2025-07-03, 08:17
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Fast detta kan ju inte stämma då ingen av de stora nyhetstidningarna har publicerat en enda artikel som nämner Forssell i denna härva...

Att marxisten Jonas Gardells bror har sysslat med våldsbejakande vänsterextremism inom AFA är allmänt känt?

Att Mattias Wåg var med och drev AFA som är en våldsbejakande vänsterextrem gruppering i många år är allmänt känt?

De skriver båda för Expressen respektive Aftonbladet så att den våldsamma extremvänstern har inflytande över deras redaktionella arbete är ett faktum.
Citera
2025-07-03, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberJesusMamma
Att marxisten Jonas Gardells bror har sysslat med våldsbejakande vänsterextremism inom AFA är allmänt känt?

Att Mattias Wåg var med och drev AFA som är en våldsbejakande vänsterextrem gruppering i många år är allmänt känt?

De skriver båda för Expressen respektive Aftonbladet så att den våldsamma extremvänstern har inflytande över deras redaktionella arbete är ett faktum.
Fast den enda dagstidningen som har skrivit om detta är GP. Och ditt "allmänt känt?" visar bara mer på hur tappad du är. Du får garanterat all din information från alternativ fakta - aka pseudovetenskap.
Citera
2025-07-03, 08:24
Citat:
Fast den enda dagstidningen som har skrivit om detta är GP. Och ditt "allmänt känt?" visar bara mer på hur tappad du är. Du får garanterat all din information från alternativ fakta - aka pseudovetenskap.

Nej jag får min information från wikipedia som källhänvisar sina texter.

Le Trolle. Era patetiska försök till derailing är verkligen dåliga.
Citera
2025-07-03, 08:25
Medlem
Citat:
Nej jag får min information från wikipedia som källhänvisar sina texter.
Så wiki har sagt att AB och Ex skrivit att Johan Forssell är ministern som har en nazistisk son?
Citera
2025-07-03, 08:28
Citat:
Så wiki har sagt att AB och Ex skrivit att Johan Forssell är ministern som har en nazistisk son?

Vad spelar det för roll när de tar påståendet för sanning. Det finns för övrigt 23 statsråd att välja mellan.
Citera
2025-07-03, 08:31
Medlem
Citat:
Vad spelar det för roll när de tar påståendet för sanning. Det finns för övrigt 23 statsråd att välja mellan.
Nu hänger jag inte alls med. Du är helt förblindad av ditt hat att du inte ens vet vad du snackar om...
Citera
2025-07-03, 08:34
Citat:
Nu hänger jag inte alls med. Du är helt förblindad av ditt hat att du inte ens vet vad du snackar om...

Att du inte förstår de källhänvisade fakta jag lägger fram är inte mitt problem. Ditt ad hominem är inget egentligt argument och din post i sin helhet för inte tråden framåt.

Vänligen sluta trolla och debattera i stället om du är här för det.
Citera
2025-07-03, 08:36
Medlem
Citat:
Att du inte förstår de källhänvisade fakta jag lägger fram är inte mitt problem. Ditt ad hominem är inget egentligt argument och din post i sin helhet för inte tråden framåt.

Vänligen sluta trolla och debattera i stället om du är här för det.
Finns inget som tyder på att dom är våldsbejakande. Har du full koll på vad ordet betyder?
Citera
2025-07-03, 08:40
Citat:
Finns inget som tyder på att dom är våldsbejakande. Har du full koll på vad ordet betyder?

Vi kan använda säkerhetspolisens definitioner vad tror du om det?

https://sakerhetspolisen.se/hoten-mo...extremism.html

Citat:
De tre huvudsakliga extremistmiljöerna i Sverige är för närvarande de våldsbejakande islamistiska, högerextremistiska och vänsterextremistiska miljöerna.

Våldsbejakande höger-, vänster-, och islamistisk extremism hålls samman av sina respektive gemensamma föreställningar, och ser brott som en legitim del av kampen för en annan samhällsordning. De menar att en sådan förändring inte kan uppnås genom det demokratiska systemet. Enligt dem krävs andra mer direkta och radikala metoder, ofta våldsamma sådana, även om det innebär att enskilda individers fri- och rättigheter kränks. Detta är anledningen till att Säkerhetspolisen följer de våldsbejakande extremistmiljöerna.

Är AFA en sån miljö? Svar ja.
Citera
2025-07-03, 08:43
Medlem
Citat:
Vi kan använda säkerhetspolisens definitioner vad tror du om det?

https://sakerhetspolisen.se/hoten-mo...extremism.html

Är AFA en sån miljö? Svar ja.
Ja där måste jag backa och acceptera att du har rätt i detta. Gillar det inte, men så är det.
Citera
2025-07-03, 08:44
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Varför växer nazisterna hur starka är dom?
Det kommer alltid att finnas osäkra individer som skyller sina egna tillkortakommanden på judar, färgade osv.

Men den Svenska Nynazismen är ingen stor folkrörelse som dominerar gatbilden. Dom flesta växer upp och lämnar det destruktiva hatet när dom blir äldre.

Vårt vänstermediala och politiska etablissemang försöker ännu en gång koka soppa på en spik.
Citera
2025-07-03, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
AFA har slängt ut en bild på sonen och det ser ut som de kartlagt den här högerextrema milisgruppen Aktivklubb

Lite information om vad sonen pysslat med
https://antifa.st/2025/07/02/afa-sto...a-aktiv-klubb/

Wow dom lyckas låta ännu mer skitnödigt högtravande än vanligt:

Citat:
Det här är inte bara ett offentligt haveri, det är också ett familjetragedi. Den politiska karriären hänger i luften, och för sonen väntar ett liv med en stämpel som är svår att tvätta bort. Det handlar inte längre bara om det som hänt i relationen mellan far och son – utan om en livslång skugga över allt Gustaf kommer att försöka bygga. Det är inte bara relationen till pappan som sonen Gustaf har förstört. Genom sitt engagemang i den nazistiska rörelsen har han också grusat sina egna möjligheter framåt. Vanligt folk vill inte ha med nazister att göra. Inte som arbetskollegor, inte som partners och definitivt inte som vänner. För oavsett hur mycket tid som går, så minns människor.

🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in