2025-06-07, 13:18
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Nej, jag har också väldigt svårt att förstå vari Måns enorma attraktionskraft ligger. En del här vill göra gällande att han är någon slags jättekändis men så är det ju verkligen inte. Kom inte och dragandes med att han varit med i Masked Singer, en program Per Morberg säger att han skäms över att han varit med i. Det var ju 10 år sen Måns var lite i ropet för allmänheten. By the way, Håkan Hellström spelade inför 74.000 igår på Ullevi, det är annat än inställd spelning på Lokstallet i Motala och Tovastugan i..in the middle of nowhere. Måns är möjligen en B-kändis och varför skulle en massa 20-åringar springa efter honom övergår mitt förstånd. Nu är Måns helt marginaliserad och jag blir förvånad om han någonsin står på någon större scen igen.
Du förstår inte sociala medier och tonårsprograms genomslag.
Unga tjejer och kvinnor älskar kändisar.
Citera
2025-06-07, 14:46
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Attack är bästa försvar förstår jag. Tror ni tar ut ert hat på Måns men det är helt orimligt och dubbelmoral det ni kommer med.
Jag hatar inte Måns vart har du fått det ifrån
Citera
2025-06-07, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Vänta nu, är the nanny kvar i Sverige och bygger café med Måns?
ja, det är han – och hon sitter fast i Sverige utan arbetstillstånd – kan M fortfarande få visum åt henne för att han är känd?
Citera
2025-06-07, 15:39
Medlem
Något nytt jag inte läst innan är att C säger att hon har en uppgörelse med barnen att dom själva får bestämma var dom vill bo.
Citera
2025-06-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Något nytt jag inte läst innan är att C säger att hon har en uppgörelse med barnen att dom själva får bestämma var dom vill bo.

Jag har fått det bekräftat från ett kommentarsfält . Ciara ska inte ta med barnen till Sverige och kommer inte att hända i närmsta framtiden. Den där tidningen som intervjuat henne har översatt henne fel eller missförstått. Ciara kommer enbart ha en utställning i Sverige men barnen hemma i England! . ja den uppgörelsen är när
Dom blir äldre en dag. Inte nu! Den tidningen har tolkat hennes engelska fel
Citera
2025-06-07, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Jag har fått det bekräftat från ett kommentarsfält . Ciara ska inte ta med barnen till Sverige och kommer inte att hända i närmsta framtiden. Den där tidningen som intervjuat henne har översatt henne fel eller missförstått. Ciara kommer enbart ha en utställning i Sverige men barnen hemma i England! . ja den uppgörelsen är när
Dom blir äldre en dag. Inte nu! Den tidningen har tolkat hennes engelska fel

Där ser man .
Citera
2025-06-07, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du har anklagat Ciara för att vara alkoholist, otrogen och att ha försummat sina barn. Av någon outgrundlig anledning kämpar du frenetiskt med att skuldbelägga henne för MånsPetters otrohet och missbruk. Ditt beteende liknar en mammas försvar av en son.

Det är fullt i nivå med Diddy Combs mammas försvar av sonen som för fullt är inblandad i en rättegång där han anklagas för våldtäkt och sexuellt utnyttjande. Det är bara en mor (och du) som kan förvara sin son i det läget. Speciellt genom att hitta på lögner om offret.

https://www.svd.se/a/jQKo2L/diddy-co...-anklagelserna

Nej nu blandar du ihop mig med någon, tror bestämt inte att Måns varit otrogen.

Den jämförelse är grotesk.
Citera
2025-06-07, 17:30
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Hur många av de följarna är köpta kan man undra...
Eller gamla följare, som bara inte gjort valet att "avfölja"...
Citera
2025-06-07, 18:16
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Nej, jag har också väldigt svårt att förstå vari Måns enorma attraktionskraft ligger. En del här vill göra gällande att han är någon slags jättekändis men så är det ju verkligen inte. Kom inte och dragandes med att han varit med i Masked Singer, en program Per Morberg säger att han skäms över att han varit med i. Det var ju 10 år sen Måns var lite i ropet för allmänheten. By the way, Håkan Hellström spelade inför 74.000 igår på Ullevi, det är annat än inställd spelning på Lokstallet i Motala och Tovastugan i..in the middle of nowhere. Måns är möjligen en B-kändis och varför skulle en massa 20-åringar springa efter honom övergår mitt förstånd. Nu är Måns helt marginaliserad och jag blir förvånad om han någonsin står på någon större scen igen.

