2025-07-06, 17:56
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Man är inte antidroger om man tar piller, nikotin, koffein, dricker alkohol din hycklare.

Jo, om man förtrycker redan förtryckta grupper såsom hbtq är man jordens avskum, homofobi är så antisvenskt det går att bli. Läs på statistiken och kolla hur svårt vissa av dessa individer har, t.ex. transgenders tar ofta sitt eget liv t.ex. mycket utanförskap, psykisk ohälsa (ofta orsakat pga svår uppväxt då man blivit utsatt för diverse brott såsom mobbing och misshandel, inte varit lika accepterad tidigare - blivit bättre på senare år, men fortfarande sprider efterblivna homofober propaganda och hatretorik om sagda individer.
Hbtindivider skadar ingen och bidrar ofta till samhället väldigt väl. Något man inte kan säga om deras hatare och homofober som tenderar till att vara arbetslösa fascister som mobbar och diskriminerar vanligt folk som redan haft sen svår uppväxt p.g.a. man var född annorlunda.
Man värnar inte om svenska folket om man är emot hbtq då runt 10% av svenskarna tillhör hbtq(egentligen många fler då många som lever straight är egentligen bi). Nice try med din vilseledande propaganda dock.
Dessutom menar du att "svenska folket" skulle vara en grupp degeneratnassar, medan majoriteten svenskar är intelligenta, moraliskt lagda människor som har empatisk förmåga och inte vill bli förknippade med sådant avskum.

Men kära nån. All din text är fortfarande bara DIN åsikt, vilket bara stärker min poäng. Varför tror du att SD har gått från att vara helt betydelselösa till att bli Sveriges näst största parti på mindre än 20 år? Helt utan anledning? Det finns alltså ingenting som säger att Forssells son har gjort någonting fel.

Du skulle garanterat klassa mig som "nynazist" men jag har ingenting emot varken araber, afrikaner, "transor", bögar, bisexuella, "icke-binära", dvärgbögtransor etc. Alla är genetiskt programmerade på olika sätt. Man kan inte försöka forma någon till något personen inte är. Om en man känner sig som en kvinna så är det bara så. Fine, gör vad du vill åt saken jag bryr mig inte. Samma gäller med homosexuella.

1. Jag är emot HBTQ-rörelsen, vilket är en dekadent, skadlig rörelse som komiskt nog sponsras av samma typ av folk som vänstern historiskt sett alltid har hatat, ärkekapitalister (många "råkar" vara judar). Tänk efter: Om dessa typer av människor vill att HBTQ-rörelsen ska frodas, kan det då verkligen vara bra?

2. Jag vill inte att det ska vara för många utomeuropeiska människor i Sverige av den enkla anledningen att jag inte vill att svenskar ska bli en minoritet. Jag vill inte att européer överlag ska bli en minoritet. Detta är inget "rasistiskt tänk". Européer, kurder, marockaner, syrier, japaner etc existerar tack vare att deras förfäder har hållit sig till sina egna.

Om svenskar hade tagit hit tiotusentals afrikaner och lika många araber för 400 år sedan så hade sannolikt extremt få svenskar funnits idag. ALLA människor är ett resultat av något som vänsterliberaler idag kallar för "rasism". Det är det som gör det hela så fullständigt idiotiskt.

Jag hatar inte personer som kommer från exempelvis Afrika och Mellanöstern. Tvärtom så skulle jag se det som en stor förlust om dessa människor försvann från denna planet. De är unika på sitt sätt.

Har Forssells son misshandlat bögar? Araber? Afrikaner? Hotat politiker?

Vad är det han och Aktivklubb har gjort som är så hemskt?
Senast redigerad av Steinarr 2025-07-06 kl. 18:32.
Citera
2025-07-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Är det verkligen fel att vara med i en grupp som styrketränar, är anti-droger, HBTQ-rörelsen, massinvandring och allmänt värnar om det svenska folket?

Vem har bestämt att Aktivklubb är en dålig organisation?

I det här fallet SÄPO och ministern baserat bland annat på forskning om våldsbejakande högerextremism, svängdörrar till terrorklassade NMR och rent av polisens förundersökningar om enskilda personer i miljön.
Citera
2025-07-06, 18:09
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Nja, kanske man har den åsikten om man är högerextrem men vanliga tycker nog inte det rent generellt. Att exponera högerextrema är bra för samhället i stort. Även vänsterextrema bör exponeras (t.ex. folk som stödjer terrororganisationer maskerat i "synd om barnen").

Expo består av narcissister som vill demontera det svenska samhället och genom tvång och hot införa fri tillgång till alla. Äganderätten ska upphöra. Då migrationens konsekvenser lett till ett samhällshot med klanledda stadsdelar och fri våldtäkt ser expo det som sin uppgift att attackera det fungerande samhället som varandes mycket värre. Metoden är att hänga ut ledande personer för små snedsteg men sätta det i relation till en påhittad sanslöst stor fara. Målet är att det ska leda till att personen blir en icke-människa. Vill man veta något om sadism så studera expo.
Citera
2025-07-06, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Expo består av narcissister som vill demontera det svenska samhället och genom tvång och hot införa fri tillgång till alla. Äganderätten ska upphöra. Då migrationens konsekvenser lett till ett samhällshot med klanledda stadsdelar och fri våldtäkt ser expo det som sin uppgift att attackera det fungerande samhället som varandes mycket värre. Metoden är att hänga ut ledande personer för små snedsteg men sätta det i relation till en påhittad sanslöst stor fara. Målet är att det ska leda till att personen blir en icke-människa. Vill man veta något om sadism så studera expo.

