2025-07-06, 17:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Pernilla har när Allsången är aktuell avtal med SVT om att inte kunna medverka i aktiva reklamsammanhang så då får hennes man Christian Bauer träda in och göra det. Så är det med det. De har dessutom inte köpt båten utan den är utlånad under sommaren. Som alla tidigare år.

Va fan. Det är ju stört. Det är som att ligga i en hotellsäng med en journalist bredvid och säga allt detta är mitt... Trodde ju han (eller Pernilla då) åtminstone ägde båten.
Citera
2025-07-06, 18:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det har sina fördelar att välja rätt partner. Älskling vi behöver nog en båt! Jag vet precis vilken och ja du betalar för den.

Sedan överkurs också (sett till artikeln). Det var allt en väldans dyr båt i den storleken till det priset. Men den hade ju saker som Bauer själv designat. Men men tre miljoner är väl bara en månadslön för Pernilla.
Du menar hans designade fiffiga extra breda bord

https://www.seasea.se/bordsskiva-miami-teak-90x60
Citera
2025-07-06, 18:30
Avstängd
Citat:
Jo det är ju det sjuka. Han ligger där på akterdäcket och skryter om det tillsammans med reportern. Att se här på mig! Varför kan man fråga sig. Han verkar lite som Jan Emanuel. Även om den senare skulle kalla den båten Bauer har för extraskuta, dvs den man har får att ta sig mellan land och båt
En lät korrigering, Tender heter det på båtspråk inte extraskuta
Citera
2025-07-06, 18:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensvenskmula
Du menar hans designade fiffiga extra breda bord

https://www.seasea.se/bordsskiva-miami-teak-90x60

Där ser man! Har du koll på båtmärke också? Tänkte ju mera att båten verkar vara i nivå med Finnmaster T6 eller T7 och de får man under miljonen. Så detta extra som hans alltså inte då designat själv skulle kosta extra
Citera
2025-07-07, 12:59
Avstängd
Citat:
Där ser man! Har du koll på båtmärke också? Tänkte ju mera att båten verkar vara i nivå med Finnmaster T6 eller T7 och de får man under miljonen. Så detta extra som hans alltså inte då designat själv skulle kosta extra
Tyvärr, är seglare så inte bra koll på motorbåtar
Citera
2025-07-07, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Gammal? Om du hade haft en tiondel av hennes energi så hade du varit högpresterande
Energi betyder ju inte att ansiktet ser ungt ut!
Citera
2025-07-07, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Jag tycker det tar ifrån en man en del av sin manlighet att åka ekonomisk snålskjuts. Jag är också ev lite konservativt lagd, men finner det nedgraderande. Oavsett om han skulle erkänna det eller inte, tror jag det tar på hans självkänsla. Och med sistnämnde sagt, blir det nog ohållbart i längden. Han kan komma att bli elak mot Pernilla för att han hatar vad han själv blivit i den relationen.
Håller verkligen med dig, mkt bra skrivet!
Citera
2025-07-07, 14:51
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Energi betyder ju inte att ansiktet ser ungt ut!
Hon är 58 år, hon kan inte se ut som 35 längre. Pernilla är en hårt arbetande artist och har varit ensamstående mamma till fyra barn under många år. Hon är en otroligt stark och driven person.
Citera
2025-07-08, 20:04
Avstängd
För en gångs skull har hon en snygg klänning i Allsång på Skansen.
Citera
2025-07-08, 20:46
Medlem
Mr13cs avatar
Pernilla Wahlgren ser alltid sprängkåt ut,
Citera
2025-07-08, 20:51
Medlem
Pinsamt att Bauer skulle vara med på ett hörn även ikväll. Förstår han inte att han gör bort sig. Aldrig tidigare har någon respektive varit med men Bauer… Linslus och kändiskåt är väl det minsta man kan kan kalla honom.
Citera
2025-07-09, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Pinsamt att Bauer skulle vara med på ett hörn även ikväll. Förstår han inte att han gör bort sig. Aldrig tidigare har någon respektive varit med men Bauer… Linslus och kändiskåt är väl det minsta man kan kan kalla honom.
Såååå pinsam!! 🙈🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in