flaskor häromdagen till sig och flickorna om jag förstått rätt.
Senast redigerad av Vipan 2025-07-10 kl. 00:13.
Citera
2025-07-10, 00:15
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Nu var det till EAGLEofGOLD du skrev, men...
För min del spelar det ingen roll vilket/vilka kön han varit otrogen med. Otrohet är otrohet.
Men du känner visst inte till begreppet indicier. Ett begrepp som används i brottsmål, när "bevis" saknas. Ibland räcker det med indicier. Du tjatar om bevis så man blir less. Det vimlar av händelser utan det som du skulle kalla bevis. Måste vara jobbigt för dig.
Du kan ju begrunda varför C inte nämnt det på sitt instagram. Ganska självklart för de flesta.

Som du skriver så är det fullständigt självklart för de allra flesta!
Citera
2025-07-10, 00:23
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej du. Han har tillbakavisat att han skulle lida av sexmissbruk.
Den trådsanningen har vi gått till botten med flera gånger.
Det finns inget av substans i transaryktet. Det är enbart obekräftat trådskvaller.
Och det vet alla trådanvändare.
Han har däremot erkänt kokainbruk.

EDIT: Jag jobbar ju på det. Men han har däremot erkänt kokainbruk. Och "skyldig" till att ha blivit frånskild. Visste inte att det var brottsligt.
Kokainbruket är inget han dömts för så det är preskriberat.
Något annat "kriminellt" han gjort sig skyldig till?

Du är ju extremt svagbegåvad, Måns Petter Albert har erkänt att han missbrukar kokain, att han varit kroniskt otrogen i alla hans förhållanden, att han har problem med sitt humör! Vad är det som du inte förstår?
Citera
2025-07-10, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Du är ju extremt svagbegåvad, Måns Petter Albert har erkänt att han missbrukar kokain, att han varit kroniskt otrogen i alla hans förhållanden, att han har problem med sitt humör! Vad är det som du inte förstår?
Det första stämmer. Men det övriga är en sanning med modifikationer.
DVS att han före Ciaras tid talade i en intervju om att han haft svårt att hålla sig trogen i förhållanden.
Men hur många ggr har han varit otrogen i varje förhållande? 1 gång?, 2 gånger?

Med Ciara sa han att han kände sig redo för att leva i ett förhållande utan otrohet.
Sedan blev det kanske inte så på slutet. Deras äktenskap har ju varit i gungning i två år minst.
Förhållandet har varit slut fram och tillbaka. Inte så konstigt om man då söker sig utåt.

Har MZ någonsin påstått att han lider av kroniskt problem med sitt humör?
Eller vad menar du?

EDIT: Han har erkänt bruk av kokain glömde jag.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-07-10 kl. 01:08.
Citera
2025-07-10, 01:16
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Det första stämmer. Men det övriga är en sanning med modifikationer.
DVS att han före Ciaras tid talade i en intervju om att han haft svårt att hålla sig trogen i förhållanden.
Men hur många ggr har han varit otrogen i varje förhållande? 1 gång?, 2 gånger?

Med Ciara sa han att han kände sig redo för att leva i ett förhållande utan otrohet.
Sedan blev det kanske inte så på slutet. Deras äktenskap har ju varit i gungning i två år minst.
Förhållandet har varit slut fram och tillbaka. Inte så konstigt om man då söker sig utåt.

Har MZ någonsin påstått att han lider av kroniskt problem med sitt humör?
Eller vad menar du?

EDIT: Han har erkänt bruk av kokain glömde jag.
Ja, den första meningen som EAGLEofGOLD skrev stämmer verkligen vilket du höll med om. Det förklarar mycket.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-07-10 kl. 01:19.
Citera
2025-07-10, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD

Måns har väl erkänt bruk av kokain? Sedan undrar jag har han varit kroniskt? Eller notoriskt otrogen enligt dig? Finns dock en viss skillnad däremellan. Eller är du också svagbegåvad?
Citera
2025-07-10, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ja, den första meningen som EAGLEofGOLD skrev stämmer verkligen vilket du höll med om. Det förklarar mycket.
Ja, det går ju inte att förneka eller hur. Omgiven av manliga genier så märks det ju övertydligt. Lika bra att lägga korten på bordet.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-07-10 kl. 01:24.
Citera
2025-07-10, 01:24
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ja, det går ju inte att förneka eller hur. Omgiven av genier så märks det ju övertydligt. Lika bra att lägga korten på bordet.
Nu fick vi i alla fall ett erkännande och kan därmed ha mer tålamod med ditt rappakalja.
Citera
2025-07-10, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nu fick vi i alla fall ett erkännande och kan därmed ha mer tålamod med ditt rappakalja.

En fråga bara hur ser du på ett missbruk efter att ha läst dina inlägg har alla ett missbruk som intar någon typ av drog laglig eller inte?
Citera
2025-07-10, 01:41
Medlem
Citat:
Ja, det går ju inte att förneka eller hur. Omgiven av manliga genier så märks det ju övertydligt. Lika bra att lägga korten på bordet.

Ja eller hur! Måns framstår som Einstein i denna samling med alla sina framgångar med sitt artisteri och företagande. Det blir nästan genant att överhuvudtaget bemöta dessa enfaldiga personer här på Flashback. Jag är även säker på att VISSA av C anhängarna också känner skam över dessa personer ganska ofta, men de avhåller sig från att skriva något.
Citera
2025-07-10, 02:03
Medlem
Citat:
Det är väl därför de håller på. Det ger dem en känsla av makt som de kanske saknar för övrigt i sina liv.
Men det är tråkigt när det drabbar en känd person och dennes familj.
Men ämnet är nog lite OT.
Jag tycker också att bortsett från narkotikabruk finns det inget större att klaga på hos Måns.
Och jag hoppas han går hel ur det här som en drogfri person med självkänslan i behåll.

Så är det nog. Ja det där med OT är en djungel är jag villig att erkänna. Jag fattar att man ska hålla sig till saken men det upplever jag att andra också frångår väldigt mycket. Men tyvärr tycker jag det är godtyckligt hur olika skribenter blir straffade för detta.

Jag önskar verkligen Måns all lycka och välgång på alla sätt. Sen är det väl bra om han rättar till det som HAN själv tycker är ett problem. Oavsett vad alla runt omkring tycker. Självklart är det väl önskvärt att alla människor är på ett bra sätt emot sin familj och närstående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in