Citat:
Ursprungligen postat av
lunarludde
Lyssnar inte på Måns musik eller något men tycker synd om killen, känns som ex-frun är galen och att hon överdriver alltihopa och vill åt uppmärksamheten.. En person som inte är ute efter uppmärksamhet går inte ut på sociala medier och skriver massa skit om sin partner, eller ex partner, vad han än har gjort, speciellt om det finns barn med i bilden.
Att hon får ungarna på heltid och skickar dom till ett annat land är ju helt sinnes, ska inte Måns få någon chans överhuvudtaget?
Mina tankar går till Måns och hoppas han vänder sitt liv till det bättre och får en chans att förbättra sig.
Mina tankar går till dig som har så skev verklighetsuppfattning.
ALLA visste om hur Måns har betett sig genom åren, ALLA utom hans fru.
Att hon går ut på sociala medier är inte konstigt, hon markerar att hon tänker inte hålla tyst längre att hon tänker på sina barn och tar avstånd från missbruk och osunt familjeliv. Hon är modig som berättade, att hon skrek ”ni behöver inte hålla tyst längre, jag vet och har fått nog” gjorde hon för att rädda sina barn, från en pappa som valde att knarka bort sin familj och karriär. Att han var påverkad när hon skulle lämna över deras barn (när Camilla var där) är ingen överdrift han fick ju soc på sig för helvete!
Lyssna på rättegången och hur han väljer att bagatellisera situationen, oj nej han skrev ju en låt som beskriver hur han gett allt och inte får något tillbaka, cry me a river på den och patetiskt är det och så klart att han ville att det med skulle komma fram, narcissistisk som han är. Han utnyttjar sina familjemedlemmar och vänner som precis som du inte har en aning om hur det är att växa upp med en missbrukare till förälder.
Skäms på alla er som fortfarande tycker han är en trevlig prick!