Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Det här verkar vara det senaste inlägget av alla antivaxxarna. Två veckor gammalt! Har även ni nu börjat ge upp ert hopp om att alla vi vaccinerade kommer att dö som flugor, eller tycker ni att det faktiskt är så att vi dör ut? I så fall tycker jag det är lite konstigt att ni skriver ett inlägg varannan vecka, när nu nästan hela Europa är döende.
Eller har ni börjat återvända till verkligheten? Är ni tillbaka på gymmen, vilket var det enda intresset för många av er innan ni upptäckte internet under pandemin?
Berätta gärna, för jag är nyfiken.
Jag varnade för covid-"vaccinen" av två skäl.
Först för att jag själv via Flashback hittade information, etablerade läkare och flitigt publicerade forskare som visade hur ineffektiva och skadliga sprutorna var och att bättre behandlingar tystades ner för att skydda läkemedelsindustrins vinster. Jag kände att jag ville ge tillbaka, varna andra för giftet och uppmärksamma censuren av t.ex. D-vitamin, zink, ivermektin, hydroxiklorokin, klordioxid, m.m...
Sen för att det handlade om frihet... vaccinpass, tvång och hetsen mot oliktänkande visade hur snabbt människor kan anamma totalitära metoder och att en del verkade gilla makten det gav. På ren svenska... folk blev nazister jävligt snabbt och man fick helt plötsligt en ny förståelse för hur nazi-Tyskland kunde hända.
Det här handlar inte om att säga "vad var det jag sa", utan om att vi aldrig får låta det här hända igen. Aldrig mer medicinskt tvång, aldrig mer vaccinpass. Aldrig mer blind tillit till företag som gång på gång avslöjats med att ljuga och fuska.
Låter som att man kanske borde öka frekvensen av inlägg som varnar för effekterna av mRNA-"vaccinerna" igen. Det är inte som att det saknas material att hämta ifrån... låååångt ifrån.