Citat:
Man är inte antidroger om man tar piller, nikotin, koffein, dricker alkohol din hycklare.
Jo, om man förtrycker redan förtryckta grupper såsom hbtq är man jordens avskum, homofobi är så antisvenskt det går att bli. Läs på statistiken och kolla hur svårt vissa av dessa individer har, t.ex. transgenders tar ofta sitt eget liv t.ex. mycket utanförskap, psykisk ohälsa (ofta orsakat pga svår uppväxt då man blivit utsatt för diverse brott såsom mobbing och misshandel, inte varit lika accepterad tidigare - blivit bättre på senare år, men fortfarande sprider efterblivna homofober propaganda och hatretorik om sagda individer.
Hbtindivider skadar ingen och bidrar ofta till samhället väldigt väl. Något man inte kan säga om deras hatare och homofober som tenderar till att vara arbetslösa fascister som mobbar och diskriminerar vanligt folk som redan haft sen svår uppväxt p.g.a. man var född annorlunda.
Man värnar inte om svenska folket om man är emot hbtq då runt 10% av svenskarna tillhör hbtq(egentligen många fler då många som lever straight är egentligen bi). Nice try med din vilseledande propaganda dock.
Dessutom menar du att "svenska folket" skulle vara en grupp degeneratnassar, medan majoriteten svenskar är intelligenta, moraliskt lagda människor som har empatisk förmåga och inte vill bli förknippade med sådant avskum.
Jo, om man förtrycker redan förtryckta grupper såsom hbtq är man jordens avskum, homofobi är så antisvenskt det går att bli. Läs på statistiken och kolla hur svårt vissa av dessa individer har, t.ex. transgenders tar ofta sitt eget liv t.ex. mycket utanförskap, psykisk ohälsa (ofta orsakat pga svår uppväxt då man blivit utsatt för diverse brott såsom mobbing och misshandel, inte varit lika accepterad tidigare - blivit bättre på senare år, men fortfarande sprider efterblivna homofober propaganda och hatretorik om sagda individer.
Hbtindivider skadar ingen och bidrar ofta till samhället väldigt väl. Något man inte kan säga om deras hatare och homofober som tenderar till att vara arbetslösa fascister som mobbar och diskriminerar vanligt folk som redan haft sen svår uppväxt p.g.a. man var född annorlunda.
Man värnar inte om svenska folket om man är emot hbtq då runt 10% av svenskarna tillhör hbtq(egentligen många fler då många som lever straight är egentligen bi). Nice try med din vilseledande propaganda dock.
Dessutom menar du att "svenska folket" skulle vara en grupp degeneratnassar, medan majoriteten svenskar är intelligenta, moraliskt lagda människor som har empatisk förmåga och inte vill bli förknippade med sådant avskum.
Men kära nån. All din text är fortfarande bara DIN åsikt, vilket bara stärker min poäng. Varför tror du att SD har gått från att vara helt betydelselösa till att bli Sveriges näst största parti på mindre än 20 år? Helt utan anledning? Det finns alltså ingenting som säger att Forssells son har gjort någonting fel.
Du skulle garanterat klassa mig som "nynazist" men jag har ingenting emot varken araber, afrikaner, "transor", bögar, bisexuella, "icke-binära", dvärgbögtransor etc. Alla är genetiskt programmerade på olika sätt. Man kan inte försöka forma någon till något personen inte är. Om en man känner sig som en kvinna så är det bara så. Fine, gör vad du vill åt saken jag bryr mig inte. Samma gäller med homosexuella.
1. Jag är emot HBTQ-rörelsen, vilket är en dekadent, skadlig rörelse som komiskt nog sponsras av samma typ av folk som vänstern historiskt sett alltid har hatat, ärkekapitalister (många "råkar" vara judar). Tänk efter: Om dessa typer av människor vill att HBTQ-rörelsen ska frodas, kan det då verkligen vara bra?

2. Jag vill inte att det ska vara för många utomeuropeiska människor i Sverige av den enkla anledningen att jag inte vill att svenskar ska bli en minoritet. Jag vill inte att européer överlag ska bli en minoritet. Detta är inget "rasistiskt tänk". Européer, kurder, marockaner, syrier, japaner etc existerar tack vare att deras förfäder har hållit sig till sina egna.
Om svenskar hade tagit hit tiotusentals afrikaner och lika många araber för 400 år sedan så hade sannolikt extremt få svenskar funnits idag. ALLA människor är ett resultat av något som vänsterliberaler idag kallar för "rasism". Det är det som gör det hela så fullständigt idiotiskt.
Jag hatar inte personer som kommer från exempelvis Afrika och Mellanöstern. Tvärtom så skulle jag se det som en stor förlust om dessa människor försvann från denna planet. De är unika på sitt sätt.
Har Forssells son misshandlat bögar? Araber? Afrikaner? Hotat politiker?
Vad är det han och Aktivklubb har gjort som är så hemskt?
Senast redigerad av Steinarr 2025-07-06 kl. 18:32.
Senast redigerad av Steinarr 2025-07-06 kl. 18:32.