Håkan har också haft samma tjej sedan 2003, och de har tre barn tillsammans. Igår hade Håkan också bjudit in ett göteborgsoriginal som heter Håkan Hägg, till att sjunga på Ullevi.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...trom-pa-ullevi

Inget av det är något som MZ hade klarat av, eller ens varit intresserad av.

Vid en jämförelse är det kanske också så att MZ inte kan skriva den hjärta/smärta/längtan-lyrik som ungdomar vill ha. Men vad vet jag. Han kanske också är poppis bland unga människor.
Citera
2025-06-07, 18:20
Medlem
lunarluddes avatar
Lyssnar inte på Måns musik eller något men tycker synd om killen, känns som ex-frun är galen och att hon överdriver alltihopa och vill åt uppmärksamheten.. En person som inte är ute efter uppmärksamhet går inte ut på sociala medier och skriver massa skit om sin partner, eller ex partner, vad han än har gjort, speciellt om det finns barn med i bilden.

Att hon får ungarna på heltid och skickar dom till ett annat land är ju helt sinnes, ska inte Måns få någon chans överhuvudtaget?

Mina tankar går till Måns och hoppas han vänder sitt liv till det bättre och får en chans att förbättra sig.
Citera
2025-06-07, 18:56
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du försöker dribbla bort korten. Att gå i sexterapi kan givetvis handla om att man bearbetar sitt bekräftelsebehov. MånsPetter har själv pratat om sin gränslöshet i relationer och sin beroendepersonlighet.
Jag behöver inte spela några kort eller dribbla bort den. Jag har läst och lyssnat. Kanske borde du också göra det? Till exempel på Värvet från och med minut 73. Där berättar han om innehållet i terapin.

Faktum är att han aldrig själv har sagt att han är sexmissbrukare eller har gått i sexterapi. Det är något som tidningarna eller människor som du har hittat på. Om du inte kan tro på det, så är det okej. Men sluta att försöka sälja det som sanningar till andra.
Citera
2025-06-07, 18:58
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Lyssnar inte på Måns musik eller något men tycker synd om killen, känns som ex-frun är galen och att hon överdriver alltihopa och vill åt uppmärksamheten.. En person som inte är ute efter uppmärksamhet går inte ut på sociala medier och skriver massa skit om sin partner, eller ex partner, vad han än har gjort, speciellt om det finns barn med i bilden.

Att hon får ungarna på heltid och skickar dom till ett annat land är ju helt sinnes, ska inte Måns få någon chans överhuvudtaget?

Mina tankar går till Måns och hoppas han vänder sitt liv till det bättre och får en chans att förbättra sig.

Mina tankar går till dig som har så skev verklighetsuppfattning.

ALLA visste om hur Måns har betett sig genom åren, ALLA utom hans fru.

Att hon går ut på sociala medier är inte konstigt, hon markerar att hon tänker inte hålla tyst längre att hon tänker på sina barn och tar avstånd från missbruk och osunt familjeliv. Hon är modig som berättade, att hon skrek ”ni behöver inte hålla tyst längre, jag vet och har fått nog” gjorde hon för att rädda sina barn, från en pappa som valde att knarka bort sin familj och karriär. Att han var påverkad när hon skulle lämna över deras barn (när Camilla var där) är ingen överdrift han fick ju soc på sig för helvete!

Lyssna på rättegången och hur han väljer att bagatellisera situationen, oj nej han skrev ju en låt som beskriver hur han gett allt och inte får något tillbaka, cry me a river på den och patetiskt är det och så klart att han ville att det med skulle komma fram, narcissistisk som han är. Han utnyttjar sina familjemedlemmar och vänner som precis som du inte har en aning om hur det är att växa upp med en missbrukare till förälder.

Skäms på alla er som fortfarande tycker han är en trevlig prick!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in