2025-07-01, 16:17
Medlem
Wajis avatar
Extremhöger enligt expo är väl just höger om liberalerna. Fattar inte den vänstervridningen att haka på PK-Media.

Räcker väl att läsa fria tider får man stämpeln

Hoppas att de framkommer rätt fakta så expo blir förnedrade i sedvanlig ordning. Expo= farliga och oärliga.
Citera
2025-07-01, 16:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Extremhöger enligt expo är väl just höger om liberalerna. Fattar inte den vänstervridningen att haka på PK-Media.

Räcker väl att läsa fria tider får man stämpeln

Hoppas att de framkommer rätt fakta så expo blir förnedrade i sedvanlig ordning. Expo= farliga och oärliga.
Ungefär som vänster om SD är vänsterextrema på Flashback.
Låt oss avvakta och se. Är man medlem i NMR som jag läst mig till är man högerextrem. Det förnekar du väl inte?
Citera
2025-07-01, 16:19
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Enligt Expo ska alla som någonsin träffat en nazist skjutas. Och nazist är man då om man står till höger om Miljöpartiet, enligt samma Expo.

Ungefär så. EXPO är bara AFA utan den öppet erkända aktivismen och vänsterextremismen.

Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Man får förstås mer förtroende för en minister om någon av dess släktingar inte är en del ur den korrupta politikerklassen.

Yes.
Citera
2025-07-01, 16:21
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
En minister förväntas nog bryta helt med en nazi-kusin hur nära de än är. Ett barn, ett styvbarn, ett bonusbarn etc ses nog som ett förhållande där det finns allmän förståelse för att det finns kontakt.

Ja, precis. Helt logiskt. Sen är frågan om ministern vet att kusinen är nazist. Är det nåt som framkommit?

Vet ministern vad kusinen håller på med, så är ministern en idiot som inte brutit kontakten och meddelat Säpo.
Citera
2025-07-01, 16:22
Början av Expo-artikeln

Det är en 17-åring

https://imgur.com/a/7gSkosZ
Citera
2025-07-01, 16:23
Alternativ med början av artikeln, utifall den försvinner från imgur

https://ibb.co/Y49jK74m
https://ibb.co/39bS1yCY

Det är en 17-åring, viss koppling till PHS antagligen
Citera
2025-07-01, 16:25
Medlem
herredjvlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenion
Våldsbejakande vänsterextrema EXPO har gjort det igen.
Och vänxtermedia följer efter utan att blinka.

Herregud vad pinsamt.

När folks släktingar är nazister då jäklar blir det krigsrubriker.
Men när släktingar till djupt kriminella invandrare sitter på känsliga positioner och dessutom ertappas att dela med sig av känslig information och bidragspengar till sina djupt kriminella släktingar så sopas det under mattan och göms djupt ner i arkivet, gärna med betalvägg med.

Är du och många andra i denna tråd födda igår eller?
Mehmet Kapla fick avgå för att ätit middag med islamister.
Ett flertal statstjänstemän inom rättsväsendet eller med säkerhetskänsliga arbeten har åkt ut med huvudet före för att dom varit släkt med gängkriminella.

För att inte tala om alla från Sd till V (och alla partier där emellan) på lokal nivå som kastats ut av sina partier för att dom haft kontakter med märkliga rörelser.

Men förstår att det är roligare att demonisera Expo än titta på fakta.

Fortfarande ingen som har någon ledtråd i vem det kan vara?
Citera
2025-07-01, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Alternativ med början av artikeln, utifall den försvinner från imgur

https://ibb.co/Y49jK74m
https://ibb.co/39bS1yCY

Det är en 17-åring, viss koppling till PHS antagligen

Åtalad för grov misshandel som han och kumpanen lurat ut från ett LSS boende.
Låter som en riktig charmör.
Citera
2025-07-01, 16:29
Medlem
Rör de sig bara om en kusin? Dem kan man väl inte ha något ansvar för. Har kusiner jag inte skulle känna igen om jag mötte dem på gatan.
Citera
2025-07-01, 16:29
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween247
Ungefär så. EXPO är bara AFA utan den öppet erkända aktivismen och vänsterextremismen.
Lustigt att du säger det för Expo började faktiskt sin bana som just AFA Doku. Man var den mer kamerala delen av AFA, den del där nördarna som inte kunde slåss satt och förde register över oliktänkande. Det är ingen slump att sådana som Mattias Wåg och Martin Fredriksson gick som barn i huset mellan båda organisationerna.
Senast redigerad av Baisianus 2025-07-01 kl. 16:31.
Citera
2025-07-01, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Rör de sig bara om en kusin? Dem kan man väl inte ha något ansvar för. Har kusiner jag inte skulle känna igen om jag mötte dem på gatan.

Jag tror inte det utan i den omedelbara närheten är inte kusin. Det måste vara barn eller styvbarn. Ministern bör vara i 40 års åldern
Det har förmodligen varit en tidningsanka angående kusin.
Citera
2025-07-01, 16:31
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Åtalad för grov misshandel som han och kumpanen lurat ut från ett LSS boende.
Låter som en riktig charmör.

Namnet på 17-åringen som har instagramkontot (inte släktingen till ministern, släktingen till ministern har bara INTAGGATS i inlägget) lär förekomma i en FUP om PHS (Pedo Hunting Sweden)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in