En sak är ändå säker och det är att Expo har större koll än Säpo. I vissa fall är det tur att den här typen av granskningar görs.
Citera
2025-07-06, 18:16
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
En sak är ändå säker och det är att Expo har större koll än Säpo. I vissa fall är det tur att den här typen av granskningar görs.

Säpo brydde sig inte eftersom det inte fanns någon fara.
Citera
2025-07-06, 18:17
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
I det här fallet SÄPO och ministern baserat bland annat på forskning om våldsbejakande högerextremism, svängdörrar till terrorklassade NMR och rent av polisens förundersökningar om enskilda personer i miljön.

Vilka jobbar på SÄPO och styr över SÄPO? Vilka typer av människor har stått för denna forskning?

Min fråga är fortfarande lika aktuell alltså.
Citera
2025-07-06, 18:28
Medlem
Citat:
Säpo brydde sig inte eftersom det inte fanns någon fara.

Du har omöjligen hängt med. Säpo tillfrågade av Expo, sen agerade ministern och sonen genom att redigera konton och ta bort bilder. Säpo va de som meddelade Johans stab, så visst brydde sig Säpo
Citera
2025-07-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Vilka jobbar på SÄPO och styr över SÄPO? Vilka typer av människor har stått för denna forskning?

Min fråga är fortfarande lika aktuell alltså.

Citat:
Säkerhetspolisen leds av säkerhetspolischefen.

Även Säkerhetspolisens insynsråd ingår organisatoriskt i Säkerhetspolisen. Insynsrådet består av medlemmar från samtliga riksdagspartier och har till uppgift att utöva medborgerlig insyn i Säkerhetspolisens verksamhet.
https://sakerhetspolisen.se/om-saker...anisation.html

Säkerhetspolisens uppdrag består av en rad olika områden. Säkerhet, bekämpa terrorism och skydda den centrala statsledningen.

Författningsskydd
Personskydd
Kontraspionage
Kontraterrorism
Säkerhetsskydd
Citera
2025-07-06, 18:34
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Du har omöjligen hängt med. Säpo tillfrågade av Expo, sen agerade ministern och sonen genom att redigera konton och ta bort bilder. Säpo va de som meddelade Johans stab, så visst brydde sig Säpo

Nej, det fanns ingen fara att med dessa konton annat än att expo skulle fantisera ihop sanslösa historier om dessa. Taktiskt var det då bättre att ta bort kontona för att slippa drevet med en psykopatisk aktör som expo. Det var alltså expos efterhängsna drev man varnade för. Ungefär som som vissa vill ha skyddat identitet.
Citera
2025-07-06, 18:37
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Det är ju ett liberal-demokratiskt ideal att alla formar sina åsikter självständigt i stället för att tillämpa klantänkande där alla tycker som sina släktingar. Jag har en mentalt funktionsnedsatt syster som är radikalfeminist, kan jag inneha befattningar?

Ja, men börjar du samtidigt föra en politik som går ut på motsatsen till detta liberalt-demokratiska ideal och istället anser att folk som du är ansvariga för systrar som är radikalfeminister, då börjar det bli problematiskt och då är det frågan om du kan sitta kvar på din politiska befattning.
Citera
2025-07-06, 18:42
Medlem
Citat:
Nej, det fanns ingen fara att med dessa konton annat än att expo skulle fantisera ihop sanslösa historier om dessa. Taktiskt var det då bättre att ta bort kontona för att slippa drevet med en psykopatisk aktör som expo. Det var alltså expos efterhängsna drev man varnade för. Ungefär som som vissa vill ha skyddat identitet.

Nu ljuger du hej vilt. Det framgår ingenstans utan tvärtom det varnades för just våldsbejakande högerextremism. De 6 kontona är inte borttagna utan redigerade och bilder borttagna.
Johan F har vidtagit alla säkerhetsåtgärder som Säpo krävt.
Citera
2025-07-06, 18:52
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Nu ljuger du hej vilt. Det framgår ingenstans utan tvärtom det varnades för just våldsbejakande högerextremism. De 6 kontona är inte borttagna utan redigerade och bilder borttagna.
Johan F har vidtagit alla säkerhetsåtgärder som Säpo krävt.

Det är inte så det går till. Säpo lyder inte under expo. Har du fått hybris. Vilken typ av kontakt säpo haft med Forsell vet varken du eller jag. Men det finns ett stort säkerhetsengagemang kring våra statsråd. De största hoten mot Forsell utgörs av islamister eller våldsvänstern som expo. Om expo får något att knyta sin aktivism mot ett enskilt statsråd bör naturligtvis säpo tala om det med statsrådet, i detta fall Forsell. Det är alltså expo som utgör själva hotet i detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in