Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-05, 20:24
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Que? Ursäkta mig, men det handlar inte ens om återfall när han inte gått på behandling i typ ett år. Han går inte i behandling. Finns inget återfall, bara ett aktivt missbruk som vanligt, därav att han hinkar vin offentligt enligt vittnen.
Det finns ingen behandling mot kokainmissbruk och det är endast en egen stark vilja som gäller. 80% trillar dit efter uppehåll och speciellt om dom tar en drink. Alkohol triggar igång begäret. Att han skulle blivit "botad" av några telefonsamtal med en annan kändis är så fånigt så man undrar om någon med IQ över 35 går på detta? Räcker med att googla och det står massvis information hur svårt det är att sluta med drogen.

Han har alla tecken som styrker ett långvarigt missbruk. Det Ciara skrev i sitt inlägg var nog bara en droppe i havet mot vad familjen fått utstå. Bara att komma hem nyknullad till sin familj är så vidrigt men det är väl så dom funkar. Helt empatilös och egoistisk. Kokain är ingen harmlös drog har jag förstått mer än väl.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-07-05 kl. 20:56.
Citera
2025-07-05, 20:28
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Nej, det var inte den gången han påståtts knuffa Ciara i väggen och nej det var inte då tågresan var som han INTE tagit kokain på. Försöker du skapa en trådsanning, eller påstår du bara saker utan att ens ha pyttelite koll?
Jag skrev med frågetecken men du kan väl tala om vilken gång det var som han knuffade in Ciara i väggen med huvudet före. Om Ciara påstått att hon blev knuffad in i väggen så var det så. Inte en chans att hon skulle hitta på nåt liknande. Jag har inte uppfattat henne som lögnare eller ens en bråkstake som sin f.d make. Han däremot skulle kunna hitta på vad som helst vilket han visade prov på i rätten.

Trådsanningarna står ni själva för inom fancluben och det senaste var att han var rik som ett troll, en av dom 100 rikaste i Sverige. Allt förnekande och beskyddande av MånsPetter får väl också betecknas som någon slags trådsanning. Speciellt då objektet själv erkänt sina synder.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-07-05 kl. 20:43.
Citera
2025-07-05, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Håller med. Var det inte ute att de visste hela tiden och att ”alla” snackade om det bakom kulisserna?
Han ser så gammal ut. Helt rynkig och tunnhårig, på väg att bli flint. Höknäsan och ansiktsvårtorna mer framträdande än nånsin, men enligt mig var han aldrig söt utan såg läskig och elak ut redan på sin Idol-audition.
Var han ens nykter på den? Tycker han kom in övertaggad redan då.
Har tänkt samma tanke som du ang Idol-audition. Han har förmodligen ett missbruk av olika substanser som sträcker sig låångt bakåt till tonårstiden. Och oftast är det ju så. Man börjar inte missbruka droger och alkohol plötsligt i 40-årsåldern.
Mellofinalen ja, hans låtskrivare såg också påtända ut. Kollade på play igen när jag läste ovan inlägg.
Citera
2025-07-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag skrev med frågetecken men du kan väl tala om vilken gång det var som han knuffade in Ciara i väggen med huvudet före. Om Ciara påstått att hon blev knuffad in i väggen så var det så. Inte en chans att hon skulle hitta på nåt liknande. Jag har inte uppfattat henne som lögnare eller ens en bråkstake som sin f.d make. Han däremot skulle kunna hitta på vad som helst vilket han visade prov på i rätten.

Trådsanningarna står ni själva för inom fancluben och det senaste var att han var rik som ett troll, en av dom 100 rikaste i Sverige. Allt förnekande och beskyddande av MånsPetter får väl också betecknas som någon slags trådsanning. Speciellt då objektet själv erkänt sina synder.
Nej, det vill jag inte eftersom att detta bara är ytterligare en trådsanning. Var har du fått "huvudet före" ifrån? Och "om hon påstått att hon blev knuffad in i väggen så var det så"? Du vet detta hur? Går det bra med polisanmälan tycker du? Och vad vet du om vad han hittade på i rätten?

För övrigt får du får backa och kolla om det verkligen var ett "fan" som påstod att han var rik som ett troll.
Citera
2025-07-05, 21:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Nej, det vill jag inte eftersom att detta bara är ytterligare en trådsanning. Var har du fått "huvudet före" ifrån? Och "om hon påstått att hon blev knuffad in i väggen så var det så"? Du vet detta hur? Går det bra med polisanmälan tycker du? Och vad vet du om vad han hittade på i rätten?

För övrigt får du får backa och kolla om det verkligen var ett "fan" som påstod att han var rik som ett troll.
Hon slog huvudet i väggen enligt henne själv. Förhoppningsvis vet polisen om det var så och varför utredningen tar tid är väl ofta en regel. Om den var nedlagd borde det kommit fram. Om det inte var ett billigt hotel med en stjärna så borde det ha funnits en kamera i korridoren. Om personen som påstod att MånsPetter var med bland dom 100 rikaste är en stalker har jag ingen aning om. Men när hen skrev detta så uppfattades hen som en sån såklart. Det är i alla fall utrett. Dock inte vilken plats han hamnar på.
Citera
2025-07-05, 22:04
Medlem
Citat:
Hon slog huvudet i väggen enligt henne själv. Förhoppningsvis vet polisen om det var så och varför utredningen tar tid är väl ofta en regel. Om den var nedlagd borde det kommit fram. Om det inte var ett billigt hotel med en stjärna så borde det ha funnits en kamera i korridoren. Om personen som påstod att MånsPetter var med bland dom 100 rikaste är en stalker har jag ingen aning om. Men när hen skrev detta så uppfattades hen som en sån såklart. Det är i alla fall utrett. Dock inte vilken plats han hamnar på.
Har DU läst utredningen? Eller hennes egen berättelse? Kan du isf dela med dig så andra också får läsa om när, var & hur hon slog huvudet i väggen?

