2025-06-30, 09:10
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det vet du redan. Spela inte korkad.

Man märker att det är många sexköpare och prostituerade som är oroliga över den nya lagen som förbjuder sexköp på distans, speciellt i den här tråden.

Har inte du funderat över varför den nya lagen har kommit så snabbt?

Lika många kommer åka fast för sexköp på distans som för iptv och fildelning. Polisen har fullt upp med riktiga brott.

Kan du förklara varför den här nya lagen kommit så snabbt, vad är det Sverige vet som inga andra länder vet?

Nej jag har aldrig "köpt sex på distans" eller porr som alla andra länder kallar det, finns ju hur mycket porr som helst gratis. Så jag är inte ett dugg orolig, hatar vidriga morallagar bara.
Citera
2025-06-30, 09:43
Medlem
Citat:
Kan bara hålla med dig här här, de prostituerade kvinnorna på Onlyfans får acceptera gällande lagstiftning och sluta gnälla som gamla kärringar så fort något går emot dem.

Det är nog dessutom bara en tidsfråga innan också camsajterna och OF blockeras i Sverige, tyvärr har "Onlyfanskulturen" tillåtits breda ut sig men den nya lagen som förbjuder sexköp på distans är ett stort steg i rätt riktning.

Du säger bara samma sak. Du kan inte ens svara på frågor. Dessutom är vi inte prostituerade. Och nej vi kommer inte blockas använda detta. Det är Sverige som går utanför andra länders syn. Titta på andra länder där kan kvinnor göra som de vill. Det skapar också en bättre kvinnosyn. Detta skapar däremot en dålig kvinnosyn.
Citera
2025-06-30, 09:54
Medlem
Sverige är ett obehagligt land att leva i. Morallagar, nej tack. Denna lag går givetvis att upphäva som bastuklubbslagen. Förhandsbeställda porrfilmer av aktörer går att köpa där men att en enskild beställare inte får styre över innehållet i filmen som säljs enbart till den enskilda beställaren ska man ha en lag mot. Hur ska man bevisa att beställaren styrt över innehållet. Och att OnlyFans-aktörerna nu tvingas sälja sina filmer till en bredare allmänhet, vad är det för positivt med det?
Senast redigerad av Blueintime 2025-06-30 kl. 10:18.
Citera
2025-06-30, 09:57
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Kan bara hålla med dig här här, de prostituerade kvinnorna på Onlyfans får acceptera gällande lagstiftning och sluta gnälla som gamla kärringar så fort något går emot dem.

Det är nog dessutom bara en tidsfråga innan också camsajterna och OF blockeras i Sverige, tyvärr har "Onlyfanskulturen" tillåtits breda ut sig men den nya lagen som förbjuder sexköp på distans är ett stort steg i rätt riktning.

OnlyFans är en digital bordellverksamhet, en plattform fullt med okristligt innehåll så som sodomi, dekadens och annan smuts.

Det är satans påfund som bidragit till att oändligt många kvinnor världen över hamnat i prostitution.
Förhoppningsvis sätter den nya lagen punkt för denna absurda trend, där prostitution förvandlats till ideologi och där kvinnor säljer sina kroppar under paroller om frigörelse.

OnlyFans är även i allra högsta grad en bidragande faktor till att kvinnor slutligen tar steget fullt ut. Ett bra exempel är på vad som sker i Dubai så gott som dagligen året runt.

Plattformar som Instagram och TikTok bör även de ta sitt fulla ansvar, och en gång för alla bidra till att denna infektion av självbedrägeri och självförakt som sprider sig bland dagens unga kvinnor slutligen upphör.

Jag vill även lyfta ett bra exempel på intellektuellt haveri, som när omduvaemin envist hävdar att det är ett fritt val. Hon ger uttryck för självständighet och entreprenörskap, för hon styr sina egna arbetstider, och hon är hälsosam.

Gång efter annan trycker hon på ordet självständighet, och vill gärna framställa sig själv som en digital entreprenör, content creator, cam-tjej, helt enkelt en stark kvinna i full kontroll som kan tjäna 5000kr på en dag.

Språket används som en form av rökridå, främst för att slippa konfrontera verkligheten, och bedriver du dylik verksamhet online är du rätt och slätt en hora med wifi, oavsett vad de själva väljer att kalla det för att dämpa skammen.

Faktum kvarstår att det inte är tal om självständighet, för i slutändan är dessa kvinnor beroende av män med bristande impulskontroll som köper deras tjänster.

Hon säljer helt enkelt sex, men har byggt upp en identitet som går ut på att förneka verkligheten.
Citera
2025-06-30, 10:02
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Lika många kommer åka fast för sexköp på distans som för iptv och fildelning. Polisen har fullt upp med riktiga brott.

Kan du förklara varför den här nya lagen kommit så snabbt, vad är det Sverige vet som inga andra länder vet?

Nej jag har aldrig "köpt sex på distans" eller porr som alla andra länder kallar det, finns ju hur mycket porr som helst gratis. Så jag är inte ett dugg orolig, hatar vidriga morallagar bara.
Ingen som kan åka fast för sexköp på distans. Sajterna har självmant valt att blockera svenska bankkort från och med idag. Man får däremot fortfarande använda dom tokens krediter man har kvar från dom man köpt inann 1 juli.
Citera
2025-06-30, 10:04
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Du verkar inte ha hört talas om VPN. Blockas sidorna så får man tillgång direkt med hjälp av VPN, och detta kommer du aldrig kunna varken spåra eller förbjuda. Försöker du förbjuda VPN kommer EU att stoppa det. Går bra i kampen mot pirat-TV, och ännu "bättre" har det gått med ACTA.

