2025-07-08, 18:26
Medlem
Madagascars avatar
Elon Musk fortsätter twittra om Epstein files etc. Vad tror ni det får för konsekvenser?
Citera
2025-07-08, 18:29
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag vet inte, fler? Spelar det någon roll? Hur är det ett svar på min fråga? Är du jude och besvarar en fråga med en fråga? Du kan scrolla tillbaka och läsa min fråga igen och besvara den utan att ställa en irrelevant motfråga

Vad fan har "jude" med saken att göra? Epsteins bror är också jude och vill också ha fram sanningen i den här historien.
Citera
2025-07-08, 19:44
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Elon Musk fortsätter twittra om Epstein files etc. Vad tror ni det får för konsekvenser?
Jag gissar att Elon försöker få med sig delar av MAGA till sitt nya parti. Jag tvivlar på att han kommer lyckas dock. MAGA-folket följer Gud Trump i alla vändningar.

Var står Bannon och Tucker i debatten om Epstein files? Håller de käften som alla andra Trump-slavar?
Citera
2025-07-08, 19:58
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Jag gissar att Elon försöker få med sig delar av MAGA till sitt nya parti. Jag tvivlar på att han kommer lyckas dock. MAGA-folket följer Gud Trump i alla vändningar.

Var står Bannon och Tucker i debatten om Epstein files? Håller de käften som alla andra Trump-slavar?
Nu såg jag att Elon just twittrade att Bannon själv är i Epstein files.

Tucker verkar dock intresserad av att få fram Epstein files.
Citera
2025-07-08, 20:10
Medlem
Madagascars avatar
Laura Loomer jagar Pam Bondi. Loomer borde jaga Trump - det är ju Trump förstås som instruerat Bondi att lägga locket på.

Det är mycket möjligt att Bondi får gå. Ett offer Trump kan göra i hopp om att få tyst på de som är upprörda över att Epstein files inte släpps.
Senast redigerad av Madagascar 2025-07-08 kl. 20:15.
Citera
2025-07-08, 20:24
Medlem
Madagascars avatar
Idag:

Meanwhile, Trump was clearly irritated by the question, saying: “You still talking about Jeffrey Epstein? This guy has been talked about for years … And are people still talking about this guy, this creep? That is unbelievable.”

/Guardian Live-blog

Trump vill inte snacka mer om Epstein. Det kan man förstå :-D

Bra att några reportrar fortfarande vågar ställa obekväma frågor till Trump. Hoppas de inte ger sig!
Citera
2025-07-08, 22:06
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Älskar underskattningen!

Det släppet av fas 1 åstadkom var att de tvingade sleepers inom FBI, som skyddar peddoeliten och som inte vill släppa alla bevisen, att exposa sig själva. De och bevisen finns hos FBI southern discrict NY och nu ska Kash Patel utreda vill som begick ordervägran.

Sen var det symboliskt viktigt att Pam släppte pärmarna till medborgarjournalisterna före fake news media. "You are the media now" som Musk säger!

Fortsättning följer..

Såhär fyra månader senare, nöjd med fortsättningen?
Citera
2025-07-08, 22:21
Medlem
Anktalares avatar
Intressant att det fattas en minut av filmen från fängelset... Mystiken tätnar!
Citera
2025-07-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Bara Trumphatare kan vara så korkade att de tror att det finns någon dold koppling mellan Epstein och Trump. FYI satt Demokraterna vid makten i 4 år under denna utredning. Hade det funnits ens ett uns av evidens mot Trump hade de kört det i botten. Man måste vara rejält dum för att inte förstå det.
Bara en jubelåsna eller en enfaldig sekterist kan tro att det inte finns någon koppling till Trump eller andra inflytelserika kändisar och politiker heller för den delen. Har alla skit om alla så blir det som två länder som har kärnvapen. De vågar inte använda vapnen mot varandra då de vet att det kommer en minst lika stor bomb tillbaka.
Citera
2025-07-08, 23:00
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Laura Loomer jagar Pam Bondi. Loomer borde jaga Trump - det är ju Trump förstås som instruerat Bondi att lägga locket på.

Det är mycket möjligt att Bondi får gå. Ett offer Trump kan göra i hopp om att få tyst på de som är upprörda över att Epstein files inte släpps.

Alla MAGA-influencers är väldigt försiktiga med att nämna Trump här, min gissning är att man försöker skapa ett narrativ där alla utom Trump kommer hållas till svars.
Citera
2025-07-08, 23:02
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Intressant att det fattas en minut av filmen från fängelset... Mystiken tätnar!

Det märkligaste är väl att de påstår i en rapport att han låstes in klockan 20.00 och i en annan som dök upp långt senare att det är Epstein man kan skymta i en av videona spatserandes utanför flera timmar senare.
Citera
2025-07-08, 23:09
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Alla MAGA-influencers är väldigt försiktiga med att nämna Trump här, min gissning är att man försöker skapa ett narrativ där alla utom Trump kommer hållas till svars.
Musk försöker bli kompis Loomer som det ser ut... Loomer än så länge oförmögen att kritisera Trump - men hon har tjatat om Epstein-filerna länge.

MAGA-folk tycks immuna mot skit som Trump gör. Men den här gången har jag lite hopp om att de ska vakna... Det är självklart för normala människor att det är Trump som begravt Epstein-files. Några MAGA-zombies borde fatta det också och inse att Trump svikit dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in