2025-07-03, 18:25
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Jo. Proletären tydligen om man googlar lite. Varsågod Mod.

Nej, de benämner honom enbart som son till Forssell.
Citera
2025-07-03, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Kusin är knappast nära anhörig. Jag har kusiner som jag inte träffat på 20 år och har ingen aning om var de röstar på politiskt..

Stämmer det att "nära anhörig" var kusin?

Bara för att man har blodsband med någon behöver man inte ha någon lojalitet eller kontakt överhuvudtaget.

Stämmer det att EXPO anger kusin som nära anhörig är detta ett skämt.

Det är inte ens "guilty by association".

Har kusiner jag inte sett eller träffat på runt 30 år.
Hört att en ingift kusin suttit på kåken.
Har jag också en nära anhörig som är en säkerhetsrisk då?

Garv.
Citera
2025-07-03, 18:28
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Undrar hur tongångarna i tråden hade varit om Nooshis barn (när det har åldern inne) skulle gå med i AFA.

Sjukt att folk ursäktar detta. Johan Forsell borde vara rökt för all framtid. Särskilt med tanke på hans uppfostrande skitpolitik med svammel om föräldraansvar…

Ha i åtanke att det är samma som regering pratar om att omhänderta barn till gängkriminella. De pratar om vräkning av föräldrar på grund av barns kriminalitet och avskaffning av straffrabatt för minderåriga.

Men nu när det gäller deras egna barn så är tongångarna helt annorlunda. Avgå Johan, detta går inte i linje med er politik
Citera
2025-07-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Nej, de benämner honom enbart som son till Forssell.
Jahepp. Uteslutningsmetoden.
Citera
2025-07-03, 18:29
Medlem
Citat:
Du är ju helt bakom flötet. Bryta sig loss genom att bli nazist huxflux?
Ditt bladder funkar inte. Kom på något nytt.
Och ja det är alltid fel och ett komplett misslyckande om ditt barn blir nazist.
Om du inte ens förstår vad som skrivs kanske du ska låta bli att kommentera.
Citera
2025-07-03, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Stämmer det att "nära anhörig" var kusin?

Bara för att man har blodsband med någon behöver man inte ha någon lojalitet eller kontakt överhuvudtaget.

Stämmer det att EXPO anger kusin som nära anhörig är detta ett skämt.

Det är inte ens "guilty by association".

Har kusiner jag inte sett eller träffat på runt 30 år.
Hört att en ingift kusin suttit på kåken.
Har jag också en nära anhörig som är en säkerhetsrisk då?

Garv.
Sånt här måste vi ju rensa bort. Astroturfing. Alla vet att nazisten det handlar om är son till rasisten Johan Forssell. Undrar om Johan kör nazisten till AKS aktiviteter. Vet någon?
Citera
Medlem
Busgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rajan03
Så du anser inte alltså att tonårstiden är perioden när barn förbereder sig för vuxentiden genom att börja bryta sig loss från föräldrars inflytande? Tycker du att det är fel?
Självklart är det det. Men det är inte bara så. De släpper taget gradvis men viktiga saker kan de anförtro även långt senare. Lite lätt löjliga underförstådda påståenden från din sida, men jag antar att det känns lite obekvämt just nu.
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BojkottarALLA
Men är inte pappan lite rasist själv? Vet inte varför jag har känt detta länge och att sonens ska ha sådana synpunkter så brukar det oftast komma hemifrån först
Du är något på spåret. Om din pappa är en jubelidiot så stämmer din teori på pricken.
Citera
2025-07-03, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LindaMertz
Jag hatar inte er svenskar, många svenskar är väldigt snälla och hjälpsamma. Problemet med er är att ni som grupp är jävligt dumma, naiva och väldigt mottagliga till propaganda.

Sen har ni av någon anledning messiahkomplex där ni tror er bättre än andra och att ni är de utvalda att rädda andra som ni tror är i behov av att räddas. Det är ni som behöver räddas för just nu håller ni på att utrota er själva

Det kombinerat med er dumhet är en farlig kombination. Grandios självbild + naivitet, ajajaj, icke bra.

Det brinner i ert hus men ni är mer oroade över grannens gräsmatta längre ner på gatan.

Så nej, jag hatar er inte. Jag tycker synd om er för att ni är för dumma för att förstå att ni kör med gasen i botten rakt mot stupet.

Orsak:

klarade oss från WW-1 och WW-2 och fick dåligt samvete för samverkan och medgörlighet mot Nazityskland. Det samt att Sverige fick uppleva rekordåren efter kriget och fick för sig att vara den humana stormakten som skulle knäppa både USA och Sovjet på näsan och att man var den enda och tredje vägen för mänskligheten.

Naiva?

Ja man har fortfarande inte förstått att man var skyddade under USA:s kärnvapen paraply under Kalla Kriget och utan det hade vi talat ryska och haft en rysk majoritets befolkning.

Sverige är naivt och har en befolkning som är fredsskadad jämfört med Finland, Norge och Danmark.
Citera
2025-07-03, 18:37
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Man brukar skilja på publicering och vad som uttrycks på sociala medier. Inga medier har publicerat sonens namn.
AFA i symbios med Expo. Och ETC.
Plus resten av klickdrevarna. De så kallade msm. De osympatiska. Ofta lögnaktiga.

"Utrycks". Är du dum?

Aldrig att jag kommer att lita på ditt huvudlösa omdöme igen.

Ni gör saken större än den är. För att ni vill. Förstör en ung människas för att han har gjort något riktigt omdömeslöst och korkat men ej olagligt. Vid 14, 15 års ålder.
Citera
2025-07-03, 18:38
Medlem
Citat:
Sånt här måste vi ju rensa bort. Astroturfing. Alla vet att nazisten det handlar om är son till rasisten Johan Forssell. Undrar om Johan kör nazisten till AKS aktiviteter. Vet någon?

Är det JF:s son?

Uppfattade som att det var kusin till JF.

Vi har ju åsikts- och yttrandefrihet i Sverige.
Vill JF:s son vara lite edge och leka extremhöger så får han göra det.

Vad är AKS?
Citera
2025-07-03, 18:40
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Expo fick återigen hela Sverige att prata om något helt ovidkommande. Tycker synd om den drabbade, kan inte vara lätt just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in