Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Ska vi skylla alla dödsfall på covidvaccinationen nu?
Kan det inte vara biverkningar även av covid?
Nästan alla mina vänner är vaccinerade, även jag
Ingen har blivit sjuk av vaccinen.
Däremot har jag flera friska, inte äldre vänner och bekanta som varit nära döden, legat i respirator, dött, fått biverkningar av covid. har postcovid
Dom flesta vart sjuka INNAN vaccinet kom.
Man måste jämföra risk med risk....
Ja, det är rätt uppfattat... hädanefter
KOMMER folk som får cancer ofrånkomligen att våndas av tanken att:
tänk om cancern beror på mRNA-"vaccinet"... det är oundvikligt!
Australiensare i 30- och 40-årsåldern får cancerdiagnoser i en aldrig tidigare skådad takt.
https://www.news.com.au/lifestyle/health/health-problems/aussies-in-their-30s-and-40s-are-being-diagnosed-with-cancer-at-unprecedented-rates/news-story/5ab063d6a022a809a5d71e740acc8b8cAustraliensare i 30- och 40-årsåldern får cancerdiagnoser i en aldrig tidigare skådad takt, med minst tio olika cancerformer som ökar.
Det oroande fenomenet, känt som cancer med tidig debut, väcker allt större bekymmer bland experter som säger att trenden är kraftig, utbredd och i många fall inte helt förstådd.
Nya siffror från Cancer Australia, den federala regeringens cancerorganisation, visar på häpnadsväckande ökningar mellan år 2000 och 2024.
Bland personer i åldern 30 till 39 år har förekomsten av prostatacancer ökat med 500 procent, bukspottkörtelcancer med 200 procent, levercancer med 150 procent, livmodercancer med 138 procent och njurcancer med 85 procent.
Sen nämner de ytterligare nån cancerform som ökat dramatiskt och de skriver att andra länder, som t.ex. USA, har samma problematik. I brist på annat spekulerar de om ifall cancerökningen kan ha med något de utsattes för i barndomen eller kanske t.o.m. i fosterstadiet att göra...
Då undrar jag om ökningen kan bero på barnvaccinationer... kan det vara så att dagens 30- 40-åringar har utsatts för ett utökat barnvaccinationsprogram jämfört med tidigare generationer? Långa latenstider för biverkningar har ju hänt förut. Det skulle kanske kunna vara processad mat, eller? I artikeln spekulerar de t.o.m. om det kan bero på mikroplaster, hehe.
Samtidigt står inte bara en stor jävla elefant i rummet... det är en skenande elefant som vrålar, sparkar omkull möbler och trampar på allt. Cancerfallen bland unga vuxna exploderar och ändå sitter majoriteten knäpptysta, som om tystnad skulle rädda någon. Vi snackar ökningar på flera hundra procent, men ingen vågar ens nämna det som många tänker:
Har detta något att göra med mRNA-vaccinen?
Det är förbjudet att ens ställa frågan... den som ens antyder att det kan finnas ett samband blir genast kallad konspirationsteoretiker och utfryst från all form av debatt. Men när siffrorna skenar och unga, friska människor drabbas av aggressiva cancerformer... ska vi då bara sitta och hålla käften?