Du har absolut noll koll på IT eller andra liknande ämnen. Jag tycker du bör logga ut, plocka ut gräsklipparen och klippa gräs
Och hur gör man när man ska betala? Svenska bankkort är ju blockerade på CAM sajterna.
Citera
2025-06-30, 10:18
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Och hur gör man när man ska betala? Svenska bankkort är ju blockerade på CAM sajterna.

Har du någon källa på att svenska bankkort är blockerade? Kan du inte betala med paypal elller revolut?
Citera
2025-06-30, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
OnlyFans är en digital bordellverksamhet, en plattform fullt med okristligt innehåll så som sodomi, dekadens och annan smuts.

Det är satans påfund som bidragit till att oändligt många kvinnor världen över hamnat i prostitution.
Förhoppningsvis sätter den nya lagen punkt för denna absurda trend, där prostitution förvandlats till ideologi och där kvinnor säljer sina kroppar under paroller om frigörelse.

OnlyFans är även i allra högsta grad en bidragande faktor till att kvinnor slutligen tar steget fullt ut. Ett bra exempel är på vad som sker i Dubai så gott som dagligen året runt.

Plattformar som Instagram och TikTok bör även de ta sitt fulla ansvar, och en gång för alla bidra till att denna infektion av självbedrägeri och självförakt som sprider sig bland dagens unga kvinnor slutligen upphör.

Jag vill även lyfta ett bra exempel på intellektuellt haveri, som när omduvaemin envist hävdar att det är ett fritt val. Hon ger uttryck för självständighet och entreprenörskap, för hon styr sina egna arbetstider, och hon är hälsosam.

Gång efter annan trycker hon på ordet självständighet, och vill gärna framställa sig själv som en digital entreprenör, content creator, cam-tjej, helt enkelt en stark kvinna i full kontroll som kan tjäna 5000kr på en dag.

Språket används som en form av rökridå, främst för att slippa konfrontera verkligheten, och bedriver du dylik verksamhet online är du rätt och slätt en hora med wifi, oavsett vad de själva väljer att kalla det för att dämpa skammen.

Faktum kvarstår att det inte är tal om självständighet, för i slutändan är dessa kvinnor beroende av män med bristande impulskontroll som köper deras tjänster.

Hon säljer helt enkelt sex, men har byggt upp en identitet som går ut på att förneka verkligheten.

Herregud! Kan du inte tåla att jag kan bestämma själv vi är en hel sida men många tjejer som hatar den nya lagen.

Du antar massa saker som
Du inte vet. Ja detta är en farlig utveckling, lagen leder till smutskastning av kvinnor. Och det är du ett exempel på. Likt en moral kärring kallar du unga självständiga tjejer med sexualiteten fri för horor och smuts.

Moral lag är vad det är, att backa 100 år och att starta en häxjakt dessutom 2025.

Att detta skulle vara ett sätt att råka illa ut är bara trång synt. Det finns kvinnor som vanligt blir ekonomiskt beroende av män genom att de behöver leva med de. Men det behöver inte jag. Jag lever med den som jag vill. Jag har en egen vilja. Och staten ska inte få bestämma om jag vill säga nej eller inte. Det är min kropp alltså är det alltid en subjektiv uppfattning. Precis som när du ingår i aexyalitet med någon annan
Citera
2025-06-30, 10:42
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Har du någon källa på att svenska bankkort är blockerade? Kan du inte betala med paypal elller revolut?
Ja jag har pratat med support på Livejasmine. Svenska bank kort är spärrade från och med idag och för evigt.
Citera
2025-06-30, 11:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ingen som kan åka fast för sexköp på distans. Sajterna har självmant valt att blockera svenska bankkort från och med idag. Man får däremot fortfarande använda dom tokens krediter man har kvar från dom man köpt inann 1 juli.

Det är jättebra att sajterna blockerar svenska bankkort från och med idag, det får ses som en stor framgång i syfte att förhindra sexköpen på de digitala plattformarna.

Du rudi1985 skriver att ingen kommer att åka fast men det viktiga är att den nya lagen förhindrar sexköp på distans, dvs den är förebyggande. Det primära syftet är alltså inte att någon ska åka fast utan att förhindra sexköp.
Citera
2025-06-30, 11:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ja jag har pratat med support på Livejasmine. Svenska bank kort är spärrade från och med idag och för evigt.

Underbart! Den nya lagen som förbjuder sexköp på distans har alltså redan nu stor påverkan på sexhandeln på de digitala bordellerna. Detta ska firas!
Citera
2025-06-30, 11:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Du verkar inte ha hört talas om VPN. Blockas sidorna så får man tillgång direkt med hjälp av VPN, och detta kommer du aldrig kunna varken spåra eller förbjuda. Försöker du förbjuda VPN kommer EU att stoppa det. Går bra i kampen mot pirat-TV, och ännu "bättre" har det gått med ACTA.

Du har absolut noll koll på IT eller andra liknande ämnen. Jag tycker du bör logga ut, plocka ut gräsklipparen och klippa gräs

Varför är det så viktigt för dig att kunna genomföra sexköp på digitala bordeller? Om du har problem att upprätthålla normala relationer med motsatta könet som inte innehåller ekonomiska transaktioner så betyder inte det är ok att köpa sex på distans. Från och med imorgon får du inte heller göra det.

Ditt tröttsamma tjat om VPN är ett symptom på att du lider av ett tvångsmässigt sexuellt beteende om du inte kan låta bli att besöka camsajter och digitala horhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in