Nej, "hen" uppfattades inte som en stalker, varken nu eller då. Hen hittade på rikedomen för att få MZ att framstå som snål. Vilket du mycket väl vet.
Citera
2025-07-05, 22:21
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Har DU läst utredningen? Eller hennes egen berättelse? Kan du isf dela med dig så andra också får läsa om när, var & hur hon slog huvudet i väggen?

Nej, "hen" uppfattades inte som en stalker, varken nu eller då. Hen hittade på rikedomen för att få MZ att framstå som snål. Vilket du mycket väl vet.
Du ger dig aldrig och har alltid svar på tal. Om du nu vet exakt hur det gick till när dom ryckte i påsen så kan du väl berätta det i detalj. Du menar att Ciara hittar på allt hon säger medan Måns håller sig till fakta? Under rättegången nedvärderade hans föräldrar Ciara och beklagade sig om att det var inte struktur och maten hon lagade var dålig. Jag såg ett klipp där Måns visade vilken präktig pappa han är och frukosten bestod av enbart frukt. Han kunde lika gärna gett dom ett glas saft då frukt saknar både bränsle till hjärnan och innehåller mest socker. Noll kunskap och så sitter klanen i rätten och nervärderar Ciara. Så pinsam klan och jag kommer aldrig glömma rösterna som etsas sig fast. Speciellt Måns och hans morsa men även gubben.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-07-05 kl. 22:23.
Citera
2025-07-05, 22:46
Medlem
Citat:
Kollade på mellon i natt och man såg hur påtänd han var. När han gapade såg han ut som en krokodil. Ögonen var såå skumma och svarta. När han satt i stolen och intervjuades i sista delfinalen så studsade foten och benen oavbrutet. Det var väl den gången han höll i sin kokainpåse och knuffade in Ciara i väggen? Sen satt han och körde bilen med Nanne Grönwall trots att han hade tagit kokain på tågresan ihop med barnen och nannyn.

SVT bord skämmas som inte insåg att karln var påtänd under båda tävlingarna. Det kan ju vem som helst se om man har någon livserfarenhet. Likaså hans polare där i green room. Den ena såg ut som han hade tagit heroin. Allt finns att se på SVT-play.

Inte sunt någonstans att du sitter och tittar på detta på nätterna för att skriva påhitt här. Faktiskt riktigt skrämmande. Någon misshandel är det inte tal om och säkerligen redan nedlagt. Det måste bevisas och ett ev fall måste styrkas bero på något Måns gjort. Vad säger att inte hon var onykter, tappat balansen när hon rusat fram, det är ju genomgående så att de druckit och bråkat. I ilskan kan hon påstått misshandel. ingenting är bevisat. Försvarar inte misshandel men det syns på hela hennes agerande att det är osanningar och drama.
Citera
2025-07-05, 22:55
Medlem
Citat:
Du ger dig aldrig och har alltid svar på tal. Om du nu vet exakt hur det gick till när dom ryckte i påsen så kan du väl berätta det i detalj. Du menar att Ciara hittar på allt hon säger medan Måns håller sig till fakta? Under rättegången nedvärderade hans föräldrar Ciara och beklagade sig om att det var inte struktur och maten hon lagade var dålig. Jag såg ett klipp där Måns visade vilken präktig pappa han är och frukosten bestod av enbart frukt. Han kunde lika gärna gett dom ett glas saft då frukt saknar både bränsle till hjärnan och innehåller mest socker. Noll kunskap och så sitter klanen i rätten och nervärderar Ciara. Så pinsam klan och jag kommer aldrig glömma rösterna som etsas sig fast. Speciellt Måns och hans morsa men även gubben.
Du svarade inte på några av dina egna påståenden? Väntade mig iget annat iofs.
Att Måns steppat upp och lagat födelsedagsfrukostar till sönerna när hon inte kan/vill är inte konstigt? Eller tycker du verkligen det? Och att du inte någonsin kan glömma deras röster tyder på ett avvikande beteende och ett möjligt stalkerbeteende från din sida.
Citera
2025-07-05, 23:28
Medlem
Citat:
Om personen som påstod att MånsPetter var med bland dom 100 rikaste är en stalker har jag ingen aning om. Men när hen skrev detta så uppfattades hen som en sån såklart.

Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Visa källa på att han skulle vara bland dom 100 rikaste har svårt att tro det

Allt skvaller om Måns Zelmerlöw!
Postat av Geiranger
Svar: 12 504
Visningar: 5 759 243
Citat:
Förlåt! Helt fel av mig - googlade snabbt ”Måns Zelmerlöw net worth”. Tänkte inte och kollade inte källan.

Då är det denna Geiranger som du uppfattade som en stalker? Tror du att det kan vara så?
Citera
2025-07-05, 23:33
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
... Måns ... ska gå någon utbildning i hur man blandar till drinkar. ...
Varifrån kommer detta påstående? Jag har inte läst det någonstans.
Citera
2025-07-05, 23:35
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Nej, det var ju just det hon inte gjorde.
Jo, det var precis det hon gjorde. Uppenbarligen under en lång tid. Det går till och med att höra i YouTube-videon. Från minut 37.45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in