2024-12-06, 10:24
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Ett frskt samtal om cancerns utveckling senaste ren:
https://live.childrenshealthdefense....tm_id=20241102
ter igen en massa blaj utan std i data. S vart r dina data? Lnka! Lnka inte till en massa dravel utan relevant studie. Vart finns de publicerade? Varfr hnvisade du inte till dem frn brjan?
Jag ska inte behva bli tvungen att ppeka igen att du inte lnkat relevanta data s se till att lyckas med det denna gng.
Citera
2025-01-12, 21:31
Medlem
Jag r tyvrr nstan vertygad om att covid sprutorna kommer ge mnga cancer och andra pltsliga ddsfall. Min farbror dog pltsligt av en hjrnbldning och han tog 4 sprutor fr han reste och var vertygad om att han skulle vara skyddad av dessa sprutor! Min pappa fick cancer frra ret och han var aldrig varit sjuk i sitt liv och ven han tog sprutan tv doser. Min faster fick cancer fr en mnad sen och det r ingift faster och inte slkt med oss men ven hon blev sjuk hastigt endast 45 r gammal! Jag har tyvrr tagit tv fr att jag blev vertalad av min arbetsgivare med riktiga kommunistmetoder. Alla som var och r fr covid vaccin och ta det r hjrntvttade! De sa att vi skulle ta sprutan fr andras skull men den ska ju skydda den som tar den och inte andra fr man kan fortfarande smitta eller bli smittad. r s sjukt frbannad och frustrerad och ingen kommer ta ansvar fr detta bedrgeriet!! Vi tog inte ens ett vaccin utan en helt ny obeprvad teknologi. Man kan inte ens ska efter covid vaccin p Instagram!
Citera
2025-01-13, 14:18
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Compton90120
Jag r tyvrr nstan vertygad om att covid sprutorna kommer ge mnga cancer och andra pltsliga ddsfall. Min farbror dog pltsligt av en hjrnbldning och han tog 4 sprutor fr han reste och var vertygad om att han skulle vara skyddad av dessa sprutor! Min pappa fick cancer frra ret och han var aldrig varit sjuk i sitt liv och ven han tog sprutan tv doser. Min faster fick cancer fr en mnad sen och det r ingift faster och inte slkt med oss men ven hon blev sjuk hastigt endast 45 r gammal! Jag har tyvrr tagit tv fr att jag blev vertalad av min arbetsgivare med riktiga kommunistmetoder. Alla som var och r fr covid vaccin och ta det r hjrntvttade! De sa att vi skulle ta sprutan fr andras skull men den ska ju skydda den som tar den och inte andra fr man kan fortfarande smitta eller bli smittad. r s sjukt frbannad och frustrerad och ingen kommer ta ansvar fr detta bedrgeriet!! Vi tog inte ens ett vaccin utan en helt ny obeprvad teknologi. Man kan inte ens ska efter covid vaccin p Instagram!

Roligt att brja sitt inlgg med "jag r tyvrr nstan vertygad" Noll koll med andra ord och totala gissningar.

Vad r det fr oprvad teknologi? Det r inget nytt. Tnker du p RNA frn tidigt 60-tal eller mRNA frn sent 80-tal? Kanske du tnker att coronavirus, som upptcktes i mnniskor i slutet av 60-talet och djur decennier tidigare, r ngot nytt? Allt vad det gller coronavirusstammen s har det forskats i decennier.

Nu r det 2025, r det ett r kvar innan vaccinerade kommer d i klasar?
Citera
2025-01-13, 18:56
Medlem
shoottheelkss avatar
Nu grter lkare ver hur mnga som dr i Turbocancer...
Och stat och media mrkar....

Kommer snart vara svrt att mrklgga agenda 21.

Vaccine cancer concerns
https://www.youtube.com/watch?v=kGIA...r.JohnCampbell
Citera
2025-01-13, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn
Roligt att brja sitt inlgg med "jag r tyvrr nstan vertygad" Noll koll med andra ord och totala gissningar.

Vad r det fr oprvad teknologi? Det r inget nytt. Tnker du p RNA frn tidigt 60-tal eller mRNA frn sent 80-tal?

Teknologin har aldrig tidigare anvnts p befolkningar avseende 'vacciner' eller andra fregivet 'medicinska' syften, nej. n mindre helt urskiljningslst p ver 6 miljarder mnniskor vrlden ver varav en delmngd har injicerats uppt fyra gnger eller mer, still counting.

Den som lever fr se.
Citera
2025-01-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Teknologin har aldrig tidigare anvnts p befolkningar avseende 'vacciner' eller andra fregivet 'medicinska' syften, nej. n mindre helt urskiljningslst p ver 6 miljarder mnniskor vrlden ver varav en delmngd har injicerats uppt fyra gnger eller mer, still counting.

Den som lever fr se.

Tack.

P tal om noll koll i meddelandet.
Citera
2025-01-14, 12:44
Medlem
Citat:

Vad r det fr oprvad teknologi? Det r inget nytt. Tnker du p RNA frn tidigt 60-tal eller mRNA frn sent 80-tal? Kanske du tnker att coronavirus, som upptcktes i mnniskor i slutet av 60-talet och djur decennier tidigare, r ngot nytt? Allt vad det gller coronavirusstammen s har det forskats i decennier.

Nu r det 2025, r det ett r kvar innan vaccinerade kommer d i klasar?

Folk dr inte direkt. Jag undrar bara varfr 3-4 av mina nrmare familjemedlemmar fr sjukdomar och dr frn ingenstans nr vi alla har varit friska och aldrig haft sjukdomar frr. Det r klart att jag misstnker det s kallade vaccinet nu (det r inte ett vaccin i grunden). Min mamma r lika naiv som ni och litar fullt ut p lkare och sjukvrden vilket jag aldrig kommer att gra..
Citera
2025-01-16, 11:36
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Folk dr inte direkt. Jag undrar bara varfr 3-4 av mina nrmare familjemedlemmar fr sjukdomar och dr frn ingenstans nr vi alla har varit friska och aldrig haft sjukdomar frr. Det r klart att jag misstnker det s kallade vaccinet nu (det r inte ett vaccin i grunden). Min mamma r lika naiv som ni och litar fullt ut p lkare och sjukvrden vilket jag aldrig kommer att gra..

Du r naturligtvis mer kunnig n all vrldens forskare. Folk dr och blir sjuka, s har det alltid varit.

Citat:
Ursprungligen postat av onopono

Den som lever fr se.

Vad r det fr teknologi du menar, mRNA?

Underhllande r att mnga antivaxxers inte har ngra problem med droger, skert mnga som bestllt nya, oprvade ntvarianter av olika substanser och glatt petat i sig men det r klart... droger r medicin, vaccin r Satan s klart.
Citera
2025-01-16, 15:57
Medlem
Citat:
Du r naturligtvis mer kunnig n all vrldens forskare. Folk dr och blir sjuka, s har det alltid varit.
Vilka "all vrldens forskare" tnker du p hr?

Citat:
Vad r det fr teknologi du menar, mRNA?
Nej, jag tnker p pseudo-mRNA. Vilken teknologi tnker du p?

Citat:
Underhllande r att mnga antivaxxers
Jag r ingalunda ngon "antivaxxer", nej. Hr r du helt felinformerad.

Citat:
inte har ngra problem med droger,
Hr har du exempel p sdana som du vill dela med dig av?

Citat:
skert mnga som bestllt nya, oprvade ntvarianter av olika substanser och glatt petat i sig men det r klart... droger r medicin, vaccin r Satan s klart.
Men nu nr du nd r inne p droger vs. medicin s ser jag f eller inga skillnader mellan drog-karteller och dagens 'medicin'-diton, nej.

Bda pysslar med organized crime i storleksordningen hundratals/biljontals miljarder dollar rligen och med miljontals mnniskoliv p sitt samvete. Och hr r det inget snack om vem som r den strre boven.

Skillnaden r ven den att det i det senare fallet fr frvarna sllan eller aldrig genererar ngra rttsliga konsekvenser vrd namnet.

Endast 'bter' vilka i sammanhanget utgr kaffepengar och vilka inkluderas som lpande kostnader i den synnerligen vinstgivande affrsmodellen.

Och hr r som sagt USA vrldsledande med ca 70% av vrldsmarknaden och som ju utgr det landets ekonomiska "Crown Jewel".
Citera
2025-01-28, 22:36
Medlem
Citat:

Jag har ingen lust att prata om mig sjlv men kan sga att jag har liknande erfarenheter som du. Jag nskar din far och faster snabbt tillfrisknande.

Jag skrev just ett inlgg i Covid-trden med anledning av CNBC-klippet 22 januari, dr Gottlieb frn Pizer fr den direkta frgan av ett nyhetsankare vars familj och vnner drabbats av cancer och stroke med mera ifall alla r sjukare nu och om detta som folk sger kan bero p Covid eller rent av vaccinet. Och Pfizers Gottlieb svarar: "Look, we don't know is the answer."

S att det sitter lite noobs hr i trden, som inte fljer vare sig debatt i etablerade nyhetsmedier eller forskning i serisa peer review-tidskrifter, dr ven det senare pekat p mjlig cancerogenitet i vaccinet, kan vi skita blankt i.

Hr r mitt inlgg med lnk till klippet i andra trden: (FB) Ddligt virus frn Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)

Personligen tror jag det r viktigt att personer som du nmner snt hr, med tanke p att det r ett antal som nmner detta nu. Washington Post hade, som jag lnkat i Covid-trden nyligen, i juni 2024 en artikel om de mrkliga cancerformer bland yngre som lkare vittnar om. I WP:s artikel frgas om Covid r orsaken, men flera tidningar hngde p och skrev om detta, och ven vaccinet nmndes d av forskare som mjlig orsak ven om de lade till att de trodde att Covid var troligare. Det r helt vetenskapligt att stlla sdana kritiska frgor, ocks om vaccinet, och vi kan all a gldjas om de visar sig inte stmma, men tyvrr bemts sdant kritiskt tnkande med knslomssiga, psykiska frsvarsmekanismer hos en del.
Senast redigerad av Lamento 2025-01-28 kl. 22:50.
Citera
2025-05-20, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Nu grter lkare ver hur mnga som dr i Turbocancer...
Och stat och media mrkar....

Kommer snart vara svrt att mrklgga agenda 21.

Vaccine cancer concerns
https://www.youtube.com/watch?v=kGIA...r.JohnCampbell

Multivaccinerade Joe Biden verkar ha drabbats av turbocancer.
Citera
2025-05-20, 10:56
Medlem
F.d. japanske inrikesministern Haraguchi Kazuhiro postar bilder p sin cancer.

https://x.com/kharaguchi/status/1924489501747114094
This is an analysis of my cancer cells. It was determined that the malignant lymphoma had metastasized to the tonsils, but the lesions were removed and sent to a research facility.

Even two years after receiving the COVID-19 vaccine, spike proteins were found in the malignant lymphoma. Conversely, N proteins were not detected. This indicates that I had not been infected with COVID-19.

We must put an end to the tragedies caused by the COVID-19 vaccine as soon as possible.
De hittar spikprotein i cancern... frn vaccinet!!
Trots att det var tv r sedan han vaccinerade sig.
Senast redigerad av Dick-Jerker 2025-05-20 kl. 